Een pilletje, of meer?

florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #25 Juli 11, 2007, 04:15:52
edit2Rapporteer  
hehe niet omdat ik 16 wordt... meer omdat ik bijna elke week 4 dagen in de kroeg zit, als er niet gekite kan worden dan...
op die momenten moet het verdriet weggedronken worden omdat het niet waait
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #26 Juli 11, 2007, 05:37:46
edit2Rapporteer  
ik doe helemaal niets meer en voel me hier helemaal happy bij.
het enige waar ik nog wel eens zin in heb is 'n peuk...
maar goed....
alcohol is 'n duivel(niet te  verwarren met duvel)en is het grootste probleem.
xtc zal nooit echt 'n heel groot probleem worden volgens mij omdat het haast niet verslavend is.(mits de kwalitijd goed is natuurlijk)
maar ik vind nog steeds dat je het best alleen heel hard kan kiten!!!
\o ja en seksen doet het ook altijd leuk vind ik.
Bart13

Geen avatar

Antwoord #27 Juli 11, 2007, 06:29:41
edit2Rapporteer  
tja, was laatst als je meer dan 6 glazen alcohol drink in de week dat je dat een ZWARE DRINKER bent
Myzrael
Gast
Antwoord #28 Juli 11, 2007, 15:27:06
edit2Rapporteer  
tja, was laatst als je meer dan 6 glazen alcohol drink in de week dat je dat een ZWARE DRINKER bent

Lijkt me erg overdreven en heb ik persoonlijk nog nooit ergens gelezen. Iemand met 6 glazen per week een zware drinker noemen is bangmakerij namelijk en kan zal een objectieve site nooit zeggen. http://www.alcoholinfo.nl zegt bijvoorbeeld dit......

"
Mannen die meer dan 21 glazen per week drinken en vrouwen
die er meer dan 14 drinken, drinken overmatig.
Een aanzienlijk deel van de bevolking drinkt overmatig. Het is vaak sociaal
geaccepteerd, omdat er niet altijd sprake is van direct zichtbare nadelige gevolgen."
Bart13

Geen avatar

Antwoord #29 Juli 11, 2007, 15:39:46
edit2Rapporteer  
ik moest ook keihard laggen toen ik dat hoorde btw
leeany

Antwoord #30 Juli 11, 2007, 20:55:57
edit2Rapporteer  
zegt dit genoeg? :
http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=4466835

laderz,, koen
Myzrael
Gast
Antwoord #31 Juli 11, 2007, 21:47:36
edit2Rapporteer  

Nee, zegt niks. Ze heeft in elk geval XTC gebruikt, er staat niet dat ze aan XTC is doodgegaan. Men onderzoekt nog welke stoffen ze verder heeft gebruikt. Misschien wel 20 biertjes erbij, beetje speed, beetje coke, noem het maar op je weet het niet. Van normaal XTC gebruik ga je echt niet dood, dat is onzin tenzij je er allergisch voor bent De kans daarop is echter erg klein en dat merk je gelijk. Als ik hier ga opzoeken wie er allemaal wel niet aan alcohol doodgaat, maakt dat niet direct alcohol slecht. Het is gewoon hoe mensen ermee om gaan.
Een pilletje hoeft ook overgens niet alleen maar XTC te bevatten. Pillen zijn in Nederland ook te testen voor een klein bedrag voor mensen die echt willen weten wat ze slikken.
De LD50 (de dosis waar 50% aan dood gaat) van MDMA (de stof in een XTC pil mits het een goede is) is vrij hoog. Mits mensen genoeg drinken en normaal doen gaan ze er echt niet zo snel aan dood. Let wel....LD50 testen ze op muizen en ratten dus is niet 100% representatief maar als een muis pas bij 100mg/kg ergens last van krijg net als een rat kun je daar meestal wel een conclusie aan verbinden. Alcohol en MDMA is echter wel een hele slechte combinatie (vochtverlies wat beiden teweeg brengen plus de schadelijke effecten van alcohol op zichzelf al), maar in princiepe ga je bij normaal gebruik niet dood aan MDMA. Therapeutisch een vrij bekende stof net als LSD waar relatief veel onderzoek vroeger naar is gedaan.
fransie

