Slingshot key gevonden op Schiphol

Rachid

September 04, 2011, 16:31:53
edit2Rapporteer  
Slingshot key verloren op schiphol?? bel even 0628266613 voor meer info , in de rug zak zat mijn flyer van kitesurfschool challenge
feddomw
Gast
Antwoord #1 September 04, 2011, 17:13:06
edit2Rapporteer  
????

Mag je op Schiphol varen tegenwoordig? Is dat geen BPR gebied?
Rachid

Antwoord #2 September 04, 2011, 18:20:18
edit2Rapporteer  
@ feddomw Oh wat zijn we weer grappig. Nee je mag daar niet varen maar wel vliegen. En klaarblijkelijk is iemand daar zijn kite verloren en die wil ik graag helpen zijn kite terug te krijgen. Dus als je enig idee hebt van wie die is hoor ik het graag.
feddomw
Gast
Antwoord #3 September 04, 2011, 18:26:51
edit2Rapporteer  
Ik vond 'm wel grappig eigenlijk.

Helaas ken ik niemand met een Key. Begrijp ik nou goed dat jij een kite in tas hebt gevonden op Schiphol en dat ook nog eens een flyer zat van jouw eigen school? Dan zou je toch zeggen dat het iemand zou moeten zijn met wie je contact hebt gehad of in ieder geval interesse heeft in lessen bij je. Bericht op je website zetten ook misschien?

Kan ook zijn dat diegene juist nu op reis is natuurlijk en dus even niet bereikbaar is.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 September 04, 2011, 20:15:03
edit2Rapporteer  
Ahaa, jij hebt een kite gevonden Rachid. Heb dat ook maar in de titel gezet zodat het direct duidelijk is Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.