Apldoorn en omstreken kiters?

deamon

Geen avatar

April 13, 2011, 22:15:43
edit2Rapporteer  
yooooooo peeps zijn er nog kiters uit omgeving apeldoorn ik zelf en me vriendin zijn land en water kiters lijkt me leuk om meer mensen te meeten om ervaring van op te doen
Morres

Antwoord #1 April 13, 2011, 22:21:25
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=26.0
mart

Antwoord #2 April 14, 2011, 01:51:46
edit2Rapporteer  
heey ik kom zelf uit vaassen. Ben vaak op het water te vinden en zeker in de weilanden rond vaassen en apeldoorn om te flyboarden.

MaartenR
deamon

Geen avatar

Antwoord #3 April 14, 2011, 11:05:43
edit2Rapporteer  
nice hoelang kite je al ik ben net begonnen heb ook een mountainboard maar wij hebben allleen landkites nog geen tubes misschien heb je zin om een x mee te gaan er is namelijk een spot rondom apeldoorn waar je waarscheinlijk nog niet bent geweest
mart

Antwoord #4 April 14, 2011, 15:52:06
edit2Rapporteer  
Eey voeg me even toe op msn: martrodijk@hotmail.com
Smitjohn

Geen avatar

Antwoord #5 April 16, 2011, 20:44:09
edit2Rapporteer  
Hallo gasten.
Ik kom uit Apeldoorn, ben vorig jaar op het water begonnen, ben nog starter.
Land heb ik vroeger meer gedaan. Ik wil op korte termijn een mountainboardje halen om idd ook het land op te gaan.

Zitten jullie vaak in de omgeving Apeldoorn.
deamon

Geen avatar

Antwoord #6 April 18, 2011, 11:46:03
edit2Rapporteer  
ehm ja ik ben zelf een beginner maar ik woon in t centrum van apeldoorn ik weet wel alle fijne plekken in en rondom apeldoorn voor als je een x meewil
Smitjohn

Geen avatar

Antwoord #7 April 18, 2011, 19:07:54
edit2Rapporteer  
Ik ben wel een keer benieuwd. Eerder veel op het land gekite, vorig jaar met kitesurfen begonnen laat in het seizoen, dus dat moet ik weer oppakken.
Laat maar een keer horen als jullie in de weilanden te vinden zijn.
Kom ik die kant een keer op. Ps. Kitesurfen surfen Julie ook?
deamon

Geen avatar

Antwoord #8 April 18, 2011, 23:53:53
edit2Rapporteer  
nog niet willen het binnenkort oppakken ben je btw wel is naar kootwijkerzand geweest t is daar best wel chil om te boarden (ook al zuig ik erin) maar moet je maar is meegaan kun je ons eventueel ook wat pointers geven
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.