|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Bedankt Manfred, maar deze bedoel ik niet. Die ik bedoel zit een soort draaischijfsysteem op waardoor je tijdens het varen dus je voet ongeveer een kwartslag kan draaien waardoor je dus je tenen in de vaarrichting kan zetten en als je terug de andere kant opgaat kan je je voet weer terug draaien.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
woow fancy
Dat lijkt me ook wel wat voor op mijn waveboard, wanneer je toe-side vaart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
*kuch* explane Rudo Zat iets in m'n keel. Haha nee joh dat kan toch nooit wat zijn Teig.
|
|
|
|
Teigetje
|
Haha nee joh dat kan toch nooit wat zijn Teig. Jij ben zeker weer wat "deftigers" aan het freubelen. Ik zat er aan te denken omdat ik met de Mako steeds een pijnlijke wreef/voet krijg vooral met veel hoogte lopen.
|
|
|
prutmonster
|
je moet gewoon trainen Teigertje , ps sjieke wagen heb je
|
|
|
Teigetje
|
Geen kwestie van trainen Johan, op me trax heb ik er geen last van Ja lekker karretje hoor die outlander
|
|
|
Ed1111
Geen avatar
|
Vaar nu ongeveer een jaar met de plate bij m'n voorste voet op een directional Brunotti 5'9" Bevalt erg goed. De positie van je voet is een stuk natuurlijker. Of het op een twintip een goed idee is weet ik niet. Gekocht bij http://www.sportsgear-solutions.com, de Single Rotatable Plate voor € 59 en wat verzendkosten.
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Vande week het setje binnen en vandaag er op gemonteerd. Maar heb nu een nieuwe probleempje, omdat ik van die smalle voetjes heb en de voetbanden met dit systeen wijder en iets omhoog komen te staan zijn de voetbanden veuls te wijd en te groot. Denk dat als ik nu raar op me bek ga dat me hele voet er door heen schuift Dus nieuwe vraag wat zijn kleine voetbanden zodat ik die kan proberen.
|
|
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Oke El Rudo, je had gelijk, het is niks, voor een twintip in ieder geval. Het draaien is prima maar wat je mist is het comfort van de lekkere dikke pads die je normaal op je twintippie hebt. Denk dat het voor een waveboard op je voortse voet prima is. Dus heb de boel er weer afgehaald en de orginele OR pads gaan er weer op.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Op mijn waveboard heb ik sowieso (ouderwetse) smalle windsurfsstraps gewonteerd.
Wat doe je nu met die plate ?
|
|
|