Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Windguru ziet het wel heel zonnig in, de andere sites geven een stuk minder . Toch hopen op een mooi event.
|
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
om t maar positief te zien zal het water in dat geval lekker vlak zijn op scheveningen PieNO :-)
en NO is prima te varen op scheef hoor..
|
|
|
dennisvansetten
|
Hey mensen
Ik wil morgen graag komen kijken naar de Worldcup. Maar weten jullie of het morgen wel is, en hoelaat het begint?
Alvast bedankt!
Greetzz, Dennis
|
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Hej Parkie, daar staat inderdaad wel de planning, maar ik kan nergens het huidige news vinden, wordt er werkelijk gevaren of niet?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
PKRA schreef even geleden op FB:
Next meeting @12 with first possible start 12:15 - Freestyle. For racers, next meeting at 12 as well, with first possible start of 1pm.
OK nu weer: More updates: Freestyle-12:30/12:45 Racing- 2/3 (meeting/first possible start)
|
|
|
|
|
|
|
|
Maarten112
|
Nu genoeg wind toch? Maar de livecam werkt nog niet!
Er lijkt iets te gaan gebeuren...live event will start in 14:42...
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik vind het altijd jammer dat er in de media weinig over gemeld wordt. Op het journaal en zelfs op Hart van Nederland werd er geen woord over gezegd.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Alle Nederlanders die vandaag gestart zijn liggen eruit helaas. We hebben dus alleen Youri Zoon nog.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik vind het altijd jammer dat er in de media weinig over gemeld wordt. Op het journaal en zelfs op Hart van Nederland werd er geen woord over gezegd.
Aan de ene kant helemaal mee eens. Aan de andere kant wees blij. Als heel Nederland op TV ziet hoe fantastisch onze sport is willen vast heel veel mensen met kiten beginnen. Gaat dan nog drukker worden op te toch al volle spots.
|
|
|
|
dennisvansetten
|
is er trouwens bekend hoe laat de heats beginnen, want er staat alleen maar possible start?,,, Ik ben er morgen sowieso lekker bij, wil de pro's van wereldniveau wel eens zien knallen Greetzzz
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
Jammer van die resultaten. Wat ging er mis? Het is toch typisch Nederlands weer.
Onshore omstandigheden met golven van 2 meter hoog, 2 meter uit elkaar.
|
|
|
Spoon
|
hmmm.. ook Youri eruit ? misschien nog derde..
|
|
|
|
|