|
mart
|
heey ik kom zelf uit vaassen. Ben vaak op het water te vinden en zeker in de weilanden rond vaassen en apeldoorn om te flyboarden.
MaartenR
|
|
|
deamon
Geen avatar
|
nice hoelang kite je al ik ben net begonnen heb ook een mountainboard maar wij hebben allleen landkites nog geen tubes misschien heb je zin om een x mee te gaan er is namelijk een spot rondom apeldoorn waar je waarscheinlijk nog niet bent geweest
|
|
|
|
Smitjohn
Geen avatar
|
Hallo gasten. Ik kom uit Apeldoorn, ben vorig jaar op het water begonnen, ben nog starter. Land heb ik vroeger meer gedaan. Ik wil op korte termijn een mountainboardje halen om idd ook het land op te gaan.
Zitten jullie vaak in de omgeving Apeldoorn.
|
|
|
deamon
Geen avatar
|
ehm ja ik ben zelf een beginner maar ik woon in t centrum van apeldoorn ik weet wel alle fijne plekken in en rondom apeldoorn voor als je een x meewil
|
|
|
Smitjohn
Geen avatar
|
Ik ben wel een keer benieuwd. Eerder veel op het land gekite, vorig jaar met kitesurfen begonnen laat in het seizoen, dus dat moet ik weer oppakken. Laat maar een keer horen als jullie in de weilanden te vinden zijn. Kom ik die kant een keer op. Ps. Kitesurfen surfen Julie ook?
|
|
|
deamon
Geen avatar
|
nog niet willen het binnenkort oppakken ben je btw wel is naar kootwijkerzand geweest t is daar best wel chil om te boarden (ook al zuig ik erin) maar moet je maar is meegaan kun je ons eventueel ook wat pointers geven
|
|
|