Alferink
|
Helemaal niet...
Ik moet namelijk naar school en als ik niet kan is er niks aan op het water.
|
|
|
Nicolas
|
wie gaat brouwersdam?
|
|
|
|
Bodhi
|
Vandaag wordt helemaal ruk qua wind. Maar morgen... morgen kunnen we lekker lossss!!
|
|
|
KiteDemon
|
Eindelijk mazzel Wessel. Vandaag echt zwaar ruk, en morgen weer aan het werk..... (cry_kitesmiley)
|
|
|
Bodhi
|
Kom dinsdag toch lekker spelen Fer!!
|
|
|
KiteDemon
|
Yep, aardig frustie. Volgende keer maar weer een paar dagen vrij nemen....just in case.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Had het ook graag wat anders gezien vandaag (cry_kitesmiley)
|
|
|
Bodhi
|
Dan maar een avondsessie doed, kan weer makkelijk!!
|
|
|
Nicolas
|
ziet er weer helemaal anders uit voor brouwersdam morgen, regen en harde wind yay
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Nog mensen naar Muiderberg morgen? 'k Ben er rond half 9 al maar vraag me af of er dan al mensen zijn. Kom er zo vroeg omdat ik anders geen vervoer heb namelijk.
|
|
|
Arjan
Geen avatar
|
Ik ga morgen naar muiderberg...heb vorig jaar lessen in oktober lessen gehad...dus wordt de eerste keer alleen. wees geweerschuwd Ben er tegen 11 uur, ga met ov
|
|
|
Myzrael
Gast
|
De eerste keer? Wordt misschien wel 20 knopen en meer dus be carefull he.....kleine kite meenemen ook
|
|
|
Arjan
Geen avatar
|
2e keer eigenlijk maar neem een kleine kite mee...komen wel met auto. maar we zijn er rond 11 uur.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Tja, denk dat ik anders maar een boekje meeneem morgen en gewoon ga zitten tot mensen komen opdagen.
|
|
|
Nicolas
|
woensdag ziet er ook nog missschien goed uit en dan weer windstil ?
|
|
|
sjembek
|
Ff'kes een opwelling,.. wat een land wonen we toch..
Misschien met het hele forum sparen voor een batterij Turbo windtubines en die allemaal op Muiderberg neerzetten zodat er altijd windkracht 7 op Muiderberg staat?
|
|
|
Lex
|
Ff'kes een opwelling,.. wat een land wonen we toch..
Misschien met het hele forum sparen voor een batterij Turbo windtubines en die allemaal op Muiderberg neerzetten zodat er altijd windkracht 7 op Muiderberg staat?
(tong_kitesmiley)
|
|
|
Nicolas
|
als het deze zomer heel warm wordt krijgen we thermische winden, I feel it!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Hell yeah..............15.7 knopen al op Muiderberg en het is pas 6:48....... Noord-westertje dus lekkere klotsbak ook. Dat wordt knallen!
|
|
|
Micky
|
Hier kan je knallen.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bodhi
|
Hij staat nu op 22 tot 26 knopen en is toenemend. Weet niet wat jullie gaan doen maaruh.. ik ga de 12 lekker uitlaten!! Tot zo op de Slufterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
|
|
|
Nicolas
|
Lekker veel, bijna teveel voor m'n 8 al. Ga me echt een 6je kopen ...
|
|
|
|