grrr wind

Idefixe

September 20, 2007, 16:32:08
edit2Rapporteer  
Ma t/m vrij wind dus werken. Dit weekend vrij dus geen wind. Maandag weer werken en weer wind......
Jer

Antwoord #1 September 20, 2007, 16:49:31
edit2Rapporteer  
ja zo zit ik ook ongeveer (huilen_kitesmiley)
door de weeks op school met wind en in het weekend thuis met geen wind (shame_kitesmiley)
Sjemmel

Antwoord #2 September 20, 2007, 20:28:28
edit2Rapporteer  
Ff rustig afwachten en niet te vroeg huilen. Geloof mij maar: zondag staan er 19 heerlijke knoopjes op ons te wachten vanuit het zuiden. Alles komt goed

hoop ik.
Vinni

Antwoord #3 September 20, 2007, 21:28:13
edit2Rapporteer  
Moet je 's avonds gaan hé.
Ik heb ook gisteravond nog ff heerlijk op Horst gevaren en ga misschien vanavond wel weer (grinnik_kitesmiley)

Maar ik ken het probleem inderdaad ook ja loser
Jer

Antwoord #4 September 20, 2007, 23:03:11
edit2Rapporteer  
ey Vinni ik zit nu in zwolle op kamers en nu wil ik ook graag door de weeks kite-surfen valt het beetje aan te rijden? (met openbaarvervoer?) naar horst dan?

Khoor van je!!

Vinni

Antwoord #5 September 20, 2007, 23:19:11
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je dan van Zwolle naar Harderwijk moet met de trein.
Dan ben je ongeveer 35 minuten onderweg schat ik.

Maar dan moet je ook nog bij Horst zien te komen, dat word lastiger denk ik.
Er rijd volgens mij geen bus in de buurt van Horst.
Dus dan moet je zorgen dat iemand je daar kan oppikken, of dat je op Harderwijk een fiets neer zet en dat laatste stukje gaat fietsen, kost je denk ik nog een half uurtje ofzo, maar dat is niet zo heel ver.

Maar dan moet je wel overdag gaan denk ik, want het is nu al om half 9 donker, en meestal is op horst de wind na een uurtje of 7 helemaal weg.

Maar waar een wil is, is een weg natuurlijk ThumpsUp

Edit: op de site van NS staat dat je 27 minuten onderweg bent met de trein naar Harderwijk.
Jer

Antwoord #6 September 20, 2007, 23:35:27
edit2Rapporteer  
Okej dan wel jmmr dat je er niet met open baar vervoer kan komen:( ......leek een mooie oplossing maar dat houdt dus snel op.
Matjas the scissor-kid

Antwoord #7 September 21, 2007, 15:30:39
edit2Rapporteer  
Heey, kan wel... ThumpsUp ThumpsUp

Pak de trein in zwolle (sppor 7a om 19min over of 49min voor ...)

Jaag naar hardewijk inderdaad in een half uurtje, en vervolgens pak je de bus naar de drielanden.
Stap zo dicht moggelijk bij de bustunnel uit (na C1000) en loop het laatste stuk (wel 10min  ThumpDown).

Ik rijd er ook telkens langs en dan ga je nadenken he  ThumpsUp.
He kan natuurlijk ook een fiets neer knallen en dan 20min fietsen  ThumpsUp

Mzzsl
Sjemmel

Antwoord #8 September 22, 2007, 17:04:37
edit2Rapporteer  
Pff van mijn 19 knopen komt ook niets terecht, en dinsdag wordt het op mijn eerste doordeweekse vrije dag sinds anderhalve maand ook huilen met de pet op.
Het leven had zo mooi kunnen zijn... (cry_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.