Antwoord #32 Juli 11, 2007, 21:51:58
edit2Rapporteer  
nou ik vind het wel super relax al die gasten die waus zijn.
komen naar je toe of ze je al jaren kennen.
zijn altijd echt tof.
en het knuffel gehalte is wat hoger.

alcohol lijdt wat vaker tot een knok partij.
maar ja ach als je maar los gaat op z'n feest
neem aan dat je je eigen tax weet.
en sommige weten die niet.

leeany

Antwoord #33 Juli 12, 2007, 01:27:07
edit2Rapporteer  

Nee, zegt niks. Ze heeft in elk geval XTC gebruikt, er staat niet dat ze aan XTC is doodgegaan. Men onderzoekt nog welke stoffen ze verder heeft gebruikt. Misschien wel 20 biertjes erbij, beetje speed, beetje coke, noem het maar op je weet het niet. Van normaal XTC gebruik ga je echt niet dood, dat is onzin tenzij je er allergisch voor bent De kans daarop is echter erg klein en dat merk je gelijk. Als ik hier ga opzoeken wie er allemaal wel niet aan alcohol doodgaat, maakt dat niet direct alcohol slecht. Het is gewoon hoe mensen ermee om gaan.
Een pilletje hoeft ook overgens niet alleen maar XTC te bevatten. Pillen zijn in Nederland ook te testen voor een klein bedrag voor mensen die echt willen weten wat ze slikken.
De LD50 (de dosis waar 50% aan dood gaat) van MDMA (de stof in een XTC pil mits het een goede is) is vrij hoog. Mits mensen genoeg drinken en normaal doen gaan ze er echt niet zo snel aan dood. Let wel....LD50 testen ze op muizen en ratten dus is niet 100% representatief maar als een muis pas bij 100mg/kg ergens last van krijg net als een rat kun je daar meestal wel een conclusie aan verbinden. Alcohol en MDMA is echter wel een hele slechte combinatie (vochtverlies wat beiden teweeg brengen plus de schadelijke effecten van alcohol op zichzelf al), maar in princiepe ga je bij normaal gebruik niet dood aan MDMA. Therapeutisch een vrij bekende stof net als LSD waar relatief veel onderzoek vroeger naar is gedaan.

en jij hebt wel eens een keer drugs gebruikt? haha. produceer je het ofzo?

maja, misschien heb je wel gelijk dat af en toe een pil of lijn niet extreem slecht is. maar toch voor de personen er om heen is het niet echt rlxt als de rest strak staat. ( niet voor iedereen geldt dit zo te lezen )
Myzrael
Gast
Antwoord #34 Juli 12, 2007, 05:09:37
edit2Rapporteer  
Ik heb je verteld dat ik het wel eens heb gebruikt en dat dat niet zo vaak was. Ben daar ook gewoon eerlijk in want ik vind het persoonlijk geen slecht iets. Zowel dan overgens beperkt tot 1/2 pil(len) en niet meer en dan ook niet in combinatie met alchohol.
Strak staan mensen niet van MDMA......Dan zijn ze aan de speed (af ze hebben dus slechte pillen waar dat in zit) en dat heeft echt totaal andere effecten. MDMA wordt men rustig en lief van (knuffelig ook vooral) en van speed worden mensen opgefokt en gaan ze veel tandenknarsen (een bijwerking die MDMA overgens ook tot op kleine hoogte heeft maar alleen als je wat meer ervan neemt, zelf nooit echt ervaren). De eerste agressieve MDMA gebruiker moet ik nog tegenkomen omdat je daar totaal geen behoefte aan hebt dan. Iedereen is aardig en je best vriend.
Persoonlijk vind ik drugs gewoon erg interessant vandaar dat ik wel het een er ander ervan weet. Hoewel ik moet zeggen dat tripmiddelen ik persoonlijk intressanter vind. Je staat versteld wat voor een effect zoiets kan hebben.
Pillen zijn schadelijk net als alchohol alleen wordt er vaak nogal overdreven omdat het niet algemeen geaccepteerd is. Dat laatste vind ik gewoon jammer en daardoor hoop ik dat mensen wat verder kijken dan hun neus lang is en misschien later inzien dat wat ze dachten toch iets genuanceerder ligt. Of het slecht voor je is? No doubt about it, maar dat geld dus voor meer dingen die lekker zijn qua drugs. Ik heb ook zat mensen gezien die overduidelijk gaan maat wisten te houden. 'k Heb zweden 20 snoepjes op een avond zien eten.........Das echt niet meer normaal. Gek genoeg viel het niet eens te merken en dat was niet omdat het rotzooi was :S Rare jongens zitten erbij dus
Coen2000

