@benski kijk even op windfinder.com kan je goed kijken wat de windvoorspelling is. Moet jezelf wel even je lokatie opzoeken!
Je hebt minimaal 14kn nodig om lekker tekunnen oefenen. (dat geld voor mij iniedergeval met een 12m2 en mijn 90kilo)
Watbetreft schoenen, hangt van de ondergrond af van je lokatie in het begin zal je nog veel staan....... Wat temperatuur betreft is het voor iedereen verschillend ken mensen die tot de kerst nog op blotevoeten gaan hangt dus vanjezelf af...
ik dacht dat 15knp wel genoeg was om te beginnen met kite weeg 70 kilo en heb 11m2 waroo 2009. ik zal eens kijken voor schoentjes voor Xbeach. dat is waar de kite school ook staat toch??
als je wil oefenen kan je het beste zaterdag middag gaan met 9m² of 10m² afhankelijk van je gewicht. Oefenen kan altijd supergoed op het ondergelopen deel op vrouwenpolder strand bij hoog water.. alleen jammer dat het morgen om 16uur laag water is
Bij mij ging het prima met de 9.5 eind vd middag, had zelfs nog genoeg depower over. Wel erg koud aan de voeten vandaag zonder schoenen... waarschijnlijk laatste keer voor mij dit jaar.
« Laatste verandering: Oktober 16, 2010, 19:41:41 door Gehaktdag »