Mij lukt het bijna niet om eronder door te springen, bij de fuels had ik dat wel regelmatig als ik hoog sprong en niet ene extra loopje maakte bovenin, maar de edge zakt dan gewoon naar de zijkant heb ik de indruk? Of spring je echt Lenten-hoog?
Misschien wel zoals ie uit bed springt met een megaloop.Op zich is het toch wel logisch dat je onder zo'n kite door springt? Hoge AR betekent recht boven je snuit hangen...
Verder loop ik gewoon schandelijk te klungelen met het ding. Maar ik zie komende dagen toch weer een paar windvensters voorspeld. Dus we blijven oefenen. Alhoewel die voorspellingen van de laatste maanden oioioi. In m'n hoofd simulerend zie ik goeie kansen voor het inverteerprobleem door gewoon de powerlijnen een paar meter in te halen. We gaan het meemaken.
Heb een advertentie gezien van een Ozone Edge 2008 13m.
Ik zoek namelijk een kite voor de lowend dagen. Is deze kite aan te raden? En kan ik mijn Zeeko 2010 bar erop gebruiken? Kon op internet namelijk niks vinden over de lijnlengtes van de originele Ozone bar.
Nee, dus. Want Zeeko gebruikt 4 lijnen (soms met ERA lijn = 5e lijn, maar is alleen een hulplijn) en Ozone destijds een compleet eigen 5e lijn systeem.
Nee, dus. Want Zeeko gebruikt 4 lijnen (soms met ERA lijn = 5e lijn, maar is alleen een hulplijn) en Ozone destijds een compleet eigen 5e lijn systeem.
Welke kite heb je van Zeeko als ik vragen mag?
Oh, haha. Daar had ik al al gekeken en ook over de 5th lijn maar was me niet echt doorgedrongen