reparatie custom "Sudeste"

Mundaka

Augustus 28, 2007, 06:55:26
edit2Rapporteer  
Dus,

ik heb hier in cumbuco, als toekomstige zelfbouwer, een mooi custom board gekocht van het merk Sudeste. Argentijns gebouwd, een echt top boardje. 133/41, core-cell, PU-walls, goede flex, geen concaaf (maar daar heb ik geen last van). Enkel de afwerkingsmethode vind ik nu, na twee nieuwe boards, niet echt geslaagd. Ze gebruiken een laagje pvc, gelijmd op de gelamineerde kern. Je probeert het ding natuurlijk niet teveel in de zon te leggen, en ik stop altijd mooi op vijf meter van het strand, maar toch laat die PVC-laag los. Tot twee keer toe hebben ze mij een nieuw board aangeboden. Leuk, maar het hoeft niet nog eens te gebeuren, want dan word ik het wel beu. Nu is er hier een heel goeie surfboard-shaper in de buurt die er voor mij wel een laagje wil op leggen, hetzelfde spul dat ze gebruiken bij surfboardjes. Lijkt mij wel een goed idee, dat komt er in elk geval niet meer in één stuk af, en dan beschadig ik de kern ook niet.

Wat denken jullie hiervan?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.