Bereikbaarheid Brouwersdam met OV

MarcelW

April 29, 2007, 03:55:05
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben 17 jaar en wil graag leren kitesurfen. Ik heb op de website van een surfschool in Brouwersdam gelezen dat er 2-daagse cursussen gegeven worden.

Dit lijkt me wel leuk om deze week een keer te doen (ik heb deze week vakantie).

Ik kan alleen niet met de trein in Brouwersdam komen. Ik woon in de buurt van Zwolle.

Weet iemand of er een goede busaansluiting is vanuit een stad waar ik wel met de trein kan komen?

Marcel
Alferink

Antwoord #1 April 29, 2007, 04:03:24
edit2Rapporteer  
Er zijn toch ook scholen die les geven op Horst??

dat is wel een poepie dichterbij volgens mij.
MarcelW

Antwoord #2 April 29, 2007, 04:07:37
edit2Rapporteer  
In de buurt van Amesfoort zie ik, maar het lijkt me leuker om aan zee te leren kitesurfen.

Bovendien spreekt de school die in Brouwersdam zit me wel aan.
Alferink

Antwoord #3 April 29, 2007, 04:16:04
edit2Rapporteer  
Vertrek  10:44
Aankomst  14:48
Reistijd  4:04

www.9292ov.nl

Citaat
Helaas hebben wij op het strand geen straatnaam en postcode.

Maar, direct achter het strand ligt Port Zelande, vanaf hier steek je de N57 over en rijd je de dam omhoog, aan je rechterhand zie je direct achter de duinen onze vlaggen en Strandcafé de Kous liggen.

De adresgegevens van Port Zelande zijn:

Kabbelaarsbank 1

3253 ME Ouddorp
MarcelW

Antwoord #4 April 29, 2007, 04:23:11
edit2Rapporteer  
Bedankt  (grinnik_kitesmiley)

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, ik zal nog even naar de surfschool bellen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.