Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Inderdaad, wat een opmerking is dat zeg...alles met West? Albert West? Best Western? Ik begrijp niet dat mensen zich niet verdiepen in een spot waar risico's aan zitten. En dat is in mijn optiek elke spot aan zee waar de branding en stroming vol binnen lopen. Met ZZW vaak genoeg daar gestaan de afgelopen jaren, en dat is echt niet te doen. Net als op Scheveningen... Daarnaast ronduit gevaarlijk omdat er achter de zandmotor aan de noordelijke kant muistromen de zee op ontstaan bij het minste geringste beetje aflandige wind. De reddingsbrigade en KNRM zijn hier al achter gekomen, en het is nog niet mis gegaan met badgasten omdat er "gelukkig" geen mooi weer dag is geweest dit jaar met dergelijke omstandigheden. Belooft wel wat voor de toekomst!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
gister met knoopje of 30 - 35 gevaren op texel, heerlijk rustig. wat een chill eiland
Jij luistert tenminste naar mijn tips Texel rules wat betreft wind en kiten Wat een water komt hier naar beneden zeg, kan straks in de straat kiten Ziet er gewoon niet fijn uit, hoewel er een kans is dat het eind van de middag/begin avond gaat opklaren
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Zeeland staat al 11ms.. Misschien eind van de middag een sessie?
|
|
|
Bennoit
Geen avatar
|
Windguru voorspelt voornamelijk morgenochtend wind (vanaf 8 uur 17 knopen).
Wie gaat er morgenochtend vanuit rotterdam mee naar Oostvoorne? Wel zo relaxed om samen te rijden en elkaar op te laten ed.
Grtz Benno 06-28572002
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Nou huppa, zou het morgen dan toch nog wat worden? Beetje treurig weekend qua weer..
|
|
|
feddomw
Gast
|
"Beetje" treurig? Understatement lijkt mij. Uiterst droevig. Hele zomer trouwens. Leuk dat er een paar keer keiharde woei was, maar doe mij maar vaker zon en een keurige 18kn dan een zomer als deze....
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Zo depowerkoord vervangen van mijn lange lijnen bar. Leuk klusjes op zo'n dag..
|
|
|
bertvh
|
oe anders leuk geammuzeerd in zeeland (borselle) om 14h tss de 17 en 20kn gemeten. en super gevaren met de 10m ozone. had voor ik vertrok ook twijfels!!
|
|
|
rich@rd
|
gaan er morgen nog mensen t water op? wilde effe komen kijken, maar waar gaat iedereen heen?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was heerlijk vandaag.
Morgen met de rest van Nederland naar kijkduin!
|
|
|
rich@rd
|
@ed kan je anders effe de adres gegevens door pben? ben er al weer een poosje uit!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@ed kan je anders effe de adres gegevens door pben? ben er al weer een poosje uit!
adres? gewoon naar Kijkduin en je bent er ;-) @ed waar was je vandaag?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
adres? gewoon naar Kijkduin en je bent er ;-) @ed waar was je vandaag? Ouddorp vd lesjes
|
|
|
|
|
|
|
|
richard
|
ff bammetje doen en dan ga ik naar die nieuwe speeltuin hier om de hoek . De ultra-secret spot (ssst..) Ergste regen is hier inmiddels ook al voorbij ps. Overigens kan ik het niemand aanraden om daar vandaag naar (die ultra secret spot) toe te gaan want er staat een levensgevaarlijke stroming inclusief branding, inclusief drijfzand en weet ik veel wat nog meer waarvoor je daar NIET naar toe wilt gaan. Dus playa is inderdaad het beste alternatief pss. en als je toch gaat, zet alvast even een pionnetje neer op een parkeeplek bij de rotonde voor mij voor straks. Thanks
|
|
|
Snackyman
|
Ik weet dat kijkduin relaxt is voor veel mensen maar het wordt voor mij toch playa dit ook ivm audrey die wilt kiten.
Camera spullen gaan ook mee! Ben te vinden op Playa en dan halverwege startpunt en bunker bij de paaltjes aan de kant. Daar is het rustig en ik zal een geel hesje aan hebben en als je foto's wil hebben voor red bull boven nap dan moet je je even melden bij mij, veiligheid voorop + om er voor te zorgen dat je een aantal goede foto's gaat hebben. Tis maar 19 Knopen vandaag dus als je hoog wilt springen moet je wel een iets grotere kite hebben om lekkere hogere airs te kunnen maken.
Te bereiken tot 11:00 op 0623667622
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik weet dat kijkduin relaxt is voor veel mensen... Dat is het dus niet, echt een gevaarlijke spot als je niet weet wat je doet. En zeker niet op dagen zoals deze wanneer de teller van surfende bezoekers stijgt naar dik boven de 150.. Ik was zeker naar paalnee gegaan vandaag, maar..... Fantastisch, ik lig ziek in bed....
|
|
|
sanderw
Gast
|
actuele watardata geef weinig aan? liggen we vandaag weer net als vrijdag middag in het zand te wachten op wind (die niet kwam) voorspelingen waren goed toch?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
actuele watardata geef weinig aan? liggen we vandaag weer net als vrijdag middag in het zand te wachten op wind (die niet kwam) voorspelingen waren goed toch?
Is 10m/s gemiddeld niet genoeg voor je Heb je een 6m als kleinste maat dan?
|
|
|