El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
hehe ja zij hebben DAVE! geweldig hoe die gast dat doet allemaal... kost ff tijd maar dan heb je wel wat!
|
|
|
martijn

|
kan niet wachten man....
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Respect voor Dave. Heeft het goed voor elkaar op die site.
|
|
|
Kevin

|
2007-12-24 10:13:00 dan komt volgens de site online  dus morgen ochtend 10.13 kitecinema.com chekken 
|
|
|
patricks

|
2007-12-24 10:13:00 dan komt volgens de site online  dus morgen ochtend 10.13 kitecinema.com chekken  1 uur later 
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
het aftellen is nu toch echt begonnen!!!hahaha als i maar half zo vet is als de vorige....(zou dat jammer zijn) maar ik kan het me haast niet voorstellen!!! kan haast niet w88!!!
|
|
|
Mark-Fizzer

|
de minuten sluipen voorbij...
|
|
|
|
Idefixe

|
10% binnen en wachten.......................... 65%......................................
|
|
|
Kevin

|
32% dus nog even wachten voor mij 
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
iemand m al gezien??? hoe is i ? ik doe maar meteen de 115mb vezie....14% nog 10min!!!
|
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
ben ik de enige die 1 beter vind??? hij wel goed maar om hier nou zo'n ophef over te maken vind ik belaggelijk!!! je kan wel zien dat het iets profecioneler is geworden!!! en ruben vaart veel smoother!
|
|
|
Kevin

|
Ik vind die 1 ook beter  beetje te hoge verwachtingen doordat het te veel opgeblazen is. maarja blijft natuurlijk nog steeds een rock film later Kevin
|
|
|
Idefixe

|
1 vond ik inderdaad beter. Bij 2 wat meer aandacht voor editing. Blijft natuurlijk nog steeds een lekkere movie
|
|
|
FonezzzZz

|
1 was gewoon dikke trailer 2e film top ge-edit maarja je wist al wat er een beetje zou komen... en muziek niet mijn ding  maarja dat is persoonlijk!
|
|
|
Jordi_1990

|
wat een flut film, ik vind dit niks speciaals
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Het is jammer, dat alle bruutste beelden al vrijgegeven waren. Niet slim.. Wel een topfilm, maar 1 was toch mooier!
|
|
|
Flyingtrunkie

|
ik vond hem wel geweldig! Meer een echte film van gemaakt! in tegenstelling tot stormsjees 1 dat meer en explosieve trailer was. Compliments Dave! 
|
|
|
VincentC

|
Dikke tegenvaller.. hebben wie hier nou anderhalve maand op gewacht ? =S
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
1 was gewoon dikke trailer 2e film top ge-edit maarja je wist al wat er een beetje zou komen... en muziek niet mijn ding  maarja dat is persoonlijk! wat hebben jullie het nou over 'n trailer...1 was zoo veel vetter...ik begrijp niet hoe je dat 'n trailer kunt noemen!!!
|
|
|
LEAF

|
Alles went dus na 10 dikke hoge sprongen is er niks speciaals meer aan. Die muziek man??? is Lenten overleden of zo??? Verder vet gemonteerd hoor, complimenten aan de makers en tja Ruben blijft de über kiteloop beul!
|
|
|