Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vandaag een hele mooie deal kunnen scoren voor een nieuw wave boardje. Heb gelijk ook maar een goed setje FCS vinnen erbij gekocht, standaard zijn ze van plastik.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat zijn die twee zwarte dingen waar slingshot op staat? Nice! Vooral die vinnen zijn een goede upgrade in de regel! morgen testen?
|
|
|
Hard2Handle
|
Morgen testen idd Michiel... Is volgens mij de eerste keer dat ik wat koop en gelijk de volgende dag kan testen. Die voetbanden heb ik er natuurlijk gelijk af gehaald, en wax tussen de pads in gesmeerd.
|
|
|
|
BaSS
|
Mooi!!! wanneer kan ik er op varen?? (oh wacht, het board had je al... neemt niet weg dat ik graag die maat eens probeer )
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Morgen testen idd Michiel... Is volgens mij de eerste keer dat ik wat koop en gelijk de volgende dag kan testen. Die voetbanden heb ik er natuurlijk gelijk af gehaald, en wax tussen de pads in gesmeerd. Waarom deze maat Sebas? Vrij klein lijkt me voor het 'surfgevoel' Wel weer een mooi speeltje
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik heb al op dat board van Peter gevaren Bas. Echt een superheerlijk board. Best nog wel speels voor die maat. Denk dat je die wel fijn vindt. O ja, mooi tassie Peet
|
|
|
BaSS
|
Maar eens bij versus een leenboardje vragen (als ze dat doen) .. probleem van dit board is dat je hem natuurlijk wel bij weinig wind wil proberen en dat komt (gelukkig!) minder voor dan "normale dagen", moet hem dus wat langer lenen dan een dagje.. (ik denk dat alles tov mn flydoor een verbetering is overigens haha )
|
|
|
Langbeest
|
Flydoor rulezzzzzzzzz
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Waarom deze maat Sebas? Vrij klein lijkt me voor het 'surfgevoel'
Wel weer een mooi speeltje
180cm is toch helemaal niet kort? Ik vaar al jaren op een 172cm boardje strapless. En hij is relatief erg breed, dus daar haal je veel planeeroppervlak uit. Patrick Rebstock schijnt bij de ontwikkeling van deze boardjes betrokken te zijn geweest, dus dat legt de lat iig alvast goed hoog neer Ik ben erg benieuwd!
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi!!! wanneer kan ik er op varen?? (oh wacht, het board had je al... neemt niet weg dat ik graag die maat eens probeer ) Geen probleem hoor BaSS,neem hem wel wat vaker mee...kan je hem ook een keer proberen.....
|
|
|
|
Langbeest
|
ooohhhhh wat is ie mooi
|
|
|
|
|
BaSS
|
Super, mooie kleuren, even onthouden dan kan ik aan de kant
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Toch maar voor Cabrinha gegaan, Teigert Ja wilde ik eigenlijk al maar was nu betaalbaar in Duitsland.
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi hoor Theo, veel plezier ermee. Ziet er goe uit. Mag ie mee voor de test naar Texel ?
|
|
|
Hard2Handle
|
Waarom deze maat Sebas? Vrij klein lijkt me voor het 'surfgevoel'
Wel weer een mooi speeltje
180cm is toch helemaal niet kort? Ik vaar al jaren op een 172cm boardje strapless. En hij is relatief erg breed, dus daar haal je veel planeeroppervlak uit. Patrick Rebstock schijnt bij de ontwikkeling van deze boardjes betrokken te zijn geweest, dus dat legt de lat iig alvast goed hoog neer Ik ben erg benieuwd! Vergeet niet dat ikzelf ook niet erg lang ben.
|
|
|
|
Langbeest
|
Klopt helemaal Marc
|
|
|
|
@LaurenS
|
Theo heeft gewoon een superdeal uit Duitsland ,daar kan geen marktplaats tegen op Ja toch,nie dan
|
|
|