Bart13
Geen avatar
|
Ah, die gast, hij ging wel lekker indd, en dat poeltje gister was echt heerlijk morgen wss weer yeah!
|
|
|
Pieter84
|
Is een duitse kerel die inderdaad wel lekker bezig was, maar soms ook als een idioot vlak voor je een kiteloop inzette... Heb alleen geen naam voor je..
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
ok, nou de buurman kan zich melden als die wil. hij kon ook giga crashen vlak voor je, maar hij heeft wel de meeste spots die dag haha
|
|
|
matti
Geen avatar
|
zijn bijnaam hier op de bdam = showy....laatst heeft hij zijn nieuwe website voorgesteld op het duitse forum, en zijn huid volgescholden gekregen van D kiters omdat hij gewoon naar niets of niemand kijkt en als je hem nog wat daarvan zegt, dat hij een heel arrogant kereltje lijkt... heet iets van tuludis of zo http://surfforum.oase.com/showthread.php?t=97599&highlight=tuludishij kreeg veel slechte reacties gewoon omdat vele mensen hem en zijn gedrag op het water gewoon kotsbeu zijn.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Die gast heet toch Constantijn??? Niet echt populair is hij volgens mij daar op de bdam. Staat ook op die site overigens.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Oeps, het commentaar dat hij van zijn landgenoten krijgt, liegt er niet om ..... dan moet het toch wel een echt etterje zijn ........
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
hahaha, hoorde daar in tegen dat hij al 'iets' aardig was dit jaar. Vorig jaar wastie erger Opzich is eht een toffe dude, hij kan goed kiten.. Maar ja, soms is hij haterlijk bezig.. en wilt de show stelen door middel links en rechts bij iedereen ze tricks te doen. Daarin tegen heeftie wel kite controlle en gaat het enigsinds gecontroleerd. Volgens mij doet hij dit jaar mee met Man Of the dam, dus kunnen we hem allemaal bewonderen!
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Hmm hij voer niet direct in mijn buurt, morgen nog mensen in het poeltje?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Enorm arrogante, verwende motherfucker. Ken veel jongens die m graag een beuk geven, vanwege z'n asociale vaargedrag. Hij is wel goed en gedragsmatig lijkt ie langzaamaan iets te leren. Grappig dat zelfs Duitsers m niet moeten. Van Belgen en Nederlanders wist ik het al...
|
|
|
martijn
|
Haha oooh die gast, vaart idd volop associaal! Heb toen ook maar mn kite maar een keer bijna op m laten crashen....
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ Rob ze naam is trouwens: Konstantin Tuludis \ Wat een schatje is het hé!
|
|
|
sjorsie
|
Haal dan mar snel die foto 's eraf als het zo n Aro mannetje is,word het alleen erger van
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
mijn advies: change your f******* attitude or go back to the otherside of the border
|
|
|
matti
Geen avatar
|
@ Jesse, zou toch maar oppassen met zeer duidelijke herkenbare persoonlijke foto's te plaatsen, zonder toestemming van betrokkene;;;je weet nooit met die mannetjes
|
|
|
norton
|
gaat er vandaag nog iemand kiten op de brouwersdam ??
ik ben nog beginner en neem aan dat het doordeweeks rustiger is dan int weekend???
|
|
|
robbepop
|
Het is nu ook niet de meest gunstige windrichting voor een beginner op de Brouwersdam.
|
|
|
norton
|
opstarten gaat goed varen ook , ben bezig met hoogtelopen en koers varen onder de knie te krijgen , zou oostvoorne beter zijn ??
|
|
|
jipsiplip
Geen avatar
|
hij is redelijk zuid dus waarschijnlijk goed vlagerig en zelfs een beetje aflandig aan de rechterkant van het strand( richting de kous ). je kan uiteraard altijd even komen kijken, wie weet valt hij iets meer zw uit en dan kan je heerlijk varen.. ik ben er rond een uurtje of 3 a 4 denk
|
|
|
robbepop
|
Ja, ik zou eerder voor Oostvoorne of Rockanje gaan, maar met hoogwater (loop v/d middag) wordt Rockanje ook niet echt lekker als je nog beginnend bent. Oostvoorne is opzich niet verkeerd, alleen een roteind lopen. Ik zou in iedergeval een beetje optijd er naartoe gaan, vanmiddag kan de wind flink aangaan.
|
|
|
|
norton
|
waar kun je dan het best parkeren met deze wind ivm loopafstand naar juiste stukje strand ??
de renesse kant van de brouwersdam is toch wel te doen met zzw ?? ik ga toch niet de zee op
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
IK ga zometeen nog ff foto's maken denk ik, daarna rond uurtje of 4 zelf kite, zou het poeltje vol lopen met zw?
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Haal dan mar snel die foto 's eraf als het zo n Aro mannetje is,word het alleen erger van
ik zal te tekst veranderen in oppassen voor deze gast, foto's ga ik hem dus echt niet sturen. @ matti, wij zijn met meer en als ik de vele reacties lees dan hoeven wij niet echt rekening te gaan houden met deze knaap. hij zal zich gewoon moeten gedragen.
|
|
|
matti
Geen avatar
|
ik zal te tekst veranderen in oppassen voor deze gast, foto's ga ik hem dus echt niet sturen. @ matti, wij zijn met meer en als ik de vele reacties lees dan hoeven wij niet echt rekening te gaan houden met deze knaap. hij zal zich gewoon moeten gedragen. Nou nou , als ik het aantal D nummerplaten zie tegenover het aantal NL nummerplaten, zou ik daar toch niet zo zeker van zijn hahah Maar ik begrijp je wel...
|
|
|