Eugene
Gast
|
Autoplay ? ???
|
|
|
RIES
|
klinkt goed ...! kunnen we niet bij de dierenspeciaalzaak nog meer zeldzame dieren kopen ,om ze later op autoplaya los te laten ?
gaat ie misschien nooit dicht ;D
|
|
|
KiteDemon
|
Ik hoorde het vorige week al. Ziet er tenminste weer een beetje rooskleurig uit. Ik zal mijn zeer zeldzame tibethaanse struikalligator maar uitzetten op autoplaya.....just in case...
Fer
|
|
|
NOMAD
|
mooi, ik zat me al af te vragen wat ik met mn piranha moest.....zou dat zeldzaam genoeg zijn in de nederlandse wateren?
|
|
|
Bjorn s
Gast
|
een zoutwaterpiranha is wel heel zeldzaam geloof ik. hoop dat jullie je plekkie lekker kunnen behouden.
|
|
|
KiteDemon
|
Jihaaa...reden voor een strandfeestje. ..Enne, neem je huisdier mee.....
|
|
|
KiteKoe®t
|
Dat zou inderdaad geweldig zijn. Maar ik vind het wel een sterk verhaal eigenlijk... Zijn er mensen die meer over dit onderwerp weten?
Wie heeft dit gerucht de wereld in geholpen en wie/wat zijn zijn/haar bronnen hiervoor?
Ik hoop dat het waar is !
|
|
|
Naish........what else???
|
Nu ff niet gaan lachen want het is serieus: Ze hebben er een speciale soort mieren gevonden, die bijna nergens voorkomen en dus mag er geen parkeerplaats aangelegd worden! Toen ik dit hoorde pisde ik in m'n pak, maar laten er maar blij om zijn!
|
|
|
Rutger II
|
Hahaha ;D ;D Go Mieren Go !!!!
|
|
|
RLV
Gast
|
maar we mogen nog wel met de auto over de mieren heen rijden om op het strand te komen? hehehehehhh
|
|
|
Moza
|
Ik geloof het niet......heb je een link oid?
Grtz
|
|
|
KiteDemon
|
Een gemuteerde oostvoornse kite-ant..... Bij nader onderzoek bleken ze rubberachtige laag over hun chitinepantser te hebben en een vreemd haakachtig uitsteeksel terhoogte van de middensectie.
|
|
|
Varcos
Gast
|
Ik neem in ieder geval een potje aardbeienjam mee voor mijn nieuwe mierenvriendjes!!! 8)
|
|
|
Varcos
Gast
|
ANTZ RULE mag deze op mijn KITEHIGH shirt of ben ik te laat??? 8)
|
|
|
KiteDemon
|
Nooit gedacht dat autoplaya misschien gered zou worden door een...mier...
|
|
|
Smeagol
|
...heeft iemand misschien een stel korenwolven uitgezet???.... ;D ;D ;D In elk geval tof dat het Autoplaya voorlopig open blijf...het enige wat ik me afvraag is of nu niet ALLES daar wordt afgesloten in verband met het gevonden zeldzame beestje en zijn habitat...
|
|
|
Martin S
Gast
|
op een mooie zomerdag met wind is het er inderdaad een mieren nest.
|
|
|
Japairman
|
Geen feesie ? okee mij best had gehoopt onze koppen bij elkaar te steken om toch een of andere actie op touw te zetten aangaande het kiteverbod welk nu nog gedoogd word.
Ik heb men best gedaan!
|
|
|
Rutger II
|
Ik ben altijd in voor een feessie hoor, misschien ff nieuw topic aanmaken ?
|
|
|
Bjorn s
Gast
|
Ja inderdaad hoeveel van die zeldzame mieren hebben jullie in de tussentijd al gekillt stelletje moordernaars ;D
|
|
|
Jeks one
|
wat minder is aan deze zaak is dat de mieren ook op de onverharde weg zijn aangetroffen.... dus de toegangsweg is afgesloten. stond gisteren al voor een dicht hek., balen
|
|
|
RLV
Gast
|
is dat zo?? is autoplaya afgesloten?
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
wat minder is aan deze zaak is dat de mieren ook op de onverharde weg zijn aangetroffen.... dus de toegangsweg is afgesloten. stond gisteren al voor een dicht hek., balen
Dat schijnt minder te maken te hebben met natuurbescherming maar meer met het feit dat dit een erg agresieve soort is die via zuid amerika en de haven in oostvoorne is terecht gekomen en alles verwoesten dat op hun weg komt.
|
|
|
slufterhufters.com
|
je moet je kite ook niet te lang laten liggen in het zand, die mieren eten aan de hoofdtube, er zijn er al een paar geploft. had van de week zelfs een lekke band, was gewoon een stukje uitgevreten. vette mieren hoor, ben blij dat het autostrand afgesloten is, is wel een eind lopen zo maarja.
|
|
|