Vinni
|
Jij ook succes Bandiet!
|
|
|
Marko
|
Vandaag lekker workum hoop dat het wat word
|
|
|
Vinni
|
Workum was toppie! Ben je nog wel naar workum geweest marko? Ik weet niet of ik je nog gezien heb door al die duitsers daar dacht ik dat ik in duitsland zat..
|
|
|
sjef
|
Wijk was toppie, helemaal stuk
Morgen nog iemand naar horst?
Ben er rond 14.00 uur
|
|
|
Vinni
|
Misschien om 5 uur morgen.
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Vandaag was het helemaal niks op Horst en morgen kan ik niet omdat ik moet leren :S
|
|
|
martijnc
|
Vandaag was het helemaal niks op Horst en morgen kan ik niet omdat ik moet leren :S blij dat ik dan naar schellinkhout ben gegaan heeerlijk windje rond de middag
|
|
|
der Torch
|
Wijk was goeie wind idd!! Golven waren overigens nog best aardig! Geen pure puinhoop, wel lekkere stroming... aight!!!!!!!!!!! zelfs nog lekker zonnetje gehad!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik weet niet wie er vandaag, maandag, vrij is maar het is ideaal weer op Horst. Lekker zonnetje en redelijk constante wind. Ik schat ongeveer 18 knoop. Helaas heb ik andere dingen te doen... Have fun !!!!
|
|
|
darky001
|
het is maar 14.8 kn ozo
dus das ruk op horst...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik geef je een live verslag vanuit mijn woning... Anders had ik die info niet gepost. Wind komt vanuit Harderwijk dus is een beetje Noord-oost Op dit moment is het een beetje gaan regenen
|
|
|
|
darky001
|
live verslag horst 13:32 uur 13.7 kn Wind 16.8 kn Windstoten Richting NNW
|
|
|
Marko
|
Heey vinni, Ja ik heb jou nog wel gezien jij voer toch met een rose fuel? Ik was die gene met die blauwe 10m cabrinha switchblade. Aan het eind van de dag vaarden we steeds dicht bij elkaar en sprongen beetje om elkaar heen . Ging goed hoog he Heb ook nog wat dingen nageaapt van jou ging best goed. Deadman (zonder handelos) Die boardgrap dat je board recht omhoog stond. ( 1 been lang en de andere kort) Er waren wel veel duitsers ja maar het was niet echt druk op het water.
|
|
|
sjef
|
Mofo ga je nog?
Zit te twijfelen of het wel wat is.
|
|
|
gnijzink
|
Mofo ga je nog?
Zit te twijfelen of het wel wat is.
Ik rij over een half uurtje a 3kwartier weg. Hoop dat hij vanmiddag nog aantrekt!! Geloof dat het zo tussen 16:00 en17:00 wel te doen is
|
|
|
der Torch
|
en was het wat heren?
en mofo... de Pow was dus lekker ???? goed bezig dan!!
|
|
|
sjef
|
Koud !!!!!
Was het net niet maar toch een paar rakjes gevaren! Beetje bijkomen nog van het weekend, haha
@ Mofo, Voorlopig ziet het ernaar uit dat het vrijdag wat word, whappa!!!!
|
|
|
Vinni
|
Heey vinni, Ja ik heb jou nog wel gezien jij voer toch met een rose fuel? Ik was die gene met die blauwe 10m cabrinha switchblade. Aan het eind van de dag vaarden we steeds dicht bij elkaar en sprongen beetje om elkaar heen . Ging goed hoog he Heb ook nog wat dingen nageaapt van jou ging best goed. Deadman (zonder handelos) Die boardgrap dat je board recht omhoog stond. ( 1 been lang en de andere kort) Er waren wel veel duitsers ja maar het was niet echt druk op het water. Haha ik had idd een roze Fuel Kan me nog wel herinneren dat ik dacht dat iemand mij steeds na deed haha! Dat was jij dus Koud !!!!!
Was het net niet maar toch een paar rakjes gevaren! Beetje bijkomen nog van het weekend, haha
@ Mofo, Voorlopig ziet het ernaar uit dat het vrijdag wat word, whappa!!!!
Vrijdag ziet er idd goed uit! Een noorder windje, wat is dan het beste?
|
|
|
martijnc
|
iemand die donderdag/vrijdag gaat en een plekkie over heeft in de auto stuur ff berichtje
|
|
|
sjef
|
Vinni, Wat je wilt , Wijk ,Ijmuiden of Workum
De keuze is een reuze!!
|
|
|
der Torch
|
ja vrijdag ziet er op dit moment lekker uit, maar tis nog zo ver weg mijne heren dat je hier niks zinnigs over kan zeggen... dus sjef, de keuze is reuze mag je door je anjer heen halen haha!!
kite nog verkocht?
|
|
|
gnijzink
|
en was het wat heren?
en mofo... de Pow was dus lekker ???? goed bezig dan!!
Eerste dump in de alpen is een feit!!!!! Ik heb mijn eerste lines afweer getrokken!!!! Kiten vandaag was koud en bagger.........
|
|
|
Vinni
|
Ik heb wel zin in een vlakwater spot Anderzijds, zee is veel warmer nu. IJmuiden is ook wel chill denk ik achter de pier..
|
|
|