@LaurenS
|
waar ongeveer is da dan,PB anders ff....
|
|
|
|
joosie
|
En hoe was t Snow-kiten vandaag? Echt balen als je je centen moet verdienen nou ja t is niet anders dan maar weer ff deze kijken......
http://vimeo.com/54230904
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was goed te doen, wij zaten met een mannetje of 5 boven Hoorn op het weiland bij de boer...redelijk vlak en goed te doen met de wind . Meesten stonden met de 10 tot 12 m²...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waar valt er zaterdag nog ergens te snow of ijskiten in het midden van NL?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hahaha, heeft er eentje de smaak te pakken
|
|
|
Richard85
Geen avatar
|
Hahaha, heeft er eentje de smaak te pakken ik ga zondag, zaterdag is er in het midden van het land redelijk weinig wind, snowkiten is de shit misschien zelfs wel leuker als op het water!
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Is t morgen nog ergens te doen regio Rdam/Den haag? Misschien de Zandmotor? Of ligt er op de dam soms nog wat sneeuw? Ze geven nog wel kans op wat lichte sneeuwval op in Zeeland zie ik...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wij gaan het op de gouwzee proberen. Schaatsen en snowboard mee!
|
|
|
@LaurenS
|
Wij gaan het op de gouwzee proberen. Schaatsen en snowboard mee!
Skaatsen oke op de gouwzee ,maar met een snowboard gaat lastig worden denk,althans ik heb na 2 dagen schaatsen op de gouwzee niet het plan om morgen mijn snowboard onder te binden ,ligt er gewoon niet fraai bij die sneeuw ,maar wie weet valt het mee....het gaat morgen wel weer wat sneeuwen.....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Bedankt voor de update Laurens, dan ga ik gewoon bij mij hier zelf het weiland in ipv op de Gouwzee.
|
|
|
rdeheld
|
Is Inderdaad erg leuk snowkiten vandaag voor het eerst bij de Haringvliet dam gedaan
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik ga misschien vanmiddag ook maar eens die kant op! Vanmiddag stichtsekant almere 14 kn 15cm sneeuw
Niet aan het wegdooien al?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Om 2 uur even proberen.
Zou je hier een update willen plaatsen of het wat is?
|
|
|
Spullenverzamelaar
Geen avatar
|
Was niks. Plaksneeuw met daaronder bagger. Valse wind. Aan de andere kant bij Eemnes was het wat beter. Je hebt niets gemist. Leermoment.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Was niks. Plaksneeuw met daaronder bagger. Valse wind. Aan de andere kant bij Eemnes was het wat beter. Je hebt niets gemist. Leermoment.
Ben gelukkig ook niet gegaan.
|
|
|
Tobias_
Geen avatar
|
Brikweg bij Pampus was place to be. Was daar kouder geweest dan aan de overkant, ook tijdens het sneeuwen. En meer sneeuw. Ondergrond klei, maar geen probleem. Wind vol aan met 12-17 knopen. Andere optie was Muiderslot, meer sneeuw nog (20 cm) en ondergrond gras. Nat gras, dus je moest niet stil gaan staan anders moest krabben (of verse wax gebruiken). Zie foto's http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151241222962411
|
|
|