@LaurenS
|
Ben een kbo'tje pakken
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Cadeautje op Andijk, lekker rustig En een knoopie Of 18! (kitehigh_kitesmiley)q
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was ook lekker rustig op Edam ...gezellig ploegje kiters aanwezig wind trok nog lekker aan .. en een lekker zonnetje.....Top (mid)dagje .
|
|
|
Giertje
|
Dat doet pijn! Maar het is je gegund.
|
|
|
|
|
bredo
|
,top sessie op Castricum, ruim 20 knopen! Zonnetje erbij, heerlijk! Idd een cadeau !
|
|
|
Wanda
|
Was zeker een cadeautje vanmiddag op Andijk!! Was heerlijk
|
|
|
Giertje
|
Nog even doorbijten en de camper is klaar. Lijkt mijn helemaal te gek: super druk op Schell, geen probleem voor de gier dan wordt het Texel of Terschelling (bazuin_kitesmiley)we kijken gewoon waar de meeste wind wordt verwacht.
|
|
|
the littleman
|
Als de voorspelling klopt, ga ik rond 3/4 uur ff naar Andijk.
|
|
|
zwafra
|
Ja ik ook Patrck ...er wordt toch zo, n 18 knp voorspeld ..en mischien trekt hij nog wat door ...ik ben er ook om een uurtje of 14.00.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik moest plotseling werken. Balen, wilde effe gaan kiten. Nou ja, misschien donderdag, vrijdag of zaterdag
|
|
|
zwafra
|
Niet veel gemist John.....het was niet echt top vanmiddag op Andijk ...vlagerig en niet al te veel wind die overigens later wel wat aantrok ....maar toch weer 2 uurtjes kunnen bijschrijven.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
In de aloha gezeten en zag wel wat mensen varen maar niemand had zin . Van de week maar weer, hopelijk ook snel wat warmer.
|
|
|
joosie
|
Ondanks mijn deels afgescheurde voetband North entity ff in elkaar geplakt en ging net toch ff 4 uurtjes gevaren op Andoikie ( BOK-KOUD 11 graden ) met de bekende Badgasten
|
|
|
the littleman
|
Ja was nie veel nie:( Mijn dochter heeft wel ff lekker kunnen klooien met de 6 tussen alle andere lessers door;)
|
|
|
|
@LaurenS
|
vanmiddag ff naar Wijk pier
|
|
|
|
|