@LaurenS
|
Waar ga je heen morgen (los) ??? ik denk wijk bij woei
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik ga bij schel kijken zal er rond 14:30 a 15:00 zijn.. als de wind daar niet goed aankomt rij ik door naar medemblik.. ik verwacht dat er geen ijs meer is.. dooit het al te lang voor.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waar ga je heen morgen (los) ??? ik denk wijk bij woei Hoe laat ben je er ?? Mot vanacht werken kan dus alleen in de middag ik ga bij schel kijken zal er rond 14:30 a 15:00 zijn.. als de wind daar niet goed aankomt rij ik door naar medemblik.. Was het nog wat ????
|
|
|
D@rkSt@r
|
argh.. ik sta er nu en er ligt nog een klein beetje ijs.. maar zelfs dat kleine beetje is teveel.. balen.. eindelijk lekkere windje.. kan je het water niet op
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dan kan wel maar beetje pijnlijk landen met z'n ijschots in je rug
|
|
|
D@rkSt@r
|
helaas maar de wind kwam ook verkeerd aan bij medem.. bale dit.. hopen dat het wat wordt van het weekend..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
helaas maar de wind kwam ook verkeerd aan bij medem.. bale dit.. hopen dat het wat wordt van het weekend..
Hij was het met het ijs gesteld??? Is het helemaal ijs vrij?
|
|
|
KappuhH
|
argh.. ik sta er nu en er ligt nog een klein beetje ijs.. maar zelfs dat kleine beetje is teveel.. balen.. eindelijk lekkere windje.. kan je het water niet op
Hij was het met het ijs gesteld??? Is het helemaal ijs vrij? Blijkbaar niet
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He daar heb ik ff overheen gelezen... Ik ga zaterdag middag waarschijnlijk naar Ij of Wijk en dan kijk ik volgende week wel weer hoe het met het binnen water gesteld is
|
|
|
fvs
Geen avatar
|
Waaaardeloos, heb je eindelijk een lekkere wind.. fu*ing ijs pfff. naja morgen dan maar ijmuiden of wijk
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
Hij was het met het ijs gesteld??? Is het helemaal ijs vrij? ik was tot op 200M van medemblik.. en ik keek naar de windmolen bij de afslag naar het strandje. en die wees er op dat de wind aflandig was.. dus ben meteen omgedraaid naar huis.. ik heb dus niet gezien of er ijs was..
|
|
|
KappuhH
|
Hij was het met het ijs gesteld??? Is het helemaal ijs vrij? ik was tot op 200M van medemblik.. en ik keek naar de windmolen bij de afslag naar het strandje. en die wees er op dat de wind aflandig was.. dus ben meteen omgedraaid naar huis.. ik heb dus niet gezien of er ijs was.. Wat klopt hier niet?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Who the fuck is fvs Die loopt hier al jaaaaaaaaaren rond.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaan er morgen nog iemand naar Wijk? De wind is West 19 knoop. Ik probeer er om 11.00/11.30 uur te zijn. Ik hoor het wel
|
|
|
ZOAB
|
Ik ga waarschijnlijk morgenochtend naar wijk. Ook met een Gul enforzer..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ga waarschijnlijk morgenochtend naar wijk. Ook met een Gul enforzer..
Hij is nu al erg ingekakt.... voorspelling is 12 knp Zondag is die weer beter maar dan veel regen... Ik kijk dus morgen nog ff voordat ik in de auto stap
|
|
|
svenpronk
|
Morgen ga ik ook effe op Wijk kijken! Kan toch wel met een Pshyco 6/4 hooded en schoentjes! Heb alleen geen handschoentjes die heb ik zeker wel nodig?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik zie morgen 18-20 kn op Wijk! Ben er om 11:00 als het ff meezit.
zonder handschoentjes wel een beetje koud hoor@!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Bunker of Aloha?
De wind is gedraaid en is morgen NW. Misschien is dan IJmuiden een betere optie maar de wind is ook helemaal ingekakt naar 12 knp Morgen ochtend maar ff kijken maar heb weinig hoop.
|
|
|
svenpronk
|
Bunker of Aloha?
De wind is gedraaid en is morgen NW. Misschien is dan IJmuiden een betere optie maar de vind is ook helemaal ingekakt naar 12 knp Morgen ochtend maar ff kijken maar heb weinig hoop. Morgen effe aankijken! eerst handschoentjes halen!
|
|
|