CHRIZZZZ
|
Bagage is bij tranzavia idd altijd relaxt geregeld, 20 kilo bagage en 5 hand, ken net met kitespul en een paar exstra heb ik ook nog nooit last van gehad. Prijs is mij best!! En die Ford Fusion ziet er wel uit als een scheurbak van mij part gaan we zsm boeken!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik zit ff te kijken om alles los te boeken..dus tjeck..
Vliegtickets (wel op vrijdag heen vliegen).. is 1500e (je kan ook 's middags gaan, alleen ;s ochtends heb je wel een dag extra..) Grote auto is 450e Dan nog apartement, las dat die las flores iets van 300e in het laag seizoen kost voor een 4 persoonskamer. Zeg 150 of iets meer voor een studie voor 2 personen erbij..
Is totaal 2500e inclusief autohuur.. /6 personen = 425e pp..
|
|
|
NIELZZZZ
|
lauw ik heb geinformeerd maar 1 iets grotere uto en 1 kleine is goedkoper scheelt ongeveer 100 euro op de auto is niet heel veel maar toch iets van 20 euro de man. mij maakt niet uit waar we boeken of hoe,als we er maar komen bij happysport is totaal plaatje met auto 492 euro. als iedereen even laat weten waar we gaan boeken dan is het klaar toch?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Als het maar rond de 50 eurie verschil is via happy of zelf boeken zou ik het lekker via happy doen toch. Dan weet je bijna zeker dat je niet veel exstra kosten meer kan verwachten....
|
|
|
Supergroover
|
Als het maar rond de 50 eurie verschil is via happy of zelf boeken zou ik het lekker via happy doen toch. Dan weet je bijna zeker dat je niet veel exstra kosten meer kan verwachten....
Het maakt mij op zich niet uit waar geboekt wordt, die €50,00 extra kom ik ook wel weer over heen.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja ik zeg ook happysport dan betaal je alles in 1 keer, en ben je overal vanaf. eric vind het ook goed via happy zei die gister.
lauw wordt jij happy als we boeken bij happysport
en dan missen we toch nog 1 persoon dat is jb dan toch?
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke dat is zwaar klote dan? ken je zo een ding niet op de sloop ofzo halen dan? of zijn ze dan nog steeds duur,en je moet het er nog in maken ook natuurlijk.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Klote man !!! leen je dr toch een van iemand voor tijdens de apk?? Of je pakt de fiets
|
|
|
NIELZZZZ
|
jb ging m nog even ompraten zei die net. zullen we woensdag definiteif boeken??
gr niels
ps zondag sluf chris
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ja woensdag boeken is top, staat het gelijk def. vast. Wat was de datum nou precies, kan ik het ff doorgeven op de zaak. 21 tot 28 feb toch ?? En zondag weer ff hakke en zagen.... zorg jij voor gas, ik voor de rest als ik het zaterdag niet vergeet te halen .. Eric, jij ook nog.. en zaterdag!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
gooz die gas heb ik gister gehaald,ja klopt 21 tm 28. zondag weer de loop proberen dan maar ,probeer ik jou manier wel tot 2 tellen. doe ik wel met ogen dicht en dan gewoon trekken haha. trekken moet zowiezo na het bericht van fons
|
|
|
CHRIZZZZ
|
haha, kan nie trekken nie...
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Woensdag boeken is fine by me.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja morgen gaat het gebeuren,het boeken , wil vandaag nog even antwoord van jb,en laurens,die wist mis toch nog iets te regelen. dus even afwachten. en dan nog twee maanden wachten, en dan het warmere water in.
|
|
|
ROBST3R
|
Misschien hier nog een slachtoffer die graag mee wilt!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Misschien hier nog een slachtoffer die graag mee wilt!
Zou leuk zijn, alleen niels gaat snel boeken hoppen dat je nog mee kan?
|
|
|
Lex
|
Schiet al lekker op mannen! Heb er superveel zin in!
|
|
|
Flakkee Local
|
Wat een bedragen man, voor een week. Hebben jullie wel goed rond gekeken????
Ik ga in maart en ben 160 eu aan ticket kwijt (retour) incl kitestuff......
|
|
|
Flakkee Local
|
zie dat jullie ook niet duur vliegen. dan maakt het appartement het duur zeker
|
|
|
ItsMe.Erik
|
het is wat duurder omdat we precies in de school-vakantie gaan. Buiten de vakanties is het vaak goedkoper, maar je kunt niet veel anders wanneer je nog op school zit.
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
zie dat jullie ook niet duur vliegen. dan maakt het appartement het duur zeker
via welke maatschappy vlieg jij dan? en heb je app ook al daar geboekt en de auto? zoja waar heb je dat gedaan. fijne dagen
|
|
|
|