Zoiets, maar dan niet met water maar met lucht doen. Gewoon je kitepomp gebruiken. Heb ik laatst gedaan. Spuitbusje met zeep+water en waar er bellen komen zit je lek....
4 blikjes in je enkels en polsen, elastiek eromheen. Nekseal dichtknijpen rond je pomp. 5 minuten werk. Pak hoeft niet eens binnenstebuiten....
Bad vol laten lopen, pak aantrekken en in bad gaan zitten en vervolgens liggen (ervan uitgaande dat je langer bent dan 150 cm en dat je een standaard bad hebt).
Waarschijnlijk heb je een vermoeden waar het lek(je) zit, daar waar je nat wordt.. Bekijk die plek goed en als je het niet kunt zien kan je het pak ook opblazen en de fietsband methode toepassen. Pak afsluiten met bv colablikjes en neck met een bal oid. Ik zou geen water in je pak doen, gaat veel water in en dat kan vreemd lopen..
GCX3 is volgens mij het materiaal........ Ik heb de Gull Code Zero waarbij het pak ook lekt bij de rits onderaan aan de voorzijde. Wat een klein beetje helpt is ruim wat vaseline op de rits dat zich verzamelt onderaan de rits, dit houdt het 1 sessie redelijk tegen. Wanneer ik moet zwemmen dan ben ik meestal goed nat! Mijn broer heeft hetzelfde pak en dezelfde lekkage.
Hoe het verholpen moet worden weet ik niet maar een gemiddelde duikwinkel kan je vast verder helpen