muiderberg?

Lvs

Juni 11, 2008, 17:01:16
edit2Rapporteer  
Gaat er vandaag iemand naar Muiderberg??
@LaurenS

Antwoord #1 Juni 12, 2008, 02:14:37
edit2Rapporteer  
Waar ligt dadan.sorry hoor k*t spot,maar met NNW best te doen  Grin En dan te bedenken dat het een van de of de enige spot is die open mag blijven van natura 2000 op de gouwzee  loser
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 Juni 12, 2008, 02:24:38
edit2Rapporteer  
voorspelling is 6 knopen dus zal weinig gekite worden  :'(
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Juni 13, 2008, 18:25:28
edit2Rapporteer  
Ik moet vanavond voetbal kijken en heb nachtdienst dus ga het ff dicht bij huis proberen.
Ga over een 1/2 uurtje richting Muiderberg  loser

See you  ThumpsUp
Lvs

Antwoord #4 Juni 24, 2008, 22:43:13
edit2Rapporteer  
Gaat er morgenmiddag nog iemand op muiderberg kijken??
To

Antwoord #5 Juni 24, 2008, 23:59:44
edit2Rapporteer  
ja als er genoeg wind staat en de wind goed staat.
Lvs

Antwoord #6 Juni 25, 2008, 14:38:06
edit2Rapporteer  
ziet er goed uit, ik ga vanmiddag. ben er rond 14u!
To

Antwoord #7 Juni 25, 2008, 17:19:17
edit2Rapporteer  
met welke wind  richting kan je er kiten
??????????????????????????????
@LaurenS

Antwoord #8 Juni 25, 2008, 17:51:39
edit2Rapporteer  
Aflandig met Zuid,NIET DOEN dus vandaag.Wel te varen met alles met Noord erin.Neem gvd ff de moeite om onder het kopje locaties te kijken.Dan is te zien met welke wind te varen is op een spot voordat er ongelukken gebeuren.En neem lessssssssssssss 
Lvs

Antwoord #9 Juni 25, 2008, 18:03:17
edit2Rapporteer  
Toen ik gvd vanmorgen ff keek was er geen zuid in de windrichting. Nu wel, dus idd niet kiten op muiderberg. idd lese gehad op muiderberg,

gtr Paul
@LaurenS

Antwoord #10 Juni 25, 2008, 18:06:08
edit2Rapporteer  
Toen ik gvd vanmorgen ff keek was er geen zuid in de windrichting. Nu wel, dus idd niet kiten op muiderberg. idd lese gehad op muiderberg,

gtr Paul

Excuus voor het gevloek maar ook altijd kijken wat de wind gaat doen in de loop van de dag.Regeren is vooruitzien   loser
To

Antwoord #11 Juni 25, 2008, 18:28:31
edit2Rapporteer  
wat ben jij een zeikerd. jezus je kan het ook normaal zeggen
Lvs

Antwoord #12 Juni 26, 2008, 13:50:08
edit2Rapporteer  
is goeed man, tips zijn altijd welkom, schelinkhout was tegek!!!!!!
@LaurenS

Antwoord #13 Juni 26, 2008, 14:28:13
edit2Rapporteer  
is goeed man, tips zijn altijd welkom, schelinkhout was tegek!!!!!!

Ja, super leuke spot en zeker buiten de weekends kan je er prima leren kiten.In het weekend wil het vaak mega druk zijn!  ThumpsUp
Lvs

Antwoord #14 Juli 16, 2008, 07:48:42
edit2Rapporteer  
nog iemand plannen om vanmiddag rond 14u op muiderberg te zijn???
Iman

Geen avatar

Antwoord #15 Juli 21, 2008, 12:18:44
edit2Rapporteer  
een vriendin van mij heeft na een paar kitelessen een kite gekocht, nu woont zei in Amsterdam.
ik zelf kan mij goed redden op Scheveningen, maar als beginner lijkt het mij niet wijs om op Zee te beginnen, vandaar iets dicht bij huis.
mijn vraag hoe is Muiderberg als beginners spot?
Idefixe

Antwoord #16 Juli 21, 2008, 12:26:26
edit2Rapporteer  
een vriendin van mij heeft na een paar kitelessen een kite gekocht, nu woont zei in Amsterdam.
ik zelf kan mij goed redden op Scheveningen, maar als beginner lijkt het mij niet wijs om op Zee te beginnen, vandaar iets dicht bij huis.
Op zich een behoorlijk stuk water waar je goed kan staan. Het kan er behoorlijk vlagerig zijn. klein veldje waar je je kite moet starten/landen ( tricky dus, kijk uit) vanaf het land stap je meteen in "kniediep water" de oever wordt gevormd door een betonnen ( of was het nu een houten ) rand. Hier wil je dus echt niet tegenaan knallen dan.
Voor een beginner die een eind het water inloopt en daar zijn/haar dingetje gaat doen een prima spot. Echter geklooi aan/bij  de kant is hier extra link!!
Iman

Geen avatar

Antwoord #17 Juli 21, 2008, 13:08:06
edit2Rapporteer  
Op zich een behoorlijk stuk water waar je goed kan staan. Het kan er behoorlijk vlagerig zijn. klein veldje waar je je kite moet starten/landen ( tricky dus, kijk uit) vanaf het land stap je meteen in "kniediep water" de oever wordt gevormd door een betonnen ( of was het nu een houten ) rand. Hier wil je dus echt niet tegenaan knallen dan.
Voor een beginner die een eind het water inloopt en daar zijn/haar dingetje gaat doen een prima spot. Echter geklooi aan/bij  de kant is hier extra link!!

ah super bedantk voro het snelle antwoord, sowieso moet ik nog even informeren of ze nu al een board had. het alternatief is strand horst, waar ik overigens ook nog nooit geweest ben, maar vanuit Zoetermeer(werk) is het wat ver weg, waar ik eigenlijk geen zin in heb Wink
Jelle

Antwoord #18 Juli 21, 2008, 14:47:32
edit2Rapporteer  
Ik ga zo even kijken of het wat is daar
Iman

Geen avatar

Antwoord #19 Juli 21, 2008, 17:28:22
edit2Rapporteer  
Ik ga zo even kijken of het wat is daar

ben zeer benieuwd Wink
Jelle

Antwoord #20 Juli 21, 2008, 22:01:24
edit2Rapporteer  
Was mieters
Jelle

Antwoord #21 Juli 21, 2008, 22:02:38
edit2Rapporteer  
alleen een nieuwe kite die in de lucht opeens leegliep net toen ik wou stoppen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.