Enige shop die ik ben tegen gekomen in ElGouna vorig jaar is bij de receptie van de Kiteboarding-Club.Niet echt een shop te noemen maar ze verkochten gebruikte kites en boardjes en er hingen nwe lycra`s en trapeze`s en wat t-shirts.
Ze kunnen daar perfect repareren, heb zelf 2 lekke tubes gehad, gewoon keurig gerepareerd, had nog een deel van de LE afgeplakt met dat kite-tape, dat hebben ze ook even netjes voor me gestitched, want het begon te krullen. Dit was bij Kitepower allemaal, maar denk dat ze bij de andere stations ook wel kunnen repareren. Ga er niet vanuit dat je echt dingen kunt kopen daar, miss. een enkele tweedehands kite.
ben zelf in mei in El-Gouna geweest. Heb niet echt shops gezien. T s maar een klein dorpje. Ze verkopen wel het 1 en ander in de strandtoko's. Had ook problemen met mijn kite daar. En werd terplekke gerepareerd. Grotere reaparaties duurt hooguit een dag. Dat is in ieder geval bij kitepower goed geregeld. (1 ste strandtent) Kitepower is top, relaxte sfeer en je kan er goed je spullen stallen. Veel plezier trouwens. Ik vond El-Gouna top. Had dan ook veel geluk met het weer. Van de 8 dagen, 7 dagen gevaren. Waarvan de eerste 3 26 knp.... Joehoe was zelfs een beetje to much voor mij.