Antwoord #35 Juli 12, 2007, 14:44:56
edit2Rapporteer  
Ik heb je verteld dat ik het wel eens heb gebruikt en dat dat niet zo vaak was. Ben daar ook gewoon eerlijk in want ik vind het persoonlijk geen slecht iets. Zowel dan overgens beperkt tot 1/2 pil(len) en niet meer en dan ook niet in combinatie met alchohol.
Strak staan mensen niet van MDMA......Dan zijn ze aan de speed (af ze hebben dus slechte pillen waar dat in zit) en dat heeft echt totaal andere effecten. MDMA wordt men rustig en lief van (knuffelig ook vooral) en van speed worden mensen opgefokt en gaan ze veel tandenknarsen (een bijwerking die MDMA overgens ook tot op kleine hoogte heeft maar alleen als je wat meer ervan neemt, zelf nooit echt ervaren). De eerste agressieve MDMA gebruiker moet ik nog tegenkomen omdat je daar totaal geen behoefte aan hebt dan. Iedereen is aardig en je best vriend.
Persoonlijk vind ik drugs gewoon erg interessant vandaar dat ik wel het een er ander ervan weet. Hoewel ik moet zeggen dat tripmiddelen ik persoonlijk intressanter vind. Je staat versteld wat voor een effect zoiets kan hebben.
Pillen zijn schadelijk net als alchohol alleen wordt er vaak nogal overdreven omdat het niet algemeen geaccepteerd is. Dat laatste vind ik gewoon jammer en daardoor hoop ik dat mensen wat verder kijken dan hun neus lang is en misschien later inzien dat wat ze dachten toch iets genuanceerder ligt. Of het slecht voor je is? No doubt about it, maar dat geld dus voor meer dingen die lekker zijn qua drugs. Ik heb ook zat mensen gezien die overduidelijk gaan maat wisten te houden. 'k Heb zweden 20 snoepjes op een avond zien eten.........Das echt niet meer normaal. Gek genoeg viel het niet eens te merken en dat was niet omdat het rotzooi was :S Rare jongens zitten erbij dus

Nou weten we het wel
Mark-Fizzer

Antwoord #36 Juli 12, 2007, 14:58:40
edit2Rapporteer  
Word
Jolien.

Antwoord #37 Juli 12, 2007, 15:28:52
edit2Rapporteer  
Myzrael spaced hm ff door zn pilletje Wink..
Wen-D

Antwoord #38 Juli 12, 2007, 16:36:00
edit2Rapporteer  
Leuke discussie dit...  Joepie
florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #39 Juli 12, 2007, 17:01:51
edit2Rapporteer  
wat jij allemaal veroorzaakt door een filmpje!
wahaha echt geweldig
Wen-D

Antwoord #40 Juli 12, 2007, 18:16:34
edit2Rapporteer  
haha  YeSS
jeroen90

Antwoord #41 Juli 13, 2007, 20:02:57
edit2Rapporteer  
ja doe waar je zin in hebt. Deze jongen heeft waarschijnlijk zin om rondjes te lopen:

http://www.youtube.com/watch?v=vCoaJPOFpGo
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.