|
ronny
|
ik ben er 9:54 met aka bezemsteel
|
|
|
|
jw009
|
Man man man, wat druk gister op de Sluf. Heb dit nog nooit gezien. Het was inderdaad voornamelijk mensen en kites ontwijken. Drie keer kwam ik klem te zitten tussen kiters en ging het maar net goed. Kite laag/hoog houden bij passeren wordt helaas maar door weinig mensen gedaan.
Na een sprong schoot een van mn bindingen los en moest ik bodydraggend naar de kant. Een paar kiters kwamen heel fijn op 1 a 2 meter van mn hoofd langs varen... Ook erg chill dat ze hun kite vlak bij die van mij hielden terwijl ik met 1 hand aan het sinussen was (board in de andere hand). Als je iemand ziet bodydraggen dan geef je toch gewoon wat ruimte?
Op het strand werd ook nog bijna een oude vrouw onthoofd die langs de kant stond.
Laat die koude dagen maar komen!
|
|
|
|
chico
|
Man man man, wat druk gister op de Sluf. Heb dit nog nooit gezien. Het was inderdaad voornamelijk mensen en kites ontwijken. Drie keer kwam ik klem te zitten tussen kiters en ging het maar net goed. Kite laag/hoog houden bij passeren wordt helaas maar door weinig mensen gedaan.
Na een sprong schoot een van mn bindingen los en moest ik bodydraggend naar de kant. Een paar kiters kwamen heel fijn op 1 a 2 meter van mn hoofd langs varen... Ook erg chill dat ze hun kite vlak bij die van mij hielden terwijl ik met 1 hand aan het sinussen was (board in de andere hand). Als je iemand ziet bodydraggen dan geef je toch gewoon wat ruimte?
Op het strand werd ook nog bijna een oude vrouw onthoofd die langs de kant stond.
Laat die koude dagen maar komen!
Voorrang regels zijn in het algemeen ook niet bekend. Kijken voor je gaat keren ook niet. Begin de Slufter eigenlijk maar te mijden en daar varen heeft niks meer te maken met het gevoel van vrijheid en een zijn met de natuur. Voor mij een van de leuke aspecten van de sport. Je ziet er van die gasten met te grootte kite, ongecontroleerd varen met een soort angstige blik in hun ogen die denken dat ze de wereld voor zichzelf hebben. Trouwens iemand die weet wat die 4 jetskies kwamen doen. Dwars door het natuurgebied?
Ik verwacht dat het alleen maar drukker gaat worden.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Gisteren naar Rock geweest en heeeeeeerlik gevaren. Ik zag in de verte inderdaad een woud van kites. Ik dacht eerst dat is een invasie van de spaanse Armada maar dat is al een tijdje geleden .... toch?
Dat kan toch niet leuk geweest zijn, constant op je hoede moeten zijn voor stuntelende beginners en stuntende gevorderden ....
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Gisteren naar Rock geweest en heeeeeeerlik gevaren. Ik zag in de verte inderdaad een woud van kites. Ik dacht eerst dat is een invasie van de spaanse Armada maar dat is al een tijdje geleden .... toch?
Dat kan toch niet leuk geweest zijn, constant op je hoede moeten zijn voor stuntelende beginners en stuntende gevorderden ....
groetjes terug arend was wel weer een top daagje. en arend: volgende keer gewoon 9 pakken ja was ik ook van plan, ware het niet dat het volgens de forecast, de wind zou toe nemen. Maar gelukkig was ik niet de enige die er last van had. vanaf slufter gezien zag Rock er ook super druk uit.
|
|
|
Big Vin
|
Rock heb ik iig nog nooit zo druk gezien. Desondanks was het gezellig en goed te doen!
|
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Al weer snipperen Hijo? Hopelijk kan ik s'middags nog ff. Ja iemand moet het doen en dit weekend zit ik al ergens in een hutje op de hei rechtop pootjes te geven pfff
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Damn heb morgenavond al wat, anders had ik ook nog wel vrij genomen.
|
|
|
|
Yoram
|
Sluf staat ook in mijn agenda
|
|
|
|
|
|
Big Vin
|
Ik zit te twijfelen tussen slufter en rockanje, maar hoop überhaupt vroeg genoeg klaar te zijn om nog te gaan.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Hij was lekker hoor vandaag op de sluf maar wat fucking koud...
Weer lekker rondjes kunnen draaien met mijn vlieger en een hoop mensen die het naar de zin hadden... Gezellig lekkere dag gasten.....
Wel weer wat drukjes vanaf een uur of 15 en toen maar de spullen gepakt....
|
|
|
geloof68
|
Het was weer een superdag, vooral met laag mooi vlak achter de zandbank.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Was idd ff lekkah in de middag met zelfs nog af en toe t zonnetje. Maar wat een verschil met vorige week in temperatuur! De cap maar weer eens afgespoeld, schoentjes zullen snel volgen vrees ik.
|
|
|
tgroot
|
Sluf staat ook in mijn agenda Hoe laat gaan we landen Yoram? die koukleum was er uiteraard niet ,)
|
|
|