TBK

|
Gaan er nog gasten naar Enkhuizen of Edam vanmiddag ?  IK ben wel een beetje brak de hele week varen maar de adrenaline begint alweer op te spelen.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hey Frank, volgens mij waait het voor geen meter. Heb je soms een 20 meter gekocht? 
|
|
|
TBK

|
Hey Frank, volgens mij waait het voor geen meter. Heb je soms een 20 meter gekocht?  Waaien doet het hier wel in Hoorn, maar plenzen van de regen ook sinds een paar minuten. Ik wacht het nog wel even af. ps. Heb je mijn pb-tje al gehad en ga je nog mee naar El Gouna ?
|
|
|
Gerard
Gast
|
@TBK: pb-tje!
|
|
|
Haring High Richardt

|
ps. Heb je mijn pb-tje al gehad en ga je nog mee naar El Gouna ? oordoppen mee  Vrouw heeft de auto mee maar volgens mij mis ik niks ??????
|
|
|
Gerard
Gast
|
oordoppen mee Voor straf slaap jij bij mij op de kamer! 
|
|
|
TBK

|
ps. Heb je mijn pb-tje al gehad en ga je nog mee naar El Gouna ? oordoppen mee  Vrouw heeft de auto mee maar volgens mij mis ik niks ??????  En de motor, is dat misschien een optie, Brunotti board collectors item 2,5 mtr op je rug binden met kite en al en gaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn @
|
|
|
TBK

|
Wind is naar ZW gedraaid hier in Hoorn, spullen pakken en snel naar SH ! 
|
|
|
Gerard
Gast
|
Wind is naar ZW gedraaid hier in Hoorn, spullen pakken en snel naar SH ! Volgens mij waait het nog steeds niet genoeg maar als je hard genoeg rijdt dan maak je misschien zelf voldoende wind. 
|
|
|
360

|
Met een enorme deur en een 16 m2 denk ik dat je nu kunt varen. 
|
|
|
Giertje

|
Hoi TBK, de gier vliegt weer langs de ijsselmeerdijk. Ik herken je van je foto volgens mij heb je laatst toen ik les kreeg op schellinkhout op mij lopen mopperen om dat ik je in de weg stond met mijn kite. Sorry man maar ik moest het ook gewoon leren. Ik heb nu een waroo 9 gekocht bij van de Berg ze zeggen dat het een instap kite is, iets voor beginners dus en dat ik op den duur wel een andere kite zal willen. Nu ben jij zo te zien geen beginner meer maar jij kite toch ook met een waroo. Dus wat voor waarde moet ik hechten aan dat verhaal over een instap kite. Ik heb je trouwens gisteren niet gezien op Enkhuizen en volgens mij waait het vandaag niet. Ik hoop je graag binnenkort te zien en je zal verbaasd zijn over wat ik heb geleerd.
|
|
|
PeterKite

|
goed, gaan er nog mensen naar schel vanaaf???? knmi geeft wind aan voor vanavond...
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait hier echt niet ...pufff eigenlijk niet zo erg ..kan ik weer even wat rust nemen , 5 dagen achter elkaar goed kunnen varen .. ik hoop dat het weekend nog wat wordt ...morgen een matig ZW (Schellinkhout)..
@ De Gier ..Goede keus gemaakt Waroo (2009 ?) is een goede (beginners) kite ...
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik herken je van je foto Zeker een kale kerel met een Best kite hè? Nou dan heb ik nieuws voor je. Er lopen wel een paar NH Kitekings rond die aan dit signalement voldoen (TBK, Zwafra, Beun, ikke) Roept u maar!  Maarruh, we worden dus steeds bekender.  Haring Richard is wereldberoemd in Workum (bleek nadat hij zijn kitematen op zeer dubieuze wijze naar het verkeerde strand had verwezen  ), de NH Kitekings zijn de talk of the town sinds Haring Richard zich heeft overgegeven aan het betere "knip en jatwerk", ook wel bekend als De Mosselman, en dat op joetroep heeft geplaatst  en nu dus TBK/Zwafra/Beun/Pimp G weer. Het kan allemaal niet op. 
|
|
|
|
Arctic_Monkey

|
ik zie ZW 6 op knmi (bij waarschuwingen.. maar op windfinder zie ik maar 6 knopen.. iemand n accurate meting?
|
|
|
@LaurenS

|
goed, gaan er nog mensen naar schel vanaaf???? knmi geeft wind aan voor vanavond...
In een goede bui maak je kans denk  Kijk uit voor onweer
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mij uiterst betrouwbare weersite  ,gaat de wind net langs de kust ... 
|
|
|
Arctic_Monkey

|
wie gaat er morgenochtend naar Wijk?
|
|
|
ricadelic

|
ik zit nog ff te twijfelen tussen wijk en ijmuiden...
|
|
|
TBK

|
Hoi TBK, de gier vliegt weer langs de ijsselmeerdijk. Ik herken je van je foto volgens mij heb je laatst toen ik les kreeg op schellinkhout op mij lopen mopperen om dat ik je in de weg stond met mijn kite. Sorry man maar ik moest het ook gewoon leren. Ik heb nu een waroo 9 gekocht bij van de Berg ze zeggen dat het een instap kite is, iets voor beginners dus en dat ik op den duur wel een andere kite zal willen. Nu ben jij zo te zien geen beginner meer maar jij kite toch ook met een waroo. Dus wat voor waarde moet ik hechten aan dat verhaal over een instap kite. Ik heb je trouwens gisteren niet gezien op Enkhuizen en volgens mij waait het vandaag niet. Ik hoop je graag binnenkort te zien en je zal verbaasd zijn over wat ik heb geleerd.
Veel succes met je Waroo, prima kite zeker niet alleen geschikt als instapmodel maar gewoon een volwaardige kite waar je alles mee kunt doen. Sorry dat ik laatst liep te mopperen, ik was waarschijnlijk al geirriteerd door het gekloot van anderen. Neem het niet al te serieus op. Ik zie je op het water. Veel succes ! gr. Frank (TBK)
|
|
|
TBK

|
Wind is naar ZW gedraaid hier in Hoorn, spullen pakken en snel naar SH ! Volgens mij waait het nog steeds niet genoeg maar als je hard genoeg rijdt dan maak je misschien zelf voldoende wind.  Heerlijk gevaren vanmiddag op SH, werkelijk waar een topsessie, 20 knopies, gewoon een perfect stabiel windje !
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Heerlijk gevaren vanmiddag op SH, werkelijk waar een topsessie, 20 knopies, gewoon een perfect stabiel windje !
 Dat had ik niet verwacht, het leek hier in HHW wel zo goed als windstil.... Was rustig zeker?
|
|
|
Gerard
Gast
|
Da's mooi Frank, ik ben jaloers.
|
|
|