Nickeltje
|
Komende week wordt best goed toch?
Ik hoop dat diegenen die woensdag vrij hebben of in avonden kunnen, lekker kunnen genieten. Ik hoop zelf volgend weekend weer een dagje te kunnen.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Maandag eind van de middag / begin avond is mijn eerst volgende mogelijkheid! Dan zeker naar Kattuk
|
|
|
haast - te - recht
|
dat wordt mijn streve ook maandag eind van de dag.
trouwens de hele week komt het goed eind van de dag.
|
|
|
|
|
haast - te - recht
|
was eeen toppertje gisteren ,behalve dat m'n 9 uit elkaar klapte,en die is met bar en al in de golven verdwenen dus crossbow met bar gevonden ?
|
|
|
Jeromez
|
Meen je dat nou? Helemaal k.u.t. man! Ben je de kite helemaal kwijt? Ik heb niks gezien iig. Was idd topwind gisteren, super
|
|
|
haast - te - recht
|
zeker k.u.t ik een bar gelend voor m'n 12 van Rob maar je bent gelijk weer afhankelijk. de bar van m;n 7 is te klein. maar goed heerlijk gevaren . en morgen eind van de dag staat er weer wind.
|
|
|
|
Micky
|
Was vandaag zeker een topdag.....op mijn werk.. Mooie tijd was dat vroegûh....om een uurtje of 11 je nest uit rollen, ff checken voor wind en dan de hele dag knallen. Hoe heb ik ooit een baan in Scheveningen kunnen accepteren? De frustratie komt inmiddels mijn reukorgaan uit en die heb ik juist weer nodig voor mijn werk... Ach, mijn tijd komt wel weer.... Ook errug druk gehad met mijn bootje opknappen. Die ligt inmiddels weer in de plomp...
|
|
|
Jeromez
|
Mooi klote Mick, heb je ook al een tijd niet gezien R@ en Jacq ook al een tijd niks van gehoord of gezien Een baan in Scheveningen zou toch te combineren moeten zijn met kiten in Scheveningen? Mooi bootje trouwens!
|
|
|
haast - te - recht
|
Hey Jeroen dat kan kloppuuuh ik was de enigge met een 7 (9 is kapot *-)was blij dat het hard genoeg waaide. we motte maar ff een biertje drinken (was jij met die groene kite)? @micky waar zit je dan?????????????????? het waaid elke dag
|
|
|
Jeromez
|
(was jij met die groene kite)? Nee ik was met een rode BEST Nemesis 10m2. Ik was mn kite net aan het oprollen toen jij vroeg of ik je kite ff wilde helpen starten. Volgende keer als ik je zie dan roep ik gelijk wel ff
|
|
|
semen
|
mick man, hoeiset
maandag downwindertje, of moet je tegenwoordig ook dan werken? Ben zondag avond terug als de aswolk niet te ver draait, dus laat maar even weten. De rest van de week kan ik natuurlijk ook.
later
|
|
|
|
TjeerdSJ
|
Hopen dat woensdag lekker windje blijft.. Ga ik heel snel naar school naar het strand
|
|
|
Micky
|
mick man, hoeiset
maandag downwindertje, of moet je tegenwoordig ook dan werken? Ben zondag avond terug als de aswolk niet te ver draait, dus laat maar even weten. De rest van de week kan ik natuurlijk ook.
later
Hee ashapper, ik ben wel vrij vandaag maar zie niet echt (goede) wind. Bel maar ff als je geland bent en ergens wind vandaan kan toveren...
|
|
|
semen
|
He natte kurk. as of ass? Eind van de middag miss. Als ik ga bel ik.
later
|
|
|
Jeromez
|
Vandaag voor het eerst met m'n DOOR gevaren! Was heerlijk cruisen met een knoopje of 12-16 Kon echt mega hoogtelopen met dat ding, echt super! Topboard voor de mindere wind dagen!
|
|
|
Lieketjee
|
Yeah mijn seizoen begint eindelijk weer, morgen knallen!!! ! Ik zoek nog een buddy/reismaatje voor morgen? (je kan meerijden) wel zo gezellig om samen te gaan namelijk! Who's innnnn en zoekt vervoer!?
Groetjesss
|
|
|
Jeromez
|
Hartstikke leuk voor je, veel plezier morgen. Ik hoef niet mee te rijden, heb een eigen auto. Bedankt voor het aanbod!
|
|
|
Lieketjee
|
okidoki...have a great time!
|
|
|
Nickeltje
|
Het rond zo goed als rond. We hebben een huis gekocht in Leiden!! Nu nog goedkeuring van de bank en dan is het echt rond!
Ik vind de voorspellingen voor de komende dagen niet heel erg spannend. Maar hoop dat er één van de dagen wel wat te doen is...
|
|
|
Jeromez
|
Gefeliciteerd! Jammer van de wind vandaag. Kom net uit werk en wil gaan kiten, maar is afnemende wind, beetje regen en 8 graden... Daar word ik niet echt vrolijk van Nou ja, dan maar aan het bier Prettig weekend allemaal
|
|
|