erikwww
Logs: 0 | 213 uur
|
Mooie foto's HaPe, sta er vrijdag ook twee keer op, alleen jammer dat ik nog op het strand zat.
|
|
|
darky001
|
daar zitten we toch meestal ;-)
|
|
|
erikwww
|
Zitten? Hoor je niet op het water te zijn dan? Was vrijdagmiddag naar het strand geweest maar vond het veel te druk, ook allemaal kinderen in het water en op het strand. 's avonds gelukkig nog wel een lekkere sessie gehad.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hoezo veel te druk ?, er was zowel vrijdag als zaterdag nog geen 60 man op het water. En dat is voor de omstandigheden (NNO 4-5 bft en ongeveer 30 graden) heel weinig.
|
|
|
darky001
|
ja , klopt heb ook wel erger gezien, maar je vergeet die kamikaze figuren aan de kant van water. en de badgasten die beter naar nulde kunnen gaan, de kinderen die door de lijnen heen spelen en het gevaar niet zien. ik heb af en toe de andere kant op gekeken omdat ik dacht dat kind der nek hangt er straks los bij, en de moeders of vaders zien het gevaar gewoon niet.
je moet bijna overal om je heen kijken enz. i hoop dat er snel weer niks weer is en windt 4+ dan zijn er tenminste geen idioten op horst.
je kan tegen woordig beter na 6 uur gaan stukken rustiger.
|
|
|
erikwww
|
Heb het inderdaad ook wel drukker gezien, maar dan niet met zoveel badgasten erbij. En met al die spelende kinderen vond ik het veel te link. Maar 's avonds was er ruimte genoeg, toen lekker kunnen varen.
|
|
|
darky001
|
als het goed is heb ik je nog gezien
maarja ik ken niet iedereen op de site van gezicht. maar ken wel veel die er regelmatig komen.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
@ darky, hopen op 4+ ?, zat meer te denken aan 6+, bij 4+ zijn er nog redelijk wat ''beginners'' (en begrijpelijk) maar bij 6+ begint het wat rustiger op het water te worden
|
|
|
darky001
|
ja snap ik maar dan sta ik dus ook weer op de kant. ik heb geen stunt vlieger van 4 m2 namelijk.
maar dan is het inderdaad erg stil op het water.
ik leen dan liefer wat surfgear met 6+ bft
|
|
|
gerwinhop
Geen avatar
|
Vandaag 13/6 naar Mirns geweest. Heerlijke spot voor beginners omdat je zo ver het ijsselmeer in kan lopen. Is Mirns enigzins vergelijkbaar met Horst?
|
|
|
Rubon
|
Mirns is op dat gebied vergelijkbaar met Horst, alleen is de wind in veel gevallen een stuk stabieler op Mirns dan op Horst
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Was vandaag ook op mirns, Mirns is minder vlagerig, maar op Horst is het water iets vlakker
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Nog mensen die morgen gaan? Als de buien, windstoten en onweer meevallen ben ik er rond14uur
|
|
|
HaPe
Moderator
|
ik ben er denk ik ook rond die tijd, kan ik m'n nieuwe kites uitproberen
|
|
|
Rubon
|
Ligt beetje aan het weer, want er wordt aardig wat rotzooi voorspeld, anders ben ik er ook wordt wel weer eens een keertje tijd!! Kevin, kan jij mij ophalen morgen als je gaat? Heb waarschijnlijk ff geen auto morgen
|
|
|
Idefixe
|
Morgen zuidwest met vlagerige wind en buien : Horst wordt dan tricky. Zondag gaat tie naar noordwest en da's een stukkie beter. Kijk uit!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jep morgen wordt tricky @ Horst. Ik ga er denk ik zondag even kijken aangezien ik weinig tijd heb ivm afronding van dit school jaar. Lekker dichtbij voor een dagje.
|
|
|
gerwinhop
Geen avatar
|
Kan ik vandaag als beginner @horst uit de voeten? Gister in Mirns rechtsomkeert gemaakt. Enorme vlagen, was niet verstandig om het water op te gaan.
|
|
|
darky001
|
noord west is iets constanter op horst. dan is ie aanlandig. houd rekening met 30 knopen 6 a 7 bft. wordt in de loop van de middag iets rustiger. na 4 uur.
|
|
|
gerwinhop
Geen avatar
|
Ik blijf wel thuis op de bank. Vanavond nog maar eens even kijken.
|
|
|
Hike
|
Zijn er vanmiddag nog mensen die naar Horst gaan ?
En weet toevallig iemand of er bij Horst ook al iets van blauwalg is ?
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
En vandaag weer heerlijk gevaren, m'n eerste backrol-transition geland @ Hike, jammer voor je dat je moest gaan toen de wind aantrok, was goed te doen
|
|
|
darky001
|
als je bij het riet weg blijft gebeurt je helemaal niks
|
|
|