Morres
|
scheenbeen breuken zien er mega nasty uit :S Sterkte aan degene die zn been kapot heeft aldaar
|
|
|
|
Marko
|
aaai niet best, hoe zag het meisje eruit?? Ik heb daar kennisen wonen die daar kite!!
|
|
|
Yoram
|
Aai, sterkte aan de meid...
Kun je aangeven hoe ondiep het water daar was, tot de middel/knie/enkel?
|
|
|
martimor
|
pfff, heftig hoor, hoop dat ze snel herstelt...
en idd, zit zelf ook regelmatig in zeer ondiep water, enkeldiep...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het ondiepe water is vanwege de getijdewerking heel verradelijk op Oostvoorne. Ook ik vergis me er nog weleens in na een big-air en/of kiteloop.
Blijft gewoon oppassen geblazen.
Sterkte aan die meid!
Waren de hulpdiensten snel ter plaatse met voertuigen?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Het blijft idd tricky maar ik laat me ook nog wel eens verleiden tot........
Maar wat een enorm triest verhaal zeg van deze meid pfff moet er niet aan denken...... Was het een bekende van iemand hier of iemand die mss ook post op KH??
Heeeeeel veel sterkte in ieder geval met het herstel!!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
wind viel toch wel mee vandaag?
Scheenbeen pijnlijke zaak hoop dat herstel voorspoedig verloopt .
Net als de rest veel sterkte met herstel
|
|
|
|
arco
Logs: 0 | 56 uur
|
Sanne hete ze dacht ik. 25 jaar ofzo? zoiets, aaai niet best, hoe zag het meisje eruit?? Ik heb daar kennisen wonen die daar kite!!
|
|
|
arco
Logs: 0 | 56 uur
|
Nou enkel diepte hoor, bij hoog water kreeg je van die eilandjes in Oostvoorne, schitterend om te zien btw en als je dan op het strand staat word er links, rech,t voor en achter je gekite. Maar het was daar toen denk ik maar een centimeter of 30 diep. Aai, sterkte aan de meid...
Kun je aangeven hoe ondiep het water daar was, tot de middel/knie/enkel?
|
|
|
Yoram
|
Nou enkel diepte hoor, bij hoog water kreeg je van die eilandjes in Oostvoorne, schitterend om te zien btw en als je dan op het strand staat word er links, rech,t voor en achter je gekite. Maar het was daar toen denk ik maar een centimeter of 30 diep. Ik ken het daar, is men vaste stek Kan daar verradelijk zijn, 30cm is net zo een marge waar ik meestal wel al bij jump. Nogmaals sterkte aan die meid.
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Uhhh of werkt ze bij de erasmus mc in rotterdam en woont met har vriend in leiden?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Nickeltje wilde gisteren of eergisteren nog naar de NKV clinic op Brouwersdam, dus ik denk niet dat zij het was.
Tenzij ze met een gipsen poot en zelf in de auto rijdend na de breuk nog wat tips wilde qua veiligheid. Lijkt me niet.
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Hoeveel keer is dit wel niet gebeurd op Oostvoorne? Maar steeds vind men het nodig om hun tricks te doen in het ondiepe water.
|
|
|
Nickeltje
|
Mocht er enige twijfel over bestaan, ik was dit niet... Ben trouwens ook nog een te grote schijtert om bijvoorbeeld in het poeltje op de Brouwersdam te kiten als dat er is...
|
|
|
Morres
|
Nee, het is een Bunny, zal geen namen noemen maar ze heet Sanne
(viesboek bronnen ftw)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Hoeveel keer is dit wel niet gebeurd op Oostvoorne? Maar steeds vind men het nodig om hun tricks te doen in het ondiepe water.
Valt allemaal allemaal best mee... Als je het aantal kiters op die spot deelt over het aantal ongevallen... Wat me soms overigens wel verbaasd.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
valt idd wel mee. zoveel gebeurd er niet. niet meer dan de gemiddelde spot in ieder geval. zeker niet als je het relatief plaatst t.o.v. het aantal kiters ter plaatse. volgens mij valt dit ongeval onder de meest heftige aldaar. verder wat kneuzingen, en verdraaide knieen en een verdwaalde afgehakte duimtop. in diep water kun je trouwens verzuipen, ondiep niet,.....tis allebei wat. veel sterkte meid!
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Valt allemaal allemaal best mee... Als je het aantal kiters op die spot deelt over het aantal ongevallen... Wat me soms overigens wel verbaasd. nou idd, ik was er maandagmiddag en er waren volgens mij een hoop seizoensstarters die die volgens mij een beetje waren vergeten dat je ook even op anderen moet letten en zomaar overal hun kite oplieten, sommige vol in de wind. een vriendin van mij moest nog duiken omdat er een paar lijntjes overkwamen. maar goed verder niets gebeurd gelukkig. Sanne Sterkte en doe je best met revalideren!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het zijn die boswachters, die gaan 's nachts met schep en emmer de ondieptes opvullen. Na die vreselijke nieuwe (smallere) palenrij het nieuwste wapen tegen de hel en verdoemenis op het voormalige Autostrand: de kitesurfers! Op Brouwersdam, voormalig Slufter, Workum, Mirns, Enkhuizen, etc, etc ook weleens gebeurd. Of beter gezegd, alle spots waar je ondieptes hebt. Tja, veiligheid boven alles, maar mensen maken nu eenmaal (inschattings) fouten. Sterkte Sanne!
|
|
|