Walt0r
|
heej Dreetje.. alles goed?
ik geloof dat surfcenter.nl er nog een hoop nieuw waroo '07 materiaal heeft liggen (het spul staat niet op hun site), moet je maar ff bellen
Groeten Walter
|
|
|
KiteDemon
|
Tenzij je + 90 kg weegt anders heb je er niks aan. Als zo´n ding crasht in 12-13 knopen kan je herstart wel vergeten. Zulk maten zijn er voor de zwaargewichten onder ons om met 14 knopen ook net te kunnen varen.
|
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
de enige kites waar je onder de 10 knopen nog leuk mee kunt spelen zijn foils, zoals onlangs in Noordwijk tijdens het KBO (?) evenement ook bleek, 19m silverarrow is de superlichtewind kite, helaas niet voor waroo prijzen...
|
|
|
KiteDemon
|
Hmmm...wegwerpBBQtje is goedkoper.....om de tjid te doden tot de wind aantrekt.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
tja met wegwerp bbq heb ik dan achteraf dat ik 'm beter meteen kan gebruiken waar je 'm voor hebt gekocht, namelijk wegwerpen. Daar blinken ze echt in uit, in weggeworpen worden. Het is mij echter nog nooit gelukt daar een fatsoenlijke maaltijd mee op te warmen, laat staan aangaren.
zeg vrinden, ik heb nog één, wat zeg ik, twee slijterijcouponnen te verloten als je even je board drijfvermogen doorgeeft... topic loopt een beetje dood daar bij de stickies
|
|
|
Henning
|
en ik wil met 6 knopen kunnen varen Flysurfer Speed II 19 "SilverArrow" + Flysurfer Flyudoor L Dan kun je met 6 knopen gewoon los @ Kitedeamon: Een echte kiter wil altijd kiten, dus neemt niet genoegen met een wegwerp bbq... Dan neem je toch minimaal je Boretti mee...
|
|
|
michiel v geel
|
ok en nu gear onder de 3000euro hen zijn ook mensen zonder geld hier
|
|
|
Henning
|
ok en nu gear onder de 3000euro hen zijn ook mensen zonder geld hier
Andre wil met 6 knopen kiten... ik geef hem de oplossing; Ik heb nog niks gehoord over budget Boardje zou je misschien kunnen vervangen door je grootmoeders-vrieskistdeur, maar die kite is de way to go...
|
|
|
Geronimo79
|
eehhh iemand die toevallig weet over welke kites het wel gaat.???
Heb dus nog niks gehoord over lowendkites van BEST.. (thats a first...)
Heb wel wat andere suggesties. Starkites S-bow 15m schijnt het heeeeeel goed te doen.
En de beste lowend optie voor als je een tube kite wilt. Wind-x Monsoon2 17m, naar wat ik hoor de beste lowend tube kite die er tussen zit. Ik lees er ontzettend veel goede dingen over. Kun je ontzettend vroeg los.
|
|
|
|
de Waroo's boven de 13m zijn speciaal gemaakt voor die dikke hamburger vretende amerikanen en niet voor sportieve europeanen...
|
|
|
Geronimo79
|
@posty..... ik zat eerst zelf te denken aan een 15m....... [citaat: eric Cartman; I'M NOT FAT!!! I'VE JUST GOT BIG BONES!! SCREW YOU GUYS I'M GOING HOME... ]
|
|
|
Helix
Geen avatar
|
heb zelf warroo pro 9m,
1 of 2 keer 15m2 gevaren...was niet echt leuk ofzo.....toch liever voor 5 knopjes meer wachten en met de 9 gaan spelen...
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
ik hoor nog steets niets op me vraag ?
maar bedankt voor alle adviesen ik ga kijken naar zo low wind kite
|
|
|
Geronimo79
|
Ik denk dat je je vraag beter op kiteforum.com kunt stellen. ik gok dat daar meer mensen zijn die die joekel van een waroo hebben.
|
|
|
Ian
|
Besteed liever geld aan een goed licht weer board. Spleene Door/Session, nobile EXT, enz.
Daar win je veel meer low-end mee dan bijv. het lowendvoordeel tussen een 13/14 en 17m kite. Kleinere kites zijn leuker om mee te varen, sneller, minder werk om op te pompen, leveren 2e hands nog iets op (bijna niemand zoekt bijv. een 2e hands 17m waroo, je krijgt er 2ehands dus ook geen ruk meer voor), enz.
Daarbij schrijft een goed/populair lichtweer board veel minder af dan een grote kite. En een board is vele minder kwetsbaar, dus grote kans dat deze na een paar seizoenen nog in perfecte staat is en makkelijk doorverkoopt.
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
de Waroo's boven de 13m zijn speciaal gemaakt voor die dikke hamburger vretende amerikanen en niet voor sportieve europeanen...
Pffffff...... bedankt Eric, dat 13 als limiet opvat, maar heb je zelf ook niet een 14
|
|
|
KiteDemon
|
Besteed liever geld aan een goed licht weer board. Spleene Door/Session, nobile EXT, enz.
Daar win je veel meer low-end mee dan bijv. het lowendvoordeel tussen een 13/14 en 17m kite. Kleinere kites zijn leuker om mee te varen, sneller, minder werk om op te pompen, leveren 2e hands nog iets op (bijna niemand zoekt bijv. een 2e hands 17m waroo, je krijgt er 2ehands dus ook geen ruk meer voor), enz.
Daarbij schrijft een goed/populair lichtweer board veel minder af dan een grote kite. En een board is vele minder kwetsbaar, dus grote kans dat deze na een paar seizoenen nog in perfecte staat is en makkelijk doorverkoopt.
Aaah.......iemand die het wel begrijpt!!! Denkt dat iedereen een beetje doordraait in een te lange windloze periode.
|
|
|
|
|