CHRIZZZZ

|
er zijn van die kleine dunne fietspompen met opklapbare steunen... Mischien dat je daar iets van kan maken??
|
|
|
® € M © 0

|
Neem gewoon mee weet je zeker dat het wat word en dat je niet in de shit bent
|
|
|
Erik de Berik

|
Ja t is te verwachten maar ik ben de eerste.  Met de mond opblazen  Nee hoor gekheid,ik neem nooit een pomp mee op vakantie,ik leen altyd van een ander en als ik m sloop krijgt ie een tientje voor een nieuwe.
|
|
|
|
audi

|
hand pomp is ok voor vakantie
|
|
|
e_surf

|
Shroef'm open en stop er al je onderbroeken en sokken in. Zo benut je alle loze ruimte. 
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Ja gaat toch niet alleen kiten? Nou dan kan je toch altijd wel een pompje van iemand lenen...
|
|
|
Molliebollie

|
Shroef'm open en stop er al je onderbroeken en sokken in. Zo benut je alle loze ruimte.  Weet je wat voor olietroep er in zown pomp zit ? ik heb t elke keer weer aan mn handen zitten als k mn pomp weer eens bij die stand vast pak  denk niet dat je die olie aan je kleren wilt hebben
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Kleren in plastick zak ...
|
|
|
jurrr

|
toen ik naar spanje ging heb ik gewoon me pomp als handbagage meegenomen..
|
|
|
sokolov
Gast
|
Die handpompjes zijn bagger. Je pompt jezelf de peures met die pleine dingen. Zo stond ik Zuid Afrika, Jefreys Bay, breekt de handpomp op het moment dat de kite bijna vol is. Geen andere kites in de buurt om een pomt te lenen. Dus de boel maar weer inpakken. Als je je pomt te groot vind om met het vliegtuig mee te nemen kun het het beste op je bestemming een voetpomp kopen. Bv bij de lokale kruidvat.
|
|
|
|
|
Morres

|
Shroef'm open en stop er al je onderbroeken en sokken in. Zo benut je alle loze ruimte.  ik dacht hetzelfde
|
|
|
Sjemmel

|
Een pomp kan je overal krijgen. In het buitenland meestal zelfs in de supermarkt... Neem een briefje van 10 euro mee(kost weinig ruimte) en haal er daar gewoon eentje 
|
|
|
Vinni

|
Shroef'm open en stop er al je onderbroeken en sokken in. Zo benut je alle loze ruimte.  Weet je wat voor olietroep er in zown pomp zit ? ik heb t elke keer weer aan mn handen zitten als k mn pomp weer eens bij die stand vast pak  denk niet dat je die olie aan je kleren wilt hebben Bij jou onderbroeken en sokken zal het toch niet teveel opvallen (tong_kitesmiley)
|
|
|
rikkedieedoo
Gast
|
Al eens gedacht aan opblazen ?
|
|
|
|
arjanschip

|
Al eens gedacht aan opblazen ?
met je mond? Ik weet niet hoe jouw kite er dan uit ziet als hij bijv op het water valt?
|
|
|
michiel v geel

|
nee gewoon hier in nedererland opblazen en dan op vak gaan die kite laten ze vast wel evaan zijn 5th aan de staart hangen of niet soms?
|
|
|
sjembek

|
al aan een grotere tas gedacht?
|
|
|
krullebol

|
nee gewoon hier in nedererland opblazen en dan op vak gaan die kite laten ze vast wel evaan zijn 5th aan de staart hangen of niet soms?
Denk het ook maar dan moet je wel met martenair of klm vliegen die biden tenminste wat serbice, bij easyjet zou ik het niet proberen:P:P:P
|
|
|