Negatief reisadvies Egypte

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Januari 30, 2011, 15:38:57
edit2Rapporteer  
Van NU.nl

Het ministerie ontraadt mensen naar Egypte te reizen. Dat is een verscherping van het reisadvies dat het ministerie eerder uitgaf, toen nog ''alle niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden'' werden afgeraden.

Lees meer zodra de site van het ministerie geupdate is: http://www.minbuza.nl/nl/Reizen_en_Landen/Reisadviezen/Reisadviezen_alfabetisch/E/Egypte

Actualiteiten
In de hoofdstad Caïro en andere steden van het land hebben de afgelopen dagen demonstraties plaatsgevonden met toenemende gewelddadigheden. In verband met de huidige veiligheidssituatie worden alle reizen ontraden naar Egypte.
Alle in Egypte woonachtige Nederlanders wordt geadviseerd te overwegen het land (tijdelijk) op eigen gelegenheid te verlaten.

De gebruikelijke communicatiemiddelen zoals (mobiele) telefoon en internet werken nog steeds niet of beperkt. Door storingen in het lokale telefoon- en internetsysteem is de Nederlandse ambassade in Caïro (www.hollandembassy.org.eg) beperkt bereikbaar. Op de homepagina van het ministerie van Buitenlandse Zaken zal extra informatie geplaatst worden.
Idefixe

Antwoord #1 Januari 30, 2011, 16:06:00
edit2Rapporteer  
uit de telegraaf:
Gespannen sfeer Hurghada
Ronald Veerman exclusief in Hurghada
Hurghada -  Er heerst een gespannen sfeer in de straten van het Egyptische Hurghada. Eigenaren van winkels bewaken hun eigendom. Politie is vrijwel afwezig. Nederlanders in het strand en duikparadijs zijn onzeker.

HIER het hele bericht.
Steven

Antwoord #2 Januari 30, 2011, 16:29:41
edit2Rapporteer  
Zijn de tickets ook goedkoper
wouterb

Antwoord #3 Januari 30, 2011, 18:14:50
edit2Rapporteer  
kon niet uitblijven, lijkt me.

gister nog zo'n onnozel huisvrouwtje op het journaal, klaar voor vertrek: "ze zeggen dat er niets aande hand is Sharm el Sheik. en het is ook zo ver bij Cairo vandaan.....dus wij gaan gewoon lekker van onze vakantie genieten..." Naieve doos!
Haring High Richardt

Antwoord #4 Januari 31, 2011, 01:16:24
edit2Rapporteer  
Dit dus nooit meer !!!  ThumpDown   ThumpDown    ThumpDown

http://www.vimeo.com/9230075
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #5 Januari 31, 2011, 18:52:01
edit2Rapporteer  
Citaat
Naieve doos

Dat kind houdt van een beetje spanning en sensatie, niks mis mee .................toch  Grin
wouterb

Antwoord #6 Februari 01, 2011, 08:54:20
edit2Rapporteer  
Citaat
Naieve doos

Dat kind houdt van een beetje spanning en sensatie, niks mis mee .................toch  Grin

Lijkt mij ook het type dat gaat klagen dat het ontbijtbuffet niet compleet is terwijl  het naastgelegen hotel in de hens geschoten is ofzo .... "Waar is de manager?!? Ik heb een klacht: De granaat appels zijn op!!"
Belgarath

Geen avatar

Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #7 Februari 01, 2011, 20:28:39
edit2Rapporteer  

Hopelijk loopt het daar goed af voor die mensen.

Dan kunnen we weer naar El Gouna ThumpsUp
Idefixe

Antwoord #8 Februari 01, 2011, 20:35:44
edit2Rapporteer  
Lijkt mij ook het type dat gaat klagen dat het ontbijtbuffet niet compleet is terwijl  het naastgelegen hotel in de hens geschoten is ofzo .... "Waar is de manager?!? Ik heb een klacht: De granaat appels zijn op!!"
Grin
Jelle

Antwoord #9 Februari 02, 2011, 01:32:01
edit2Rapporteer  
Feestelijk protest in Hurghada

http://www.youtube.com/watch?v=1UmU43hfThY&feature=player_embedded#
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #10 Februari 04, 2011, 17:26:58
edit2Rapporteer  
voorlopig ff niet die kant op lijkt mij!
Dennisairtime

Antwoord #11 Februari 04, 2011, 21:02:37
edit2Rapporteer  
Tis zowiezo een schijt land.

Onbeleefde mensen, naaien je een oor aan als ze de kans krijgen, erg opdringerig en als ze je wat aan proberen te smeren en je zegt nee worden ze kwaad. Ik had elke keer ruzie met die gasten. Eten is smerig, bier smaakt vies en tis daar veel te heet.

Er zijn zo veel mooiere en betere plekken om te kiten.

Dus ik zeg doeiiiiiiiiii .................. ListenToMe
Morres

Antwoord #12 Februari 06, 2011, 01:43:36
edit2Rapporteer  
Citaat van: www.kitesurfschool.ORG op Februari 02, 2011, 01:32:01
+
wtf daar zat ik bij een maat van me om de hoek! Grin
feddomw
Gast
Antwoord #13 Februari 07, 2011, 11:49:57
edit2Rapporteer  
Tis zowiezo een schijt land.

Onbeleefde mensen, naaien je een oor aan als ze de kans krijgen, erg opdringerig en als ze je wat aan proberen te smeren en je zegt nee worden ze kwaad. Ik had elke keer ruzie met die gasten. Eten is smerig, bier smaakt vies en tis daar veel te heet.

Er zijn zo veel mooiere en betere plekken om te kiten.

Dus ik zeg doeiiiiiiiiii .................. ListenToMe

LOL. "Reizen verbreed je horizon".   schater

Kleine tip: zoek eens wat anders op dan Hurghada o.i.d. voor je een land beoordeelt.....

Nog een tip: ga in de zomermaanden eens naar Centrum Amsterdam met een rugzak en toeristenkleren aan, spreek geen Nederlands en kijk dan hoe je behandeld wordt. Vooral het stuk tussen CS en de Dam is wel leuk dan, op de Dam linksaf de Wallen op, krijg je ook zulke aardige mensen te zien die helemaal niet opdringerig zijn, je niets proberen aan te smeren, enz. Eten daar is ook zo goed.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.