|
Spike_L
|
Yep, morgen ochtend ff kijken wat de wind is...anders zondag ochtend.... Balen dat ik vanmiddag niet kon, was een lekkere woei!
|
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
@martijn worden die pics ook ergens gepost ? sta er misschien ook ergens op, moet nog steeds een foto hebben voor mijn avatar
|
|
|
TtHoM@s
|
phoe phoe wat een dag... Jeroen... Gecondoleerd met je kite... hoop dat je hem nog wat leven in kan blazen.. maar de foto's... jaaaa ben benieuwd
|
|
|
thomasr
|
hallo jongens, ik ben vandaag terug van Corsica 2.5 week, de avond dat ik aankwam waaide het hárd, de dag erop ook, gelijk naar de dichtstbijzijnde kitespot, keivlagerige wind, en eigenlijk ietsje te hard, na een poosje gekapt, daarna is er nog 1 dag wind geweest, maar toen was er geen mogelijkheid voor mij om te kiten.
misschien maak ik nog wel een verslagje, want ik heb wel een aantal kitespots bezocht gewoon voor het strand.
ik ben morgen waarschijnlijk met martijn er ook bij
|
|
|
jeroen90
|
phoe phoe wat een dag... Jeroen... Gecondoleerd met je kite... hoop dat je hem nog wat leven in kan blazen.. maar de foto's... jaaaa ben benieuwd Ja dank je wel hij is zoals ze dat zeggen aan gort.. zal morge wat foto's uploaden ervan wat een verlies oeeehaah.
|
|
|
martijn
|
ben benieuwd wat het wordt vandaag.....
|
|
|
thomasr
|
ik ook neem denk ik alleen de 12 mee...
|
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik heb de hele dag zitten werken voor een groot raam met uitzicht op alleen maar bomen die af en toe wel leken te willen opstijgen! Welkom terug @rjen! Weer vakantie.... Tja..........heb 48 vrije dagen in het jaar maar dit was voorlopig de laatste vakantie van het jaar. Hopelijk kan ik in de herfst nog een paar vrije dagen inplannen.
|
|
|
martijn
|
ik upload de vetste, wil je de foto's van jezelf in High res stuur me dan ff een pb'tje met welke foto's je wilt.
|
|
|
martijn
|
en nu ga ik mn spullen bij elkaar pakken.
laters
|
|
|
|
|
Spike_L
|
Nu is het idd niet veel... Hopelijk morgen ochtend...morgenmiddag kan ik niet....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
K$t! Voor morgenmiddag geen woei meer, hebben jullie allemaal vandaag al opgemaakt. Hmmm, morgen vroeg eruit en zondag de hele dag, gelukkig maar hahaha, ja we hebben alle wind opgemaakt man, zelf was ik van iets voor 3 tot zo'n 8 uur op het water, daarna ging The O het water op die heeft de rest opgemaakt, heb nog een rondje gedaan naar slufter, was daar lekker rustig.
|
|
|
TtHoM@s
|
zoo zijn mooie plaatjes geworden k wil ze allenmaal martijn en het liefts de craches want die zijn t leukst
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
fette foto's martijn, wind vandaag was een beetje aan uit. Had zelf niet echt zin om na mijn les in die drukte nog te gaan surfen, morgen ziet er goed uit! Eerst ff lessen en dan weer kiten!
|
|
|
Lex
|
Vandaag was TOP ! Morgen nog topperder kwa wind zo te zien
|
|
|
ROBST3R
|
was goed vandaag! zeker nadat rauwe weg was:)
|
|
|
d@ni
|
pfffffff, wat een dag zeg!! vanaf half 1 heerlijk geknald met mn 10:). Wordt morgen nog gezellig! Lex, ik ben er morgen met een fotograaf en Thomasr. Moet je ff tegen de fotograaf zegen dat ' ie wat foto's van je moet nemen. Vandaag zijn er ook vette pics geschoten van o.a. Laurens, Thomas, Damian. Daniel, heb ik je nog gezien? Nee man, ik zag wel iemand met een Rise varen, maar heb die niet meer in de gaten gehouden. Was wel een heeeerlijke moederbibsend lekkere dag gisteren!!! Zon, wind en een paar biertjes om het weekend te vieren.
|
|
|