Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Jij bent ook zo'n tering ventje als Jesse, Ronald, je hebt bij deze een nieuwe bijnaam. Whaha, indeed. Als jullie mij * gaan noemen kan Ronald best "Tering ventje Ronald" heten Klinkt alleen niet zo heel erg lekker....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ooo jammer dat ik niet zo goed opgelet heb, maar waar vaarde Ron rodeo en Hijo del viento dan mee? Stonden ze ook op het water toen we aan het varen waren? ik kan me niet herinneren dat ik een C4 zag en een Razor. Wel iemand met een witte kite hm had laten crashe.
Ik weet dat er een Fuel, Torch, Rebbel of Vegas aan het knalle waren, later kwam Ed nog even voorbij zijlen met z'n Catalist.
Er stonden wel een paar op de kant, jammer anders had ik beeld bij de personen achter het forum.
Door de vlagen kon ik de loops niet goed timen, de ene keer wel wind en dan was ie weg. Tja dan onvoldoende druk en hoogte om ze lekker te maken. Ben trouwens de kite nog een beetje aan het aftasten wat ik ermee kan, maar gaat steeds beter. het passen gaat me niet zo goed af. Ik hoop volgend jaar daar wat meer progressie mee te maken.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ron rodeo met een OR diablo d8 ik. hijo met een C4 2010 mart met een C4 2011, dat heeft niet lang geduurd, daarna met die van hijo. pallo met een jeckyll yoram met een bandit tress
wind was vlagerig maar wel goed!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ja beide stonden op het water toen jij er ook was. John is om 14:30 vertrokken en ron iets later. Stonden 3 Ozones op het water, John met een zwart/rood/witte C4, Ed met zijn groene Catalist en ik met mijn groene C4, alleen die was na 2 rakjes alweer lek Ronny Kroepoek hing aan zijn blauwe 8m.... Volgende keer gewoon is de hangen schudden!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
@bezemsteel12 idd sommige kites kan ik me nog herinneren, maar ze stonden toch niet zo lang op het water en wisselden idd van kites? Nu weet ik waarom ha ha, klote als de kite lek is. Ik heb dat wel eens gehad dat het one pump slangetje lekte. Dit was alleen als je het slangetje naar een kan boog en zag je een mini scheutje zitten. Verder nooit last van lekkage met mijn Ozones gehad. wind was idd vlagerig maar lekker. @Gewoon_Mart volgende keer idd eens de handen schudden en wie weet hebben we elkaar als eens eerder gezien.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@bezemsteel12 idd sommige kites kan ik me nog herinneren, maar ze stonden toch niet zo lang op het water en wisselden idd van kites? Nu weet ik waarom ha ha, klote als de kite lek is. Ik heb dat wel eens gehad dat het one pump slangetje lekte. Dit was alleen als je het slangetje naar een kan boog en zag je een mini scheutje zitten. Verder nooit last van lekkage met mijn Ozones gehad. wind was idd vlagerig maar lekker. @Gewoon_Mart volgende keer idd eens de handen schudden en wie weet hebben we elkaar als eens eerder gezien. @Erik Ik was al op de weg terug om 1430 toen ging jij net aan de oversteek beginnen ri de poel............ Mart is met mijn vlieger verder gegaan C4 wi/ro/zw! Dat je nu niet denkt dat ik 100 kg weeg en met Oh Oh Cherso op de buis verschijn en plaatjes draai alias *tje
|
|
|
ItsMe.Erik
|
@bezemsteel12 idd sommige kites kan ik me nog herinneren, maar ze stonden toch niet zo lang op het water en wisselden idd van kites? Nu weet ik waarom ha ha, klote als de kite lek is. Ik heb dat wel eens gehad dat het one pump slangetje lekte. Dit was alleen als je het slangetje naar een kan boog en zag je een mini scheutje zitten. Verder nooit last van lekkage met mijn Ozones gehad. wind was idd vlagerig maar lekker. @Gewoon_Mart volgende keer idd eens de handen schudden en wie weet hebben we elkaar als eens eerder gezien. @Erik Ik was al op de weg terug om 1430 toen ging jij net aan de oversteek beginnen ri de poel............ Mart is met mijn vlieger verder gegaan C4 wi/ro/zw! Dat je nu niet denkt dat ik 100 kg weeg en met Oh Oh Cherso op de buis verschijn en plaatjes draai alias *tje Oooo maar goed dat je dat even zegt. ha ha
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Zoals het er nu uitziet ben ik vrijdag vrij. Zijn er nog mensen op de zm, rock of playa. morgenmiddag weet ik meer maar wilde vast ff checken. geen zin om alleen testaan.
edit: uurtje of tien???
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik zal vrijdag ook in me agenda zetten. vanaf 14u op de zandmotor
|
|
|
|
|
wibi
Gast
|
Ik ook Rock of Playa vrijdagmorgen even laten weten waar we heen gaan
|
|
|
biancam
|
Ik ben ook vrij! Vrijdag middag of oostvoorne of rockanje. Duimen dat het droog is!
|
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
met ZW ben ik op Autostrand vrijdag. Anders Rock.
denk dat ik mee ga Markus!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
He Rudo, baas gaan we weer voor een kerstmannen sessie dit jaar??
Mijn 9m2 even in de revisie momenteel dus ik hoop wel een vliegert te hebben morgen.....pfff
|
|
|
Mich@el
|
Definitief vrij. Morgen ochtend eerst het vrouwtje afzetten op dr werken daar na maar naar rock. uurtje of half tien. wie heeft er zin en tijd
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ik..... maar half 10 ga ik niet redden. mss half 11. maarrrr Playa is wel beter met ZW.
|
|
|
Mich@el
|
@markus. zie je op de playa dan. gaa ook wel daar naar toe. moet om twee uur weer thuis zijn nl vandaar zo vroeg
|
|
|
|
biancam
|
Hoi Mike en Markus ik kom morgen ook ook naar playa zal ook rond half11u zijn.
|
|
|
|