|
kitaholic
|
De Rhino heeft een betere low-end dan de waroo, de rebel en waroo zullen elkaar niet al te veel ontlopen.
Maar als je waroo je bevalt, zou ik toch zeker de 2007 aanraden. 5e lijn heeft voordelen, maar ook nadelen. Daarbij invert de 2007 niet, heeft geniale depower, en blijft veel langer stabiel dan de 2006. Blijft de veiligheid over, daar zal een 4 lijns kite het niet van een 5e lijn winnen. Daartegenover staat minder gedoe, als je eens onder je kite doorvliegt oid en je kite rolt door zijn lijnen heb je niet de kans dat je kite in 2en scheurt etc.
|
|
|
Geronimo79
|
Ik zie tegenwoordig steeds meer waroo's met een 5e lijn.. dus als het daar alleen om gaat. Weet het niet zeker maar die rhino en die rebel zijn volgens mij allebei niet 5e lijns uitgevoerd.. ook meer wat de user er op zet. Waroo 08, schijnt toch net iets beter te zijn dan de 07... en redelijk betaalbaar
|
|
|
MrRippey
|
@ themplar De rhino en rebel zijn beide standaard met een 5e lijn uitgevoerd, en zeker niet te varen met 4 lijnen.
|
|
|
Geronimo79
|
ok, iz nieuw voor me.. maar geloof je driect..
|
|
|
jetzu
|
Bedenk wel dat de rebel 7m2 niet zo makkelijk meer te krijgen is.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De Rebel en Rhino7 kunnen wel degelijk inverten, ik heb beide een heel seizoen gevaren. Zeker in maatje 7m2 (ben je niet zo zwaar, of echt een wind-junkie?) een ontzettend snelle kite.
|
|
|