Dit een goeie verzekering??

dude007

Geen avatar

Januari 05, 2007, 00:27:18
edit2Rapporteer  
Ik heb de laatste tijd wel het 1 en ander gevold hier over de verzekeringen maar eigenlijk niet zo naar gekeken, nu ben ben ik erg op zoek naar een verzekering die mijn volledige schade/difstal vergoed het hoeft niet perse in de hele wereld te zijn.

Nu kwam ik dit tegen  http://www.europeesche.nl/recreatie/hobby/19480

Nou ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden, en ik neem aan dat deze bedragen per jaar zijn ofzo??

Alvast bedankt voor de reacties ThumpsUp!!

Greetz Nick (grinnik_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #1 Januari 05, 2007, 00:42:28
edit2Rapporteer  
Kijk ook eens bij www.funsportpolis.nl, zij zijn een onderdeel van Unigarant Verzekeringen.
Goede verzekering voor binnen- en buitenland en goede service..
Edwardo

Geen avatar

Antwoord #2 Januari 05, 2007, 00:49:26
edit2Rapporteer  
Zei iemand laatst nog iets over de anwb!!! Die was geloof ik ook zeer tevreden. Weet ff niet meer wie, maar is dus al een keer eerder voorbij gekomen.
eelke

Antwoord #3 Januari 05, 2007, 00:53:04
edit2Rapporteer  
Bij diefstal, verlies of onherstelbare schade wordt uitkering verleend op basis van:

nieuwwaarde: voor zaken niet ouder dan 1 jaar
dagwaarde: voor zaken ouder dan 1 jaar
herstelkosten: bij herstelbare schade
Per gebeurtenis geldt een eigen risico van € 25,-.

dus als je zelf je kite crashed en hij is uit de gerantie dan krijg je de dagwaarde van hen vergoed???

zou wel lekker zijn...
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #4 Januari 05, 2007, 01:54:43
edit2Rapporteer  
Anwb=Unigarant
Europeesche=zeer OK !

Mijn digicam van 250 euro heb ik op de bodem van de Rode zee in Egypte laten liggen.
Heb online een dingetje op hun site ingevuld, gewoon eerlijk gezegd dat ik hem op de bodem heb gelegd en dat ik er dan overheen wilde kiten. maar dat ik hem niet meer terug kon vinden. Dus geen lulverhaal van gemaakt.

Paar dagen later was ineens het geld overgemaakt naar m'n rekening (grinnik_kitesmiley) Zonder vragen of willen zien van nota's !

Dus dikke TOP !!
Haring High Richardt

Antwoord #5 Januari 05, 2007, 02:04:27
edit2Rapporteer  
Citaat
racket-/balsport
 vecht-/verdedigingssport
 kamperen

wintersport
 hand-/kruisboog
 audio/video/foto/fim

wandel-/berg-/klimsport
 parachute/parapente
 muziekinstrumenten

duiksport
 in-line-skaten/skeeleren

ruitersport
 surf-/zeilplank/kano

Geen Kiten ?????
Idefixe

Antwoord #6 Januari 05, 2007, 02:40:23
edit2Rapporteer  
Geef je gewoon op dat je aan het plankzeilen was met de parachute toch.....  schater
mxm

Antwoord #7 Januari 05, 2007, 03:10:13
edit2Rapporteer  
heb mijn tussenpersoon laten uitzoeken welke verzekering het beste geschikt is en deze kwam ook met de europese, heb een aanvullende verzekering erbij genomen en alles is nu verzekerd en je krijgt tot 2 jaar de nieuwwaarde terug.
MrRippey

Antwoord #8 Januari 05, 2007, 03:57:36
edit2Rapporteer  
Kijk ook eens bij www.funsportpolis.nl, zij zijn een onderdeel van Unigarant Verzekeringen.
Goede verzekering voor binnen- en buitenland en goede service..

Bij deze polis moet je wel opgeven welke kites ed je wilt verzekeren, moet je deze elke keer als je een nieuwe kite koopt laten veranderen. Vind ik wel een groot nadeel, dat zijn echt van die dingen die je vergeet te doen.
MrRippey

Antwoord #9 Januari 05, 2007, 03:59:44
edit2Rapporteer  
Bij polisbereken komt achter de windsurf te staan dat kitesurf polis op aanvraag word berekend, kan dus wel zo te zien.

Citaat
racket-/balsport
 vecht-/verdedigingssport
 kamperen

wintersport
 hand-/kruisboog
 audio/video/foto/fim

wandel-/berg-/klimsport
 parachute/parapente
 muziekinstrumenten

duiksport
 in-line-skaten/skeeleren

ruitersport
 surf-/zeilplank/kano

Geen Kiten ?????
margrietje

Antwoord #10 Januari 05, 2007, 05:38:00
edit2Rapporteer  
relaxt
Patrick..!

Antwoord #11 Januari 05, 2007, 20:40:16
edit2Rapporteer  
Anwb=Unigarant
Europeesche=zeer OK !

Mijn digicam van 250 euro heb ik op de bodem van de Rode zee in Egypte laten liggen.
Heb online een dingetje op hun site ingevuld, gewoon eerlijk gezegd dat ik hem op de bodem heb gelegd en dat ik er dan overheen wilde kiten. maar dat ik hem niet meer terug kon vinden. Dus geen lulverhaal van gemaakt.

Paar dagen later was ineens het geld overgemaakt naar m'n rekening (grinnik_kitesmiley) Zonder vragen of willen zien van nota's !

Dus dikke TOP !!

En je had je verzekerd bij Europeesche?

Dit staat namelijk op hun site (http://www.europeesche.nl/recreatie/hobby/19480) :

Uitsluitingen
Niet alles kan worden verzekerd, zoals:

•   (lucht)vaartuigen (met uitzondering van zeil-/surfplanken, kano’s en parachutes)
•   (motor)voertuigen (waaronder fietsen, bromfietsen, scooters en snorfietsen)
•   audio-, video- en fotoapparatuur in gebruik bij pers- en sportfotografen
•   muziekinstrumenten en geluidsapparatuur in gebruik bij popgroepen
•   zaken die zich in de regel bevinden in niet-permanent bewoonde panden, zoals scholen en clubhuizen.

Dat van jou valt daar volgensmij ook onder..
Of zit ik verkeerd..?

Wel mazzel gehad dan..
mxm

Antwoord #12 Januari 05, 2007, 21:47:34
edit2Rapporteer  
ik heb een doorlopende reisverzekering basisdekking - geneeskundige kosten - ongevallen -(winter)sport - extra sportuitrusting - topdekking - wereld - 2 volwassenen (+ kids) (eigen risico nihil) totaal dekking sportuitrusting 7500,- apparatuur 2500,-  voor 221,- euries
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.