Ocean-Limbo
|
@alle limbokiters, graag was ik vrijdagavond naar de bijeenkomst gekomen maar ik had bezoek uit Australië (echt waar) en dan kun je niet zeggen: "Leuk dat je 20.000 km bent gevlogen om mij te bezoeken maar ik moet nu helaas naar .....". Ben en David veel succes met jullie bestuursfuncties ... ik kijk er naar uit naar de ontwikkelingen oponze homespot......
|
|
|
NinoBrownz
|
Jihaaaaaaaa...dat was hetgeen ik riep gisteren op de Slufter na iedere keer dat ik weer een aantal meters had gemaakt. Wat kan een mens toch blij worden van de kleine stapjes vooruit...
Diesel, Ben, Andy...thanks voor het mooie dagje Slufter!
Goede ontwikkelingen vrijdag voor onze homespot...thumbs up!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@NinoBrownz, dat Jihaaaaaaaa...-gevoel wordt alleen maar erger: het is de vocalisering van een adrenalinestoot
|
|
|
Kitemen
|
David en Ben goed bezig en veel succes jullie!!
Dit weekend helaas niet gaan kiten...Alleen maar gefeest!
Ron ben jij nog geweest zondag??
|
|
|
Kitemen
|
En het ziet er de komende week ook niet echt uit alsof het gaat waaien... Liever geen lente en wind, dan wel lente en windstil !! Hopende op zo'n winderige zomer als vorig jaar
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
dat Jihaaaaaaaa...-gevoel wordt alleen maar erger: het is de vocalisering van een adrenalinestoot hahaaa! super uitleg!
|
|
|
NinoBrownz
|
Thanks voor de opheldering Het voelde heerlijk in ieder geval...laten we hopen dat we allemaal snel weer de Jihaaaaaaaaa-Erlebnis kunnen hebben....
|
|
|
Ron
|
Ben en David, heel veel succes met jullie nieuwe functie's binnen de club, ik kijk er naar uit om meer goed nieuws te horen Belangrijk maar zeer lastig punt dat ik aanhalen wil, is dat wij allen menen dat Kessie GEEN beginnersspot is. Iedereen die een baantje kan kiten is welkom, maar we moeten echt proberen mensen die zonder enige vorm van begeleiding zomaar een kite oplaten, te waarschuwen en de kite neer laten halen. Het ijzer is heet, en moet NU gesmeed worden, ruimte voor een desastreuze fout is er simpelweg niet. laten we hier allemaal op letten, blijft het een topspot waar we hopelijk nog lang van kunnen genieten.
Dit vind ik een zeer goed punt! Ik denk dat het goed is dat als we dit soort dingen zien we met elkaar overleggen(als mogelijk) en indien nodig direct in actie komen. Als er iets gebeurd... Krijg je zoiets van; als het kalf verdronken is.... op een gedempte put kun je niet kiten! Ik was afgelopen zondag nog naar strand horst geweest. Toen ik een halfuur onderweg was kwam ik er achter dat ik mijn board niet in de auto had.. Best wel mazzel gehad dat ik er onderweg nog achter kwam, een uur extra rijden is niet leuk maar als je geen board hebt als je daar bent is helemaal... Maargoed, best wel lekker gekite, met de nodige Jihaaaaaaa! momenten Iemand die dinsdag tijd en zin heeft om ergens lekker te gaan beulen?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Maandagmiddag ziet er goed uit.
Wie gaat naarKessie?
|
|
|
|
|
Kitemen
|
He Ron en de rest!
Ik ga vannacht nog naar Vlissingen naar me pa. Dus ben morgen waarschijnlijk morgen op de Bdam en dinsdag misschien Vrouwenpolder ofzo...
Bel me maar maar mocht je ook komen dinsdag! Hopen dat de wind zo blijft dinsdag...
|
|
|
PaulK
Geen avatar
|
OK, thanks! Weet iemand precieze windrichtingen die OK zIjn in Kess?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
OK, thanks! Weet iemand precieze windrichtingen die OK zIjn in Kess?
Tuurlijk! van zuid tot zuid-west is de beste richting; west gaat maar is niet optimaal.
|
|
|
Ron
|
@ Mauriceke: Ik kom dinsdag naar zee, ik bel je maandag avond ff! @ Limboblandit: Als je naar Kessie gaat maandagmiddag laat dat hier even weten dmv een berichtje ofzo. Er is een klein kansje dat ik ook ff kom maar dan moet het niet teveel regenen en dan moet ik weten dat ik er niet alleen ben
|
|
|
diesel oo7
|
zo vandaag lekker vroeg begonnen met werken zodat ik rond een uur of 3 in de middag op kessie kan zijn
wie oh wie zal er nog zijn
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
zo vandaag normale tijd begonnen met werken zodat ik rond een uur of 7 vanaaf nog niet op kessie kan zijn wie oh wie is er net als mij ook de pisang
|
|
|
NinoBrownz
|
Yep ook de pisang...te vroeg begonnen, maar waarschijnlijk laat klaar...tenzij ik ineens een kuchje voel opkomen, waardoor ik mijn werkzaamheden echt niet meer kan voortzetten
|
|
|
Ron
|
Pfff... net wakker, nachtdienst gehad... Was heerlijk aan het dromen dat ik met een mooie boot ergens tropisch aan het varen was, gaat mijn wekker.... gvd.. Maar dan, Diesel berichtje op kitehihigh, buienradar ziet er goed uit voor Kessie de komende uren en het woeit als een gek... Ik ga mijn spullen pakken en stap in de auto, ben er net na 15u
|
|
|
|
Kitemen
|
Brouwersdam: Dikke vette wind, flink overpowered met 8je! Eerst droog, later vette regenbui, zo hard dat je niet eens kon kijken! En nog meer wind! Was blij dat er iemand op het strand stond om me kite aan te pakken, volledig gedepowered en ik schoof er nog achteraan!!
Heftig dagje vandaag!
Morgen Vrouwenpolder... Met Ron als het goed is!
|
|
|
Ron
|
Ach Limboblandit, de wind was heel erg (nog erger dan normaal) vlagerig en het regende ook nog.. alhoewel het wel gezellig was met Diesel en een paar duitsers Morgen vrouwenpolder (ik moet het weekend weer werken )
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@Ron & Mauriceke.. stelletje bofkonten Morgen stevige woei dus heerlijk raggen en beulen op op Ouwewijvenpolder terwijl ik met puberale ettertjes in de clinch lig Have fun en kijk uit voor witte opel astra.....
|
|
|
Ron
|
Heerlijke dag gehad op vrouwenpolder. Toen we net op het strand waren hebben we heel even wat regen gehad, de rest van de dag droog met af en toe een zonnetje. De wind was goed, zeker niet teveel maar ook niet te weinig voor mijn 8. Ik was nog nooit op vrouwenpolder geweest maar wat is dat een heerlijke spot als het volloopt! Het hoogste water hadden we ongeveer midden in onze dag dus we hebben lekker over de racebaan (ondiepe poel waar de branding niet komt dus lekker vlak) kunnen scheuren en af en toe wat dikke golven gepakt. Mauriceke was goed bezig met diverse tricks waaronder ook enkele kiteloops die af en toe ook nog geland werden. Ik heb het voornamelijk bij wannebe big-air into bommetje gehouden
|
|
|