Vlieland ...help

bikiniisuit
Gast
Maart 13, 2010, 19:19:53
edit2Rapporteer  
Iemand een tip voor mij welke hotelletjes het dichtste bij de meest gangbare kitespot(s) zitten.
Zijn er zones of zo? Verdere info beginner/intermediate...alle info is welkom  Wink
Thnx!
wazzaah

Antwoord #1 Maart 13, 2010, 20:01:24
edit2Rapporteer  
Vlieland is niet zo groot hoor Grin

Seeduyn zit aan t strand en verder heel veel vakantiehuisje.
jporry

Antwoord #2 Maart 13, 2010, 20:40:00
edit2Rapporteer  
idd niet zo groot, je loopt overal binnen 10 minuten dus waarom zou druk maken over de afstand.

geniet van de natuur dat er aanwezig is Grin
bikiniisuit
Gast
Antwoord #3 Maart 13, 2010, 20:59:52
edit2Rapporteer  
Westcord Seeduyn is al helemaal volgeboekt. Ik zie niks anders ad westkant, iemand? meer? links of emailadresjes voor verblijf ad Noordzee kant?
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 Maart 13, 2010, 21:13:08
edit2Rapporteer  
pcies je fietst in 5 minuten van ieder hotel in het durp naar de spot.
Bij zeeduyn is het bij wind volle bak branding en strekdammen, maar met wat beleid kan je daar als beginner-af wel aan de slag. Hangt allemaal van wind, tij en stroming af.

Overigens, dat ding heet "strandhotel"* en niet pseudo leuk Seeduyn (van de bedenkers van ArenA, Fortis, Aegon, Florius en nog een zootje bejaardenhuysen)

OT: Hey Klaas wat gonsde daar voor gerucht over de spot aan de wadkant, is dat ergens bij Lange paal?

* in mijn bescheiden mening
Geronimo79

Antwoord #5 Maart 13, 2010, 22:12:10
edit2Rapporteer  
Noordzee kant zit alleen seeduyn.

Vlierijk als je geld hebt een goede optie in het dorp.
En dr zitten nog 3 a 4 hotels.. Als ik me niet al te erg vergis is er een vlieland.pagina.nl ofzo.

Bij de camping (stortemelk) word et meest gevaren. Ook op de noordkant is goed te varen. MAAR veel stroming dus daar niet heengaan.
Stroming is zowieso vaak best wel heftig.

Seeduyn is PKRA plek durf ik te wedden.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #6 Maart 13, 2010, 22:27:02
edit2Rapporteer  
vrees van wel geronimo, net 1 vd laatste kamers van 18 op 19 sept kunnen boeken, echter alles voor de 18 hebben ze geblokkeerd, kon met geen list r tussen komen. Heb net ook bij stortemelk gekeken. Zit stortemelk aan W-kant? Sorry weet echt geen zak en alle hulp = welkom
El Rudo

Antwoord #7 Maart 14, 2010, 00:09:38
edit2Rapporteer  
stortemelk is een (de) camping, direct achter de duinen. Doe ff googlemaps, dat eiland ken je in 5 minuten uit je hoof.
Vlie is ongeveer net zo verslavend als kiten, zeker als je er ook kite.

Er zitten best veel hotels, stuk meer dan 5. eerder 20 oid.
wazzaah

Antwoord #8 Maart 14, 2010, 12:12:50
edit2Rapporteer  
VVV Vlieland en huur een vakantiehuisje, veel leuker als je met een groepje bent.
Er is wel een manier om in Seeduyn te komen maar die bewaar ik nog ff voor mezelf Grin

En ja Vlieland gaat er waarschijnlijk wadkant spot bij krijgen (waar heb ik ergens gelezen maar al weer vergeten, zal vast wel ergens in de natura 2000 stukken staan  Grin )
bikiniisuit
Gast
Antwoord #9 Maart 14, 2010, 13:50:36
edit2Rapporteer  
eerlijk zullen we alles delen. ook geheimen.
epickites

Geen avatar

Antwoord #10 Maart 14, 2010, 14:23:31
edit2Rapporteer  
Heb zelf op vlieland gewoond een halfjaartje. Op seeduyn gewerkt was een erg leuke plek. En idd vlieland is heerlijk. Helaas zal ik dr voorlopig maar even niet heen gaan.

Op zich is de oostkant, even onder het dorp de meest perfecte spot die ik ken. Helaas mag er niet gevaren worden. Ook vlak bij de veerboot is verschrikkelijk mooi.
wazzaah

Antwoord #11 Maart 14, 2010, 14:57:54
edit2Rapporteer  
En niet vergeten het allerleukste te doen op Vlieland...... kijken naar Terschelling Grin  YeSS
El Rudo

Antwoord #12 Maart 14, 2010, 16:11:03
edit2Rapporteer  
En niet vergeten het allerleukste te doen op Vlieland...... kijken naar Terschelling Grin  YeSS
en jezelf gelukkig prijzen dat je daar dan niet hoeft te zitten! schater
wazzaah

Antwoord #13 Maart 14, 2010, 16:41:24
edit2Rapporteer  
Pas op he  Angry

Maar nog ff ontopic, via Vlieland.net (vvv) kon ik gewoon reservering maken voor seeduyn.
Vakantie huisje is ook een goed optie hoor zeker als je met wat meer gaat is meestal wel week verhuur maar een weekje moet je net uit houden daar. Zullen in de dagen ervoor ook nog wel qualifers zijn en anders zelf lkkr kiten.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #14 Maart 14, 2010, 17:17:31
edit2Rapporteer  
en jezelf gelukkig prijzen dat je daar dan niet hoeft te zitten! schater

Ooooohhhhh.
wazzaah lieverd:  https://gc.synxis.com/rez.aspx?Hotel=25776&chain=10024&arrive=&nights=0&start=1&adult=&child=&rooms=&locale=nl-NL. PKRA Gestapo heeft alles bezet 15/16/17 sept
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.