Benjooh
|
Denk dat Korn morgen the place to be is!
|
|
|
skyhigh as a
|
belluh!!! 0630280568 ben morgen om half 1 vrij, maakt me geen kont uit waark heen moet. moet gwoon beuluh loopuh en poepuh jweettoch
|
|
|
jaapd
|
Is Eemshaven niet wat morgenochtend? Vorige week waren ze daar aan het buggy-en.
En het water is daar gewoon helder en niet zo'n modderpoel als bij Termunten.
|
|
|
Gertjan
|
Is Eemshaven niet wat morgenochtend? Vorige week waren ze daar aan het buggy-en.
En het water is daar gewoon helder en niet zo'n modderpoel als bij Termunten.
Staan me net even te veel paaltjes. En het getij is niet goed.
|
|
|
Geronimo79
|
Hey Ricardo, echt super vet dat je ff belde. Was graag mee gegaan, maar moest nog zoveel dingen doen. zoals je misschien gezien hebt onder nieuws is 3e kiteboarding echt van start gegaan.
|
|
|
Taco.
|
Wie morgen in Workum?
|
|
|
|
patricks
|
Ik heel misschien als ik vervoer heb. Was vandaag ook wel cool met die aflandige wind
|
|
|
Steven
|
Wie morgen in Workum?
Jo Taco! Morgen Workum ja. Hoef ik je ook niet meer te bellen Ben er om 10 uur, ff lessen en rond 14 gaan we los!
|
|
|
|
skyhigh as a
|
chris, arie en ik
present
denk dat hein ook nog effe komt
|
|
|
Taco.
|
moet het wel ff gaan waaien!
|
|
|
Gj
|
VANDAAG NOG MENSEN? ben vrij en heb zin ! bell ff 0653833394
|
|
|
Geronimo79
|
het is maar goed dat dit een kiteforum is GJ... anders zou ik nog dingen gaan denken.
|
|
|
Gj
|
het is maar goed dat dit een kiteforum is GJ... anders zou ik nog dingen gaan denken.
haha. ja
|
|
|
peter.
|
gj is je vriendin zooo slecht.....
|
|
|
Taco.
|
Hee gasten! zondag 1 juni is het weer zover, Als het weer meezit: testcenter met airush, f-one, liquid force, (beetje) slingshot, bbq en wat te drinken! Binnenkort de officiele aankondiging opening Hoek van de Band! Woehoe Jetzu zorg jij voor de gasvlam? Of gaat Peter kokkerellen?
|
|
|
jetzu
|
komt goed.
|
|
|
jaapd
|
1 juni 20:54 hoog water.
Om 18:00 een kleine schoonmaak actie, een boei aan de paaltjes knopen, wat lijnen op de dijk kalken en daarna knallen tot ver in het donker!
Zijn de foto's van zondag een beetje gelukt Taco?
|
|
|
Morres
|
Hee gasten! zondag 1 juni is het weer zover, Als het weer meezit: testcenter met airush, f-one, liquid force, (beetje) slingshot, bbq en wat te drinken! Binnenkort de officiele aankondiging opening Hoek van de Band! Woehoe Jetzu zorg jij voor de gasvlam? Of gaat Peter kokkerellen? En aankondiging op KH, was afgesproken he hehehee
|
|
|
big_ben_lair
|
we houden het 1 juni toch wel Local?
|
|
|
piede
|
Hee gasten! zondag 1 juni is het weer zover, Als het weer meezit: testcenter met airush, f-one, liquid force, (beetje) slingshot, bbq en wat te drinken! Binnenkort de officiele aankondiging opening Hoek van de Band! Woehoe Jetzu zorg jij voor de gasvlam? Of gaat Peter kokkerellen? En aankondiging op KH, was afgesproken he hehehee Ja idd, laat please die aankondiging zitten
|
|
|
jetzu
|
He jaap heb je daar al een boei voor????
|
|
|
Steven
|
Jo, 1 juni ben ik er bij. Er zit tegenwoordig ook een dijkje haaks op de dijk bij HvdB, zo'n 5 a 6 meter het water in (stenen). Ow ja.. en deze komt ook mijn kant op.. En is dus ook te testen 1 Juni
|
|
|