Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Inmiddels een M en L besteld! Wie weet worden ze over een paar maanden weer voor 229 pond aangeboden, ik ga het risico niet lopen dat ze straks mijn maat niet hebben. Ieder zijn eigen idee daarover!
|
|
|
KappuhH
|
Hoezo M en L? Even passen en dan één terug sturen?
|
|
|
|
|
Maarten112
|
Ik heb gisteren ook de enforcer 2009 besteld bij h2o-sports.co.uk....ben benieuwd!
|
|
|
Spoon
|
jeej!! nog meer leden bij de club! lijkt me zo mooi om ron in zon rood maanmannetjes pak te zien rondlopen ... hehehe en om over michiel maar te zwijgen
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik ga me diep schamen deze winter denk ik..plaatsvervangende schaamte dan wel:P
kidding, ben benieuwd, ik blijf nog even bij een wetsuit, mocht het zo koud worden dat je een drysuit aanmoet dan blijf ik wel thuis:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dit jaar ben ik ook afvallig Lauw, en daarom zal het waarschijnlijk weer een supermilde winter worden
|
|
|
Spoon
|
lauw, heb het volgens mij wel is eerder gezegd maar bij deze nog een keer : als ik iemand een bikkel vind dan ben jij het wel... ik wou dat ik zonder drysuit kon echt waar.. maar dat gaat gewoon niet... (heb een aandoening aan mn bloed. ik heb dikker bloed, en dat stroomt langzamer waardoor ledematen heel snel kunnen bevriezen (eerst wit, dan paars en dan zwart ) Dat heb ik zelfs op een redelijke zomer dag.. maar toch.. kiten in een drysuit is gewoon zoveel relaxter
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
"I'm not FAT, I only have big bones!"
@spoon, ik zit michiel maar een beetje te fokken, het is natuurlijk heerlijk dat geef ik helemaal toe (alleen al voor het omkleden zou ik het zeker weten doen). Vind het zelf alleen een te grote uitgaven voor die paar echte koude dagen. Zodra het 8-10graden buitenlucht is, kan een goede wetsuit makkelijk:-) Daarnaast ben ik bang (zeker op slufter) dat ik weer meteen de eerste keer met mijn achterste over het zand schuur (gebeurt vrij vaak bij mij) en mijn droogpak gelijk lek is.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik race al 2 winters op mijn kakpijp over Neerlandsch kusten, maar mijn Pyro Lite biedt kranig weerstand! Bovendien hebben de nieuwere OR pakken buttpatches. Dusch!
|
|
|
Langbeest
|
Je hebt toch ook push-up onderbroeken met een kussentje??? Als je deze er nu overheen aantrekt.
|
|
|
Nicolas
|
haha die drysuits zie je vaker en vaker,zelfs nu al
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij is voor Ron Of voor mijn pa, wie het eerst maalt...En je vader dan?
|
|
|
Marsie
|
Ben ook aan het rondneuzen. Het topic doorgespit pffffoei. H2o vraagjes. Wat voor undersuit leveren ze er dan bij ? Een fleece waarschijnlijk maar zie hem nergens staan op de site. 2009 model ook witte trepen ? Of oude foto ? Alvast bedankt.
|
|
|
|
|
Jelle
|
Gister lesgegeven met droogpak, lekker! Als je de lucht er niet uitdoet, drijf je gewoon als op een luchtbed!
|
|
|
Retard
|
Gewoon 5/3 Masters hele winter door !! Lekker BIKKELEN tussen kruiend ijs op Enkhuizen !!
|
|
|
|
Zeeko52
|
(HJ) MINI ME En je vader dan?
Ook bij Michiel moet je op de kleine lettertjes letten. Hij is dus voor mij!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
(HJ) MINI ME En je vader dan?
Ook bij Michiel moet je op de kleine lettertjes letten. Hij is dus voor mij!!!!
Michiel heeft het toch erg druk dus iemand moet het pak soepel houden
|
|
|
GetHigh
|
Ik heb hier ook mijn pak besteld. Wel de force + fleece voor 225pond. Deze hadden ze niet in mijn maat meer. Kon wachten op het 2010 model voor dezelfde prijs. Als het goed is moet ik die deze week binnen krijgen. Op de mail word vrij snel gereageerd en als ie deze week binnen komt is dat ook prima. Ik laat het hier nog wel even weten.
Vandaag is mijn onderpak van Gul ook binnen gekomen. Laat de kou maar komen ben er helemaal klaar voor. Goede en snelle service van "h2o sports" Zijn er hier ook nog mensen die de force hebben i.p.v. de enforcer?
|
|
|