kiters uit limburg????

diesel oo7

Antwoord #1100 Maart 15, 2009, 16:49:19
edit2Rapporteer  
zo vandaag toch nog even op kessie kunnen varen
was aan en uit met de wind maar met een lekker zonnetje erbij toch weer leuk om op de homespot te zijn

is er vandaag nog iemand ergens geweest?
kom maar op met die verhalen loser
Ocean-Limbo

Antwoord #1101 Maart 15, 2009, 17:21:43
edit2Rapporteer  
@alle limbokiters,

graag was ik vrijdagavond naar de bijeenkomst gekomen maar ik had bezoek uit Australië (echt waar) en dan kun je niet zeggen: "Leuk dat je 20.000 km bent gevlogen om mij te bezoeken maar ik moet nu helaas naar .....".

Ben en David veel succes met jullie bestuursfuncties ... ThumpsUp ThumpsUp

ik kijk er naar uit naar de ontwikkelingen oponze homespot...... YeSS YeSS
NinoBrownz

Antwoord #1102 Maart 15, 2009, 17:28:21
edit2Rapporteer  
Jihaaaaaaaa...dat was hetgeen ik riep gisteren op de Slufter na iedere keer dat ik weer een aantal meters had gemaakt. Wat kan een mens toch blij worden van de kleine stapjes vooruit...

Diesel, Ben, Andy...thanks voor het mooie dagje Slufter!

Goede ontwikkelingen vrijdag voor onze homespot...thumbs up!
Ocean-Limbo

Antwoord #1103 Maart 15, 2009, 17:55:35
edit2Rapporteer  
@NinoBrownz,

dat Jihaaaaaaaa...-gevoel wordt alleen maar erger: het is de vocalisering van een adrenalinestoot Grin
Kitemen

Antwoord #1104 Maart 16, 2009, 14:02:57
edit2Rapporteer  
David en Ben goed bezig en veel succes jullie!!

Dit weekend helaas niet gaan kiten...Alleen maar gefeest!

Ron ben jij nog geweest zondag??
Kitemen

Antwoord #1105 Maart 16, 2009, 14:08:26
edit2Rapporteer  
En het ziet er de komende week ook niet echt uit alsof het gaat waaien... Angry

Liever geen lente en wind, dan wel lente en windstil !!

Hopende op zo'n winderige zomer als vorig jaar  Joepie
hOe hA HeNniE

Antwoord #1106 Maart 16, 2009, 15:29:55
edit2Rapporteer  
dat Jihaaaaaaaa...-gevoel wordt alleen maar erger: het is de vocalisering van een adrenalinestoot Grin
hahaaa! super uitleg!
NinoBrownz

Antwoord #1107 Maart 17, 2009, 15:55:12
edit2Rapporteer  
Thanks voor de opheldering  Wink Het voelde heerlijk in ieder geval...laten we hopen dat we allemaal snel weer de Jihaaaaaaaaa-Erlebnis kunnen hebben.... Joepie
Ron

Antwoord #1108 Maart 22, 2009, 01:22:00
edit2Rapporteer  
Ben en David, heel veel succes met jullie nieuwe functie's binnen de club, ik kijk er naar uit om meer goed nieuws te horen  Wink
Belangrijk maar zeer lastig punt dat ik aanhalen wil, is dat wij allen menen dat Kessie GEEN beginnersspot is. Iedereen die een baantje kan kiten is welkom, maar we moeten echt proberen mensen die zonder enige vorm van begeleiding zomaar een kite oplaten, te waarschuwen en de kite neer laten halen. Het ijzer is heet, en moet NU gesmeed worden, ruimte voor een desastreuze fout is er simpelweg niet.
laten we hier allemaal op letten, blijft het een topspot waar we hopelijk nog lang van kunnen genieten.
Dit vind ik een zeer goed punt! Ik denk dat het goed is dat als we dit soort dingen zien we met elkaar overleggen(als mogelijk) en indien nodig direct in actie komen. Als er iets gebeurd... Krijg je zoiets van; als het kalf verdronken is.... op een gedempte put kun je niet kiten!   ListenToMe

Ik was afgelopen zondag nog naar strand horst geweest. Toen ik een halfuur onderweg was kwam ik er achter dat ik mijn board niet in de auto had.. Best wel mazzel gehad dat ik er onderweg nog achter kwam, een uur extra rijden is niet leuk maar als je geen board hebt als je daar bent is helemaal...  ThumpDown Maargoed, best wel lekker gekite, met de nodige Jihaaaaaaa! momenten  Joepie

Iemand die dinsdag tijd en zin heeft om ergens lekker te gaan beulen?

Ocean-Limbo

Antwoord #1109 Maart 22, 2009, 01:54:38
edit2Rapporteer  
Maandagmiddag ziet er goed uit.

Wie gaat naarKessie?
PaulK

Geen avatar

Antwoord #1110 Maart 22, 2009, 11:38:15
edit2Rapporteer  
Valt er vandaag te kiten op Kess?
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1111 Maart 22, 2009, 11:47:55
edit2Rapporteer  
Noord west, niet doen !
Kitemen

Antwoord #1112 Maart 22, 2009, 14:42:52
edit2Rapporteer  
He Ron en de rest!

Ik ga vannacht nog naar Vlissingen naar me pa. Dus ben morgen waarschijnlijk morgen op de Bdam en dinsdag misschien Vrouwenpolder ofzo...

Bel me maar maar mocht je ook komen dinsdag! Hopen dat de wind zo blijft dinsdag...
PaulK

Geen avatar

Antwoord #1113 Maart 22, 2009, 18:39:54
edit2Rapporteer  
OK, thanks!
Weet iemand precieze windrichtingen die OK zIjn in Kess?
hOe hA HeNniE

Antwoord #1114 Maart 22, 2009, 22:53:05
edit2Rapporteer  
OK, thanks!
Weet iemand precieze windrichtingen die OK zIjn in Kess?
Tuurlijk! van zuid tot zuid-west is de beste richting; west gaat maar is niet optimaal.
Ron

Antwoord #1115 Maart 23, 2009, 01:53:48
edit2Rapporteer  
@ Mauriceke:  Ik kom dinsdag naar zee, ik bel je maandag avond ff!  Joepie

@ Limboblandit: Als je naar Kessie gaat maandagmiddag laat dat hier even weten dmv een berichtje ofzo. Er is een klein kansje dat ik ook ff kom maar dan moet het niet teveel regenen en dan moet ik weten dat ik er niet alleen ben   Wink

diesel oo7

Antwoord #1116 Maart 23, 2009, 08:32:23
edit2Rapporteer  
zo
vandaag lekker vroeg begonnen met werken zodat ik rond een uur of 3 in de middag op kessie kan zijn

wie oh wie zal er nog zijn

hOe hA HeNniE

Antwoord #1117 Maart 23, 2009, 12:21:25
edit2Rapporteer  
zo
vandaag normale tijd begonnen met werken zodat ik rond een uur of 7 vanaaf nog niet op kessie kan zijn

wie oh wie is er net als mij ook de pisang loser schater
NinoBrownz

Antwoord #1118 Maart 23, 2009, 14:25:19
edit2Rapporteer  
Yep ook de pisang...te vroeg begonnen, maar waarschijnlijk laat klaar...tenzij ik ineens een kuchje voel opkomen, waardoor ik mijn werkzaamheden echt niet meer kan voortzetten  Grin
Ron

Antwoord #1119 Maart 23, 2009, 15:36:15
edit2Rapporteer  
Pfff... net wakker, nachtdienst gehad...  Was heerlijk aan het dromen dat ik met een mooie boot ergens tropisch aan het varen was, gaat mijn wekker.... gvd..   Maar dan, Diesel berichtje op kitehihigh, buienradar ziet er goed uit voor Kessie de komende uren en het woeit als een gek...   Ik ga mijn spullen pakken en stap in de auto, ben er net na 15u  Joepie
Ocean-Limbo

Antwoord #1120 Maart 23, 2009, 17:33:12
edit2Rapporteer  
Ckuht,

vandaag een paar opvoedkundige gesprekken moeten voeren met onwillige pubertjes ThumpDown

Dus nu net thuis ThumpDown ThumpDown

deze week wordt voor de rest niks ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Mss weekend aan de kust???? Grin
Kitemen

Antwoord #1121 Maart 23, 2009, 20:38:15
edit2Rapporteer  
Brouwersdam: Dikke vette wind, flink overpowered met 8je! Eerst droog, later vette regenbui, zo hard dat je niet eens kon kijken! En nog meer wind! Was blij dat er iemand op het strand stond om me kite aan te pakken, volledig gedepowered en ik schoof er nog achteraan!!

Heftig dagje vandaag!

Morgen Vrouwenpolder... Met Ron als het goed is!
Ron

Antwoord #1122 Maart 24, 2009, 00:33:36
edit2Rapporteer  
Ach Limboblandit, de wind was heel erg (nog erger dan normaal) vlagerig en het regende ook nog..  alhoewel het wel gezellig was met Diesel en een paar duitsers  Grin

Morgen vrouwenpolder  Joepie  (ik moet het weekend weer werken  Sad)
Ocean-Limbo

Antwoord #1123 Maart 24, 2009, 00:47:47
edit2Rapporteer  
@Ron & Mauriceke..

stelletje bofkonten Grin

Morgen stevige woei dus heerlijk raggen en beulen op op Ouwewijvenpolder terwijl ik met puberale ettertjes in de clinch lig Undecided

Have fun en kijk uit voor witte opel astra..... ThumpDown
Ron

Antwoord #1124 Maart 25, 2009, 13:18:56
edit2Rapporteer  
Heerlijke dag gehad op vrouwenpolder. Toen we net op het strand waren hebben we heel even wat regen gehad, de rest van de dag droog met af en toe een zonnetje. De wind was goed, zeker niet teveel maar ook niet te weinig voor mijn 8. Ik was nog nooit op vrouwenpolder geweest maar wat is dat een heerlijke spot als het volloopt! Het hoogste water hadden we ongeveer midden in onze dag dus we hebben lekker over de racebaan (ondiepe poel waar de branding niet komt dus lekker vlak) kunnen scheuren en af en toe wat dikke golven gepakt. Mauriceke was goed bezig met diverse tricks waaronder ook enkele kiteloops die af en toe ook nog geland werden. Ik heb het voornamelijk bij wannebe big-air into bommetje gehouden  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.