heb zelf ook de torch is een super kite zoal als g-dam riders al zegt als ik jou was zou ik voor de vegas gaan die is iets minder snel en minder agressief dat is fijner voor een beginner!
Hangt er van af of je graag Foil wilt varen of niet... als je voor een foil kiest heb je alleen de flysurfer. Van die andere 2 zou ik de Vegas nemen. Ik heb zelf een 14 en wil er heeeeeel graag een 10 bij. Waarom? Omdat ie lekker stabiel is, vergevingsgezint en je goed kan de-poweren. Maargoed, dat zijn alleen de bevindingen van m'n Vegas, met de Torch heb ik nooit gevaren..
maar het is dus gewoon je eigen gevoel welke je het lekkerste vind vliegen er is er niet een die goed is en ook niet een die super slecht is in mijn rijtje
als er nog meer tips zijn hoor ik het graag tot nu toe gaat mijn keus uit op een vegas maar ik hoor ook dat die bar minder is dus zit ik weer te twijfelen tussen de pulse of de torch
ik hoor graag wat jullie van de kites vinden zodat ik de knoop door kan hakken welke ik ga kopen
Hoi Dennis, Pulse heeft voor de beginner een hoop voordelen. Waterstart is ongeevenaard en snel. Het is een gemoedelijke vlieger waar je lang plezier van kan hebben. Bar is simpel en goed en de kite heeft prima safety. Mail me anders ff, dan kun je em een keer testen.
oke dat zal ik zeker een keertje gaan doen, maar het zal nog wel even duren hoor want ik ga eerst nog ff op vakantie maar ik zal je zeker een keertje vragen om hem te testen. bvd gr dennis