|
sanderw
Gast
|
hmmm.. zou t nog wat worden morgen dan? pas rond 16:00 een briesje toch?
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
eh... ik zie dat het bijgesteld is en er idd zat wind aankomt!! mooi dan!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
mmmm, loop morgen in de Efteling te spoken. ach ja, kids willen ook wel eens weg,haha.
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
kan je bij oudorp je auto goed parkeren, en zo ja waar. ben nl nog nooit op deze spot geweest en gezien de wind voor morgen lijkt deze wel goed.
en zijn er nog meer mensen die daar morgen heen gaan.
mvg michael
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben erg aan het twijfelen waar ik heen ga. Ik wil graag verder gaan met unhooked tricks oefenen en dat is ouddorp nu niet de meest geschikte locatie. Ik hoop dat de richting goed genoeg is voor de dam. Want laat het nu net tegen de avond laag worden.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Bij ouddorp kun je prima parkeren. Er zijn verschillende opgangen naar het strand, maar de bij mijn weten meest legale is de opgang bij de noordweg: http://maps.google.nl/maps?q=noordweg,+ouddorp&hl=nl....Op google maps is daar nog geen parkeerplaats, maar die is er wel degelijk. Je komt er via de groene dijk. Het hangt een beetje van de wind (kracht en richting) af of ik ga morgen..
|
|
|
Mich@el
|
@jarno thanx voor de info. Wind voor morgen lijkt goed windfinde/windguru. Richting nno.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Gewoon bij de noordweg erin rijden. Rij je zowat direct het parkeerplaatsje op. Via de groeneweg mag je er niet in officieel.
Even over morgen. Ik lees op surfabc:
De richting is dan bijna tegenovergesteld, d.w.z. noordoost tot noordnoordoost. In de ochtend is het reeds vaarbaar, de meest constante wind wordt echter in de middag verwacht. In het zuidwesten ruim 20 knopen, landinwaarts (IJsselmeerkust) 14-18 knopen. Prima middag dus, maar hou langs de kust wel rekening met het getij. Vanaf 14 uur wordt het afgaand water waardoor de stroming en de wind dezelfde kant op staan.
Stroming staat dan toch juist tegenovergesteld aan de windrichting ? Wat zijn nu precies de extra gevaren behalve dat je extra moet opletten niet te dicht aan de kant te gaan varen?
|
|
|
Mich@el
|
Zijn er morgen meer mensen @ouddorp ben er rond 10 uur.
Edit; mocht er iemand mee willen rijden van uit dordrecht stuur ff een pb
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
morgen naar ouddorp, we zijn er denk rond half 1
Dan komt ik ook maar denk ik.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ marc gewoon doen, ik rij gewoon zelfde richting als brouwersdam. al ga je bij n57 op gegeven moment naar rechts, dan kan je naar links voor brouwersdam, daar rijd ik rechtdoor en op gegeven moment kan je niet verder recht door dan ga je rechts af en dan daar bij de parkeerplaats gaan wij ook naar t strand.
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Morgen is er wel stroming en golven op ouddorp, voor de unhoocked tricks of het oefenen in het algemeen kan je beter naar de dam of het autostrand gaan..
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Morgen is er wel stroming en golven op ouddorp, voor de unhoocked tricks of het oefenen in het algemeen kan je beter naar de dam of het autostrand gaan..
Ach ik rij morgen gewoon die kant op en dan zie ik wel waar ik terecht kom.
|
|
|
Michel79
|
Wind ziet er goed uit vandaag. Twijfel zelf alleen tussen vrouwenpolder en brouwersdam. n/nno wisselende ervaringen mee in brouwersdam. Vrouwenpolder lijkt hier geen last van te hebben maar ben er nog nooit geweest. Iemand ervaring mee?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik twijfel ook: ik zoek een spot waar je lang kan staan vanmiddag. Is er een poel op Vrouwenpolder? Zo ja, wanneer dan?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
De wind is aan, ik ga eerst op de Dam kijken. De wind is nu nog bijna Noord dus dat kan prima. Kan ik daarna altijd nog naar Ouddorp gaan.
|
|
|
|