|
RS
Logs: 0 | 331 uur
|
Nog mensen vandaag naar Horst? Of is de wind teveel zuid? Vind Mirns een tikkie te ver rijden namelijk
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Vandaag niet maar een aantal vrienden waren gisteren naar Horst. Met te veel zuid moesten ze helemaal over de vaargeul om genoeg wind te krijgen. Maar eenmaal daar was het zeer goed te varen. Alleen als je terug naar de kant wilt moet je nog een stuk door het water lopen.
|
|
|
Kemperman
|
Morgen nog mensen naar Horst?
|
|
|
RS
Logs: 0 | 331 uur
|
Was vandaag goed te doen. Natuurlijk wel best vlagerig met ZW maar eigenlijk alleen aan de kant te weinig wind.
|
|
|
|
niels
|
Het ziet er op de van weer aardig waterig uit, vanmiddag nog mensen die een rakje willen varen als de wind weer aantrekt.
|
|
|
|
niels
|
Als er genoeg wind is ben ik er rond half één
|
|
|
|
niels
|
Was weer een lekkere dag
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Door het zonnetje was het idd lekker, maar als het aan mij gelegen had was de wind stabieler en harder
|
|
|
mart
|
morgen nog mensen aanwezig?
maarten
|
|
|
niels
|
Denk dat ik er wel weer even ben
|
|
|
niels
|
Zijn er nog mensen die zo gaan, ben er denk ik rond 12
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Kom zo ook die kant op
[edit] Blijf toch thuis, als ik zo zie wat de wind is is het toch niet echt lekker
|
|
|
Fly like hell
|
Morgenochtend nog iemand naar Horst? Mijn schouder ligt in puin maar heb zin om te varen , moet met met 16knp zonder me verder te blesseren.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga morgen paintballen @ Strandhorst en neem dus de spullen mee. Kijken of we nog even lekker kunnen varen.
|
|
|
|
|
|
marcus aurelius
|
Ik ben er rond 08.00 voor een vroege sessie! Mochten er nog mensen mee willen rijden dan kan dat. Kom vanuit Utrecht centrum. Nulzes 48760998
|
|
|
marcus aurelius
|
Horst is momenteel nog niks, hopen dat het nog wat wordt!
|
|
|
Fly like hell
|
@Marcus Bedankt voor het bericht, stond net op het punt om te vertrekken en ben dus maar thuis gebleven.
|
|
|