|
|
|
|
|
TBK
|
Wil je dat NH effe verwijderen. Meer als de helft van dit zootje ongeregeld komt niet eens uit NH. Er zitten 2 Drentse boeren, 2 Utrechters en een polderboy bij. Jullie zullen op een re-integratie cursus moeten want de oorsprong van de Kings ligt in NH dus daar wijken we niet vanaf. We moeten de laatste jaren al een tolk meenemen om te ontrafelen wat jullie allemaal uitkramen. Bij een aantal lukt dat aardig, maar er zijn ook badgasten bij wie wij denken dat het toch echt een spraakgebrek is maar daar hebben we mee leren leven, hoe moeilijk dat ook is.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Lijkt me wel eens tof Mijn vriendin neem ik niet meer mee op kitevakantie, die zeurt alleen maar dat ze gezandstraald wordt
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jaja heren, ik heb zojuist op het knopje 'boeken' gedrukt. De volgende KiteKings trip staat alweer vast hoor. Over 350 dagen vertrekken we. Woensdag 10 september 2014 met z'n negenen. Gaat weer een toptrippie worden met de navolgende idioten: Hans (El Beuno) Vinni Frankie (TBK) Herman (Flying High) Taco (Pieno) Jan Richard (Haring Henkie) Kevin de Smidt John (Ride) Stuur jullie zo de bevestigingsmail. Nog een paar naggies en dan kunnen we los in Comboek, Cauipe, Taiba en noem maar op naar wat voor godvergeten oorden we crossen met de buggy's. Ik heb Janneke van 0031 ook al gesproken dat we de tent weer komen opvrolijken volgend jaar. Karaoke-set mee en feesten met die handel. Ik ga vast slapen. Des te eerder is het september 2014.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik zie meer grote namen, goed voor de progressie zeg ik zo maar, eens , eeens, eeeens,eeeens,eeens zijn jullie ook zo goed,
veel plezier, maar eerst sinterklaas
|
|
|
KiteFEEL
|
Dit soort jarloersmakende films mogen verboden worden op Kitehigh.... Ik heb hem toch maar even op de KiteFEEL LIKE facebook gezet, omdat hij zo gezellig is! Tot snel op het water.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zeker een extra vroegboek korting John ? Haha lekker hoor hoop dat ik het ook voor elkaar krijg volgend jaar brazilie!
|
|
|
Ride
|
Yup, was weer een koopie Gewoon boeken Tim. Comboek is echt te gek Ach ja Stefan. Kevin wilde wat looplesjes hebben van de Beun. Hans is nu echt de meester van de loop en doet in 2015 mee met de RedBull megaloopchallenge.
|
|
|
Woodmaster
|
En hoelang zijn de heren dan van plan in Brasil te verblijven? Ik wil volgend jaar ook weer heen maar dan weekje Cumbuco en dan weekje Taiba. Maar volgende week eerst een paar weekjes Bali en Lombok.
|
|
|
|
BaSS
|
Herman, samen met jou achterblijven maakte het nog enigzins draagbaar! Nu blijf ik helemaal alleen achter booehoooooeh!
*slaat zichzelf in het gezicht*
Zoooo, wanneer is er weer eens wind in NL!?!?! Ik moet bijna opnieuw beginnen, testosteron door het dak hier en al dat gewerkt kost me alleen maar vrije tijd!
|
|
|
Ride
|
En hoelang zijn de heren dan van plan in Brasil te verblijven? Ik wil volgend jaar ook weer heen maar dan weekje Cumbuco en dan weekje Taiba. Maar volgende week eerst een paar weekjes Bali en Lombok.
We zitten daar weer 9 dagen. Das natuurlijk incl heen- en terugreis. Langer kunnen we niet zonder onze meissies Tja Bas, jij wilde weer niet mee volgend jaar. Ik begrijp van Herman dat het een moeilijke keus voor hem was om te beslissen toen hij hoorde dat jij niet mee ging volgend jaar, maar na een lang telefoongesprek heeft hij toch de knoop doorgehakt en besloten jou achter te laten. Zaterdag kan ik niet, maar als de wind blijft staan (en ik niet hoef te werken), sta ik zondag ergens op het water. Brrrrrrr, pakkie weer aan.
|
|
|
|
|
|
Ride
|
HOU OP PETER!!!! Pfffffffff, ik wil terug. Geniet ervan met je meissie. Tis jullie gegund. Ziet er trouwens ook lekker uit op dat plaatje. Mocht je Janneke zien, geef haar maar een kusje van me.
|
|
|
|
|
|
|