Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dat mag gewoon geplaatst worden, ik heb alles al opgeslagen op mijn PC. Zal later de post aanvullen.
|
|
|
KiterNick
|
Ah oke top! Er is inderdaad een hoop aan te vullen, de hele 2016 serie staat erop.
|
|
|
|
|
geloof68
|
Huidige bar blijft ook gehandhaafd, maar ik ben wel een voorstander van depower via een clamcleat.
|
|
|
Big Vin
|
wanneer worden de prijzen bekend?
|
|
|
wazzaah
|
Nog geen boze mail gehad?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nog geen boze mail gehad? Jullie wel dan? We laten het namelijk gewoon staan. Zal de info zodra ik meer tijd heb extra uitbreiden.
|
|
|
|
PvanEE
|
Mooi sportmateriaal! Nieuwe 2016 is besteld ( gewoon omdat het kan)
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Ik ben blij dat de adjustable toch nog leverbaar is met het recoil. Kan aan dat clamcleat niet wennen .
|
|
|
Langbeest
|
Voor mij ook recoil. Clamcleat heeft ook nooit mijn voorkeur gehad
|
|
|
wazzaah
|
De clamclit is een van de (nog) meest waardeloze overgebleven systemen in t kitesurfen. Terwijl de safety tegenwoordig allemaal pushaway is, is de clamcleat blijven hangen.
Waardeloze (boven of onder de bar) ervan is dat als je em niet goed vast klemt je dus gelijk full power erin hebt. Met oplaten moet je al goed opletten of ie goed gedepowered blijft hangen. En tijdens t varen moet je em ook goed vast zetten.
T recoil systeem en het systeem met de straps heeft nog steeds mijn voorkeur.
|
|
|
|
wazzaah
|
Strap is bij mij nog nooit geslipt, clit zo vaak
|
|
|
Big Vin
|
bij mij precies andersom, straps slippen altijd.. Plus die strap is als je goed gepowered staat lastig aan te trekken, de cleat bediend veel makkelijker. Ook is makkelijker te zien hoe gepowered je daardwerkelijk staat. Leuk he al die verschillende smaken
|
|
|
KiterNick
|
Jep, geef mij ook maar de recoil. Ook is de clamcleat veel slijtgevoeliger dan een strap. Maar inderdaad, ieder zn ding natuurlijk. Mooi dat ze beide systemen aanbieden zodat je zelf de keus kunt maken.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Welke clit? Die klamme clit
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Welke clit? Die klamme clit Heb jij daar ook al verstand van faxert:D:)
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Welke clit? Die klamme clit Heb jij daar ook al verstand van faxert:D:) Jij van strap-ons?
|
|
|
|
|
Reodude
|
wax gebruiken...sex wax
|
|
|