Lude
|
Ik denk dat je mazzel hebt met alles wat je ervoor kunt krijgen.... De vraag is ook of je dit spul nog wel wilt verkopen (een beginner breng je met zo'n set best wel in een gevaarlijk pakket)
Board zou je misschien 50 euro voor kunnen krijgen.
Als ik jou was zou ik er een beanbag van fabriceren.
|
|
|
wouterb
|
Hate to be the bearer of bad news....
Iemand die weet wat kiten inhoud koopt dit niet. Als je het verkoopt is dat dus aan iemand die geen idee heeft waar ie mee bezig is en dat is met moderne kites al gevaarlijk.
het is oude meuk en je kan en mag dit niet meer verkopen. (Niet echt een wet, meer gezond verstand)
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Board kan je nog verkopen voor een paar tientjes. Je kite NIET verkopen. Maak daar maar een rolgordijn of zitzak van. Waarom: Omdat deze kite zo oud is en dus totaal geen veiligheidsvoorzieningen heeft. Je verkoopt toch ook geen auto zonder remmen aan iemand.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik zou best wel "voor weinig" een lichtwind boardje erbij willen hebben.
Wat voor board hebben we het over?
|
|
|
Morres
|
Hm, tja die kiten raak je idd wss niet meer kwijt, bar&lijnen kan je nog wel 5tientjes voor vangen, en ander sde lijnen los wel. Kite zou je kunnen verkopen in onderdelen, bladders zijn best prijzig...
board kan je voor max 100 wel verkopen,leuk om op te leren en door te verpatsen zonder verlies
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waren die lijnen in 2003 al voorgerekt en gecoat dan en om iemand nu met een bar + "safety" uit die tijd op te zadelen lijkt me ook geen goed gevoel geven.
|
|
|
Lude
|
Hm, tja die kiten raak je idd wss niet meer kwijt, bar&lijnen kan je nog wel 5tientjes voor vangen, en ander sde lijnen los wel. Kite zou je kunnen verkopen in onderdelen, bladders zijn best prijzig...
board kan je voor max 100 wel verkopen,leuk om op te leren en door te verpatsen zonder verlies
haha.. ventieldopjes tekoop!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Waren die lijnen in 2003 al voorgerekt en gecoat dan en om iemand nu met een bar + "safety" uit die tijd op te zadelen lijkt me ook geen goed gevoel geven.
Mijn lijnen van mijn Cabrinha bar uit 2002 zijn echt goed voorgerekt en ook gecoat. De safety was overigens minder. Maar ontopic, ik denk dat deze set niet veel meer zal opbrengen. En mocht je het willen verkopen vermeld er dan bij dat niet geschikt is voor beginners. Dat is wel een vereiste.
|
|
|
TomH
Geen avatar
|
Dank voor deze pijnlijke antwoorden.. Als ik hier wat rondneus op het forum, merk ik dat het zelf leren van kiten ook niet te doen is, en een kite van 14m² met 52 kilo ook niet lekker zal gaan, dus houden heeft ook geen nut....
|
|
|
feddomw
Gast
|
Boardje houden en een "jongere" kite kopen om te leren?
Ik heb misschien wel interesse in het boardje. Stuur mij maar een PM.
|
|
|
TomH
Geen avatar
|
Alleen jammer dat iedereen hier zegt dat les een must is, en die 100€ heb ik er weer niet voor over om het te leren.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Alleen jammer dat iedereen hier zegt dat les een must is, en die 100€ heb ik er weer niet voor over om het te leren.
Dat is je goed recht. Maar je weet niet wat je mist. En zelfs met die les van maximaal €100 moet je echt niet met die kite die je hebt gaan varen....
|
|
|
martimor
|
boardje verkopen voor 75. bijna gratis les... hmm, het is van je pa... maar als je 100 euro al te duur vindt kan je het beter niet doen, want als het je wat lijkt, en je wil je 1e gear aanschaffen, is 1000 euro zo weg. succes
|
|
|
TomH
Geen avatar
|
Voor les, als ik het boardje zou houden en een andere kite voor +- 200 euro zou kopen, zou het daarmee nog lang niet klaar zijn. Ben zelf aan het windsurfen, maar kitesurfen leek me misschien ook wel leuk, Als ik die prijzen zie, weet ik niet of ik het het waard vindt.. Dank voor de info
|
|
|
martimor
|
maar als windsurfer heb je dus al een pak, schoentjes enz. alleen nog een goede kite, kijk even verder en laat je goed informeren bv hier en/of bij een kiteschool/winkel maar reken maar 300 euro voor een kite, 100 euro voor een harnas ohja, 100 euro voor je les (en dan reken je krap, maar echt een must om veilg te starten) en als je het echt top vind, dan zet je heel snel al je windsurfsh!t ( ) op marktplaats, kan je tegen de tijd dat je er klaar voor bent een ander boardje aanschaffen en evt een 2e kite
|
|
|
TomH
Geen avatar
|
Windsurfsh!t bestaat niet Ik zal erover denken enme evt. laten informeren, maar het gaat alweer offtopic..
|
|
|
gecko265
|
ik denk dat er hier op het kiteforum, (net als ik) een hoop mensen zijn die wel denken dat windsurf shit bestaat.. ben zelf overgestapt van windsurf naar kitesurf.. zou niet meer terug willen.. nooit meer al die grote boards en masten op je dak binden.. alles gewoon in het acherbakkie van je auto. dus gewoon na werk nog ff lekker uitwaaien.. eindeloos zweven.. in plaats van na een klein hopje schrap zetten voor een harde landing... bij 12 knopen al heerlijk planeren... enzovoort.... gelukkig kon ik van de opbrengs van mijn hele windsurfshit nog net 1 kite aanschaffen...
|
|
|
TomH
Geen avatar
|
't is maar of je dat laatste een voordeel vind...
|
|
|
Morres
|
Das je goed recht om dat te vinden, ik vind je dan dom, les MOET, of het nou gratis is of 150euro
|
|
|
TomH
Geen avatar
|
Ieder mag vinden wat 'ie vind... Ga binnenkort een keer met minder wind kijken of ik het vliegergevoel van het kiten leuk vindt. En daarna zien we wel weer..
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
je kent de gevaren niet, dus doe dit nou gewoon niet. ook met minder wind gebeuren ongelukken.
|
|
|
Morres
|
ja, kerel met dwarsleasie omdat hij met weinig wind 'ff ging vliegeren'..
|
|
|