hey thomas... blijf sporten...maar iets wat niet zwaar belastend is voor de schouder... zorg eerst dat de pezen spieren tot rust komen enz... probeer in overleg met fysio lichte oefeningen over een paar weken (3-4) te doen, en daarna zwemmen, is goed voor gevricht + spieren rondom schouder.
wat zegt de fysio, is operatie noodzakelijk? ik heb nog geen operatie gehad...twijfel sterk of ik dat wil doen, bij mij is alles weer een beetje stabiel (voorlopig)... heb heel veel met mijn schouder getrained, en nog steeds...so far so good, maar het blijft een zwakke plek.
probeer operatie te voorkomen, want als het na de operatie een keer fout gaat dan is het echt over met de pret... gooi die kites des noods een jaar of langer aan de kant... bespreek dit heel goed met de fysio.
Ja blijven sporten blijf ik zeker, (fitnes) nu fitnes ik eventjes minder, even ontlasten en ook druk op school.
Hij is er zelfs al in bed uitgegaan.. en ik heb geen zin om er mn hele leven gezeur mee te houden..
Ik wil dan voor een kijkoperatie gaan en daarbij is de kans op succes behoorlijk groot. Ik ga het inderdaad wel eerst met de fysio bespreken. ; )