Parkie

Logs: 0 | 12 uur
|
iemand nog gevaren afgelopen weekend?
Niet op het water, maar wel.................................. 
|
|
|
Ocean-Limbo

|
iemand nog gevaren afgelopen weekend?
Niet op het water, maar wel..................................  ik kan geen sneeuw meer zien, ........ik wil wind & water 
|
|
|
Kitemen

|
Dit weekend wind en water...
Morgen naar Kessie?
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
YEAH, Dit weekend wind en water...
Morgen naar Kessie?
YEAH!
|
|
|
marving60

Logs: 0 | 5 uur
|
Ik wil morgen ook graag een keertje komen varen op kessenich. Nu hoorde ik dat ik hier een parkeersticker voor nodig had? waar is die te krijgen? en wat kan ik het beste in de tomtom zetten?
Greetz. en tot morgen
|
|
|
Kitemen

|
lekker kom ik in zeeland aan is de wind op! Toch nog een beetje liggen aan kloten en upwind lopen! Hoe was het bij jullie??
|
|
|
Ocean-Limbo

|
lekker kom ik in zeeland aan is de wind op! Toch nog een beetje liggen aan kloten en upwind lopen! Hoe was het bij jullie??
Om 11 uur was ik op Kessie: te weinig wind voor mijn 11m Bandit en veel kiters op het water. Het was weer de bekende aan/uit, te veel/te weinig wind van Kwssenich. Rond 14.00 uur besluit ik maar naar huis te gaan. Wordt toch niets meer en donkere wolken komen aandrijven. Komt Michiel (Witte) aanrijden. Even praatje maken en enkele jongens helpen met hun Fs Speed (heb ik ook nog gehad). Begint de wind aan te trekken. Vlug de lijnen weer uitgerold, kite was gelukkig nog opgepompt. Nog heerlijk gevaren tot 15.30 uur. Veel kiters waren al vertrokken dus ook genoeg ruimte. Eind goed al goed: ik voel nu al mijn benen en armen (spierpijn;( )
|
|
|
hOe hA HeNniE

|
Jaaaahhh!!!! dat was de afgelopen paar ochtendjes lekker ontwaken! Een dagje op en neer naar zee is altijd oke, maar aan zee wakker worden, is toch echt een andere dimensie....zooooo lekker! Denk wel dat kessie en de noordkust zaterdag betere wind hebben gehad dan zeeland, het was maar net aan-aan met 13 mtr....de kustwacht is nog een aantal malen uitgerukt om afgedreven kiters te redden (schuin aflandige wind zaterdag!); met laag water kun je tot een heel eind uit de kust staan, maar ergens houdt dat op.....temp was perfect, geen handschoentjes en geen muts op gehad, maar lig je eenmaal in, dan heb je het binnen 'n kwartiertje toch echt wel heel koud, water was echt nog fris. Vandaag daarentegen was het een stuk kouder, maar wel super windje in de ochtend, dus ik zeg: Jiihhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa, let the good times begin!!
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Het nieuwe seizoen is voor mij nu officieel begonnen: zaterdag: mij sleurhutje weer geplaatst in Vrouwenpolder. Daar zal zij (KIP) tot november mijn weekendhuisje zijn. zondag: al direct van 11 t/m 15 uur heerlijk geragd op Neeltje-J. Korom: top weekendje 
|
|
|
hOe hA HeNniE

|
wauw Louk! hoeveel getrouwde mannen in het zuiden kunnen zeggen dat ze een lekkere chick aan zee hebben zitten? en dat gegarandeert een heel seizoen!!
|
|
|
Parkie

|
Wat moet je met een sleurhut in Zeeland, als er hier woensdag en donderdag ook dikke woei komt................ Als nou eens die wind blijft staan, kunnen we weer een after-work-kessie-sessie doen  Hoop wel dat de spierpijn van mijn hak en beul sessie in W.a.Z. dan een beetje weg is 
|
|
|
|
Ocean-Limbo

|
P.s. wanneer is die KIP vrij, voor een weekendje kessie locals  Goed idee! Wweekend kiezen met 2 dagen veel wind en geen strandweer voor het vrouwtje. btw. beheerder van de camping is Achim Bolten (check Chica Creek boards)
|
|
|
Kitemen

|
Voor morgen ziet het er goed uit! Hopen dat het zo blijft staan en de wind ook echt komt! Wie komt er morgen naar kessie en hoelaat? Ik heb vrij dus....... 
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Voor morgen ziet het er goed uit! Hopen dat het zo blijft staan en de wind ook echt komt! Wie komt er morgen naar kessie en hoelaat? Ik heb vrij dus.......  Ik moet tot 15.15 uur werken. ben zo rond 16.00 uur op Kessie!
|
|
|
Parkie

|
Als het na het werk nog een beetje droog en stabiel blijft, kom ik ook nog wel ff langs.
|
|
|
Ocean-Limbo

|
kl@#$%te, Kon pas om 4 uur vertrekken. Rij ik bij Geleen in een file.  Weer zag er ook al bagger uit.  Ben maar omgedraaid om te gaan volleyen 
|
|
|
Parkie

|
Had helaas het beste gemist vanmiddag, kom aan na het werk, was de wind maar lala. Henny moest mij flink overtuigen dat ik toch nog maar ff moest gaan. Na aandringen van Hoe ha, toch maar alles opgetuigd, en klaar om het water op te gaan, ja hoor wind weg............  Wou net alles weer inpakken, begint het me toch weer te poeieren  Henny mij nog ff gestart, toen in mijn uppie toch nog een top sessie gehad  Thanx Henny 
|
|
|
Kitemen

|
Hey louk dat is inderdaad klote. Ik zag om half 3 al file staan!
Ik heb van 11 tot 14 heerlijk gevaren met de 9 flink gepowered! Wimt was ook daar en wenste me nog gelukkig nieuwjaar!! Maar na 3 uurtjes varen werd het toch koud in me wetsuitje...
Maar wel de eerste van de 3 sessies dit jaar dat er genoeg wind was om lekker te varen!
Morgen camperen in Luxemburg.. Succes iedereen die nog gaat morgen!
|
|
|
hOe hA HeNniE

|
Thanx Henny  Graag gedaan! @kitemen: heb je denk ik net gemist, want was er net iets later dan jij. Have fun in Luxemburg! @Louk: inderdaad shit voor je. @diesel: WAAR WAS JE? je bent toch altijd wel een soort meubelstuk van de spot: altijd present! Ikzelf was helemaal leeg toen ik terugreed naar huis: wat een geweld zeg in de middag: 85kg mens dat door 7m2 alle kanten op werd getrokken, pffff. Het was flink aan uit met de wind, en dan met een nerveus klein vliegertje erbij: goed opletten, maar heerlijk gevaren!! Tot snel gasten.
|
|
|
Parkie

|
@diesel: WAAR WAS JE? je bent toch altijd wel een soort meubelstuk van de spot: altijd present!
Is volgens mij van de aardkloot verdwenen............... Zal binnenkort wel van zich laten horen met poeierpica's, zit komende week in de schnee. Have fun pik, ga maar mooie first tracks zetten 
|
|
|
diesel oo7

|
@ Hennie Ik heb mijn krachten deze week gespaard omdat ik vannacht een weekje naar Val Thorens ga Als ik daarvan terug ben sluit ik het winterseizoen compleet af en ga me weer op het kiten richten Ben blij om te horen dat jullie nog een goede sessie gehad hebben @ Heeliks De eerste First Track zal voor jou zijn Want zoals de voorspellingen er nu uitzien zal er geen tekort zijn aan verse poeder Dus genoeg First tracks maken dus  Gr
|
|
|
Kitemen

|
Gister terug gekomen van een lang weekend Zeeland.... met wind!!!
Zondag en maandag heeeeerlijk gevaren op de brouwersdam. Maandag gewoon volle gas zon en dikke wind voor de 9! Niet normaal het leek wel zomer! Er was ook nog een fotograaf die een hoop mooie foto's heeft geschoten!
Echt een top weekend gehad!
(sorry moest dit even kwijt!)
|
|
|