Jelke
|
Meestal staan de Cameramannen op een paar meter van de rietkraag en dat bekende boompje. Kan me voorstellen dat je tijdens het oeffenen daar niet gaat varen. LOL, Patrick oefende z'n tricks zelfs meer downwind van mij(dus dichter bij het riet) Maar hij doet ze wel !, dat doe ik hem niet na JElke ben je ook van de partij om een hele dikke movie te zetten?
De hele week niks in de agenda staan maar juist op deze Woensdag om 13.00 een afspraak en heb geen idee hoe lang het gaat duren. Dus ben bang dat ik er niet bij ben. Maar mischien heeft Patrick zin om m'n cam hier op te halen en mee te nemen zo dat iemand er nog wat mee kan vast leggen.
|
|
|
CeesV
|
Meestal staan de Cameramannen op een paar meter van de rietkraag en dat bekende boompje. Kan me voorstellen dat je tijdens het oeffenen daar niet gaat varen. LOL, Patrick oefende z'n tricks zelfs meer downwind van mij(dus dichter bij het riet) Maar hij doet ze wel !, dat doe ik hem niet na JElke ben je ook van de partij om een hele dikke movie te zetten?
De hele week niks in de agenda staan maar juist op deze Woensdag om 13.00 een afspraak en heb geen idee hoe lang het gaat duren. Dus ben bang dat ik er niet bij ben. Maar mischien heeft Patrick zin om m'n cam hier op te halen en mee te nemen zo dat iemand er nog wat mee kan vast leggen. halen die cam patrick... ga ik me woensdag ook ff camera geil gedragen
|
|
|
Jacobus
|
Ook ik ben er morgen bij, zal m'n roestige kites weer eens uit het vet halen. Wordt gezellig druk zo te lezen. Laters!
|
|
|
skyhigh as a
|
zal het dan eindelijk gebeuren??? ben nog sceptisch, maar alst gebeurt... dan gebeurt et ook dik!!!!
|
|
|
Jimmy
|
Hopen dat morgen m'n 7M klaar is! Dan kan ik weer lekker los!
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
vanmiddag/avond lauwersoog....vanaf 16.00 aanwezig, wie meer?
|
|
|
Walt0r
|
iemand zlm zodadelijk?
|
|
|
Jordi_1990
|
ik wil wel mee, eet toch vroeg, maar niet echt zin om nu nog helemaal t meer om te moeten fietsen edit, moet vanavond mn 7m ophalen voor morgen gaat em niet worden
|
|
|
basje
Geen avatar
|
yo, dikke poeier morgen... helaas is mijn auto weg:( zijn er mensen die vanuit groningen naar workum gaan en met wie ik kan meerijden?
bas
|
|
|
|
Blaze 520
|
wil nog wel naar het zuidlaardermeer, wie nog meer?
|
|
|
|
basje
Geen avatar
|
als ik mee kan rijden....me tas staat klaar... meerwyk...
|
|
|
|
|
|
|
Blaze 520
|
kom uit emmen, beetje omrijden hé
|
|
|
basje
Geen avatar
|
ow, wist ik niet.... zuur dan word het een ander x...
|
|
|
big_ben_lair
|
morgen avond iemand naar lauwersmeer? ik heb zin in de 5/7/8 meter!!!!!!!!!!
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Waarom op het meer....terwijl je op het wad (vlak water, aflandig) super kunt varen? Ik ben er morgen rond 17.30 uur.
|
|
|
skyhigh as a
|
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WORKIE PORKIE CORKIE HIER KOME WE AN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen bbq deze x, alleen beuluh hakkuh kakkuh en aant eind van de dag een pak vol ZAAD jaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaa al helamaal lijp achter comp hiero!!
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hey ben, wil morgenaaf wel mee. maar kite lek... hebu misschien ff wat te leen?? (please) Neem ik wel taart mee
|
|
|
CeesV
|
hey ben, wil morgenaaf wel mee. maar kite lek... hebu misschien ff wat te leen?? (please) Neem ik wel taart mee wel perfecte wind voor jou... 30 knopen voorspeld! Word dikke TOPPPP dag morgen , heb er zin ANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN .. nu maar ff snel pitten en dan morgen.. beulen!
|
|
|