Passie
|
hoe zag hij er uit?
youri zoon, stefan van de bergh en roy zoon zitte te rocken bij kitepower. ben er laatst ook geweest
|
|
|
Sherida
|
He Pascal, Het gaat om de Nederlandse instructeur van de Red Sea Zone.
|
|
|
DaanD
|
Pfff wat naar om te horen! (huilen_kitesmiley)
Heel veel sterkte Koen (van Bolhuis!), hoop dat alles goed afloopt!
|
|
|
Kevin
|
Sterkte koen!!!!
|
|
|
Emiel
|
shit man! Hopen dat het snel beter gaat man! We moeten hem niet missen!
|
|
|
Jurrien
|
klinkt niet goed man!
maar begrijp ik het goed dat dit de koen is die ook wel een sop workum kwam en eeltje meer?
in elk geval beterschap
|
|
|
DaanD
|
klinkt niet goed man!
maar begrijp ik het goed dat dit de koen is die ook wel een sop workum kwam en eeltje meer?
in elk geval beterschap
Ja dat is de Koen, vorig jaar was hij ook derde tijdens het Sticked evenement.
|
|
|
stijn depauw
|
ik schrik serieus als ik dit lees, hoop uit de grond van mijn hart dat alles weer goed komt wij hebben daar 10 dagen gezeten en ongelooflijk veel plezier gehad met Koen - Ihmed en al die andere strandjutters, zo'n vriendelijke jongen ! hoop dus echt heel hard dat het niks erg is Als iemand in zijn omgeving dit leest, wens hem veel moed van die 4 Belgen Stijn, Dave, Yvan en Tom
|
|
|
beachs not logged
Gast
|
beterschap
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Beterschap Koen!! What te f•ck is er gebeurd hey. mazzel dat het niet ver op zee is gebeurt!
|
|
|
Paul Hoogers
Gast
|
ik ben net een paar weken terug uit El Gouna en heb daar de hele week les gehad van Koen Bolhuis. volgens mij is hij 23 jaar Hij komt uit Friesland in de buurt van Dokkum. Vreselijk! Ik hoop dat alles goed komt met hem. Koen, van harte beterschap!! Paul Hoogers
|
|
|
youri zoon
Gast
|
heey,
voor wat ik gehoord heb is hij na een chrash zijn kite liep leeg terug naar de kant gelopen. voledig bij bewustzijn ik loopte nog over hem heen en kreeg als reactie jeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuuuuus. hahahah
daarna op de kant zakte hij in elkaar en bleek dus dat hij een zware hartaanval gekregen heeft,daarna is hij in het ziekenhuis opgenomen en is toen weer stabiel geworden,daarna snachts heeft hij nog 3 keer en hartaanval gehad. en gisteren vertelde ze me dat hij weer stabiel is.
ik heb vandaag nog niks gehoord van hem.
ik heb dit ook alemaal via via gehoord!
beterschap koentje
greets youri zoon uit el gouna
|
|
|
Coen2000
|
heey,
voor wat ik gehoord heb is hij na een chrash zijn kite liep leeg terug naar de kant gelopen. voledig bij bewustzijn ik loopte nog over hem heen en kreeg als reactie jeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuuuuus. hahahah
daarna op de kant zakte hij in elkaar en bleek dus dat hij een zware hartaanval gekregen heeft,daarna is hij in het ziekenhuis opgenomen en is toen weer stabiel geworden,daarna snachts heeft hij nog 3 keer en hartaanval gehad. en gisteren vertelde ze me dat hij weer stabiel is.
ik heb vandaag nog niks gehoord van hem.
ik heb dit ook alemaal via via gehoord!
beterschap koentje
greets youri zoon uit el gouna
holy fuck, nou...beterschap dan maar
|
|
|
Idefixe
|
Beterschap!
|
|
|
|
Emiel
|
klote dit zeg! Hoop echt dat ie er weer bovenop komt!
|
|
|
dow
Gast
|
Jeuzus koen man, Emiel liet me net weten over de situatie, schrik me helemaal kapot. Hoe is dit in godsnaam gebeurt....? Fuckin gezonde gast 4 hartaanvallen??? Komop gast knokken zul je...
|
|
|
stefkiter
|
sterkte man! pfff echt balen om dit te vernemen natuurlijk!
|
|
|
Marten
|
koen dit meen je niet!! dit is echt a-relaxt. ik hoop je snel weer te zien knallen!!! je kunt t.
gr Marten.
|
|
|
Ramon (FS+Spleene)
Gast
|
ff een update, volgens de dokters in het ziekenhuis van El Gouna, is Koen zijn toestand stabiel (voor zover je dat kunt zeggen) maar in ieder geval buiten levensgevaar, gister had ie al wel weer praatjes, maar hij is er nog lang niet, zo gauw hij door de dokters in staat wordt geacht om te vliegen wordt ie naar Nederland of naar Cairo gebracht. Vermoedelijk wordt er een bypass gedaan.
Over blijvende schade is nog niks te zeggen, maar waarschijnlijk houdt hij er wel een tik aan over. We wensen hem i.i.g veel sterkte en beterschap.
ciao, Ramon Schoenmaker vanuit El Gouna
|
|
|
Joren
|
Shit man, een aantal weken geleden heb ik nog een tijd met hem staan praten in El Gouna. Ik hoop dat je snel weer op het water staat man!
|
|
|
jurrr
|
nou beterschap koen
|
|
|
|
DaPiedro